Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik hou erg veel van....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

Pak-de-bal schreef: maar dat kan ik niet :
het discussieren zit mij in het bloed gewoon :19:
dat is prima maar discussieren is iets heel anders dan gelijk willen hebben :mrgreen: en dat is waar het bij jou alleen maar om gaat

ik vind
ik wil
jij moet

enz enz....

als er een discussie op gang komt ben jij de eerste die de dingen gaat verdraaien en komt het te dicht bij de waarheid dan ben je weg en moet het topic gesloten van en door jou
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

boemerang schreef:nee hoor addy mag die oude man altijd graag even aan halen hoor
Het was ook een van de meest hilarische beschrijvingen die ik op dit forum gelezen heb, al was het niet zo bedoeld door Marjolein.
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

boemerang schreef:nee hoor addy mag die oude man altijd graag even aan halen hoor
Ja omdat ik dat ongelofelijk grappig vond, de oprechte verontwaardiging van Pak over die man, daar kan ik nog steeds lol over hebben.
Mag dat niet Boemie, zijn die sexonderwerpen interessanter :denken: Misschien jouw stijl maar niet de mijne, ik vind andere dingen leuk :ok:
xSuzannex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezers
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door xSuzannex »

Pak-de-bal schreef:
LongFields schreef:En als dat dan alleen topics zijn waarop je ingaat op allerlei in jouw ogen agressieve gedragingen of agressieve honden, terwijl er keer op keer duidelijk wordt uitgelegd door de betreffende eigenaren hoe de vork daadwerkelijk in de steel zit, dan worden mensen daar wel eens moedeloos van en krijg je omdat je op serieuze zaken niet onderbouwd kunt antwoorden of het gewoon niet doet op den duur steeds minder leuke reacties terug.

Het is een beetje "wie zaait zal oogsten" denk ik. En dit soort topics helpen dan ook niet zo mee. :wink:
Probeer je gewoon voor te houden dat het vele malen simpeler is om te proberen bij jezelf iets te veranderen, dan te proberen ditzelfde bij alle anderen te bewerkstelligen. Dat is namelijk vechten tegen windmolens.
ik reageer soms als het tegendeel weer wat bewezen wordt:
een eigenaar van een stafford schrijft hier dat zijn hond altijd vast moet lopen, omdat
hij niet met andere honden om kan gaan.

kijk, dat soort posten vind ik heel eerlijk en daar zeg ik ook wat van. :19:

dan ligt het toch ook aan de hond? :denken:
wat is daar nou mis mee, om daar even op te reageren?
:19:

en verder heb je natuurlijk wel gelijk:
zoals ook iemand mij ooit een advies gaf:
ga nou alleen maar de leuke topics af, en niet waar je je weer aan ergert
of aan mee doet met die discussie, die je hoog zit.

maar dat kan ik niet :
dat maakt het juist zo vervelend, als jij daar weer op een bepaalde manier op reageert.
iedereen weet wel hoe jij er over denkt
wat erg jammer is, is dat je niet bereid lijkt te zijn om je vooroordelen over boord te gooien.
ook ik was na vele verhalen een beetje angstig voor staffords, als ik er een tegen kwam liep ik het liefst direct de andere kant op.
totdat ik dus bij iemand thuis kwam, en compleet ondergezoend werd door een staff, niet dat ik daar erg van gediend was, maar goed, dat was toch heel erg ander gedrag dat ik had verwacht.
die enge honden hadden mij van de bank moeten grommen, hun tanden laten zien, en ze hadden mij vast gebeten als ik iets verkeerd deed.
kortom, juist door "enge honden" een keer te ontmoeten, kan je beeld compleet veranderen
en daarom vind ik het erg jammer dat je daar niet voor open staat.
je oordeelt zonder reden, ja misschien ben je wel eens een (of meer) enge herder tegen gekomen, en heb je verhalen gehoord over die enge vechthonden.
maar dat houd niet in dat elke hond zo is.

op mijn topic, over dat ik verkeerd had geoordeeld en dat staffies helemaal niet zo eng zijn als ik had gedacht, reageer je niet, want dat klopt niet met jou waarheid.
maar je bent natuurlijk wel te vinden in een topic waarin jou vooroordeel een keer bevestigd word, toch een staff die niet los kan, asociaal is, of een herder die toch een keer een hondje gegrepen heeft.
de positieve berichten negeer je maar gewoon.
erg jammer
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

Pak-de-bal schreef: maar dat kan ik niet :
Discussieren is voor een groot deel ook luisteren naar een ander. Niet alleen maar zo hard mogelijk gillen wat jij vindt en verder je vingers in de oren stoppen. En luisteren naar wil nog steeds niet zeggen dat je het er mee ééns moet zijn, maar wel dat je hetgeen de ander zegt in ieder geval probeert in je op te nemen en te begrijpen. Dan kun je daar namelijk weer op reageren en voilá, een discussie.

Een van mijn grootste bezwaren is nu juist dat er met jou uberhaupt niet te discussiëren vált. Je zult echt nooit eens ergens inhoudelijk op ingaan en daadwerkelijk met iemand communiceren. Alles gaat alleen maar over jou en jouw wereldje.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

boemerang schreef:
Ari@ne schreef:
Pak-de-bal schreef:om dan verder te moeten kijken?... nee, dan moet ik weg, ik heb nog een ander leven naast de computer !

En daarom doe ik niet mee aan, in mijn ogen wat onzin verhalen van:
Ik heb een nieuw truitje gekocht of zoiets
leuk voor degene die dat ook leuk vinden, maar ik hou daar niet van..

net zoals die 100 'en foto's te móeten zien, kijk maar eens op zondagavond, je word daar helemaal kriegel van hoeveel dat er zijn
daar
heb ik daar ook geen tijd voor.

en honden die overleden zijn,
zijn voor mij ook al reageer ik niet altijd, maar ik lees ze wel, maar omdat ik ze niet ken, reageer ik er minder op. :19:

of het motto:
Er is een leven nog bùiten het forum...
Nu ga ik dan toch ook een keer reageren.

Op meldingen van nieuwe truitjes enzo hoef je ook niet te reageren, je hoeft ook niet alle foto's te bekijken of er op te reageren ( dat doe ik ook niet meer) maar dat je niet meeleeft met leden die zieke honden hebben, leden waarvan hun hond zelfs overleden is omdat je ze niet kent is toch echt het bewijs dat alles alleen maar om PdB draait :19:

Je zegt dat jouw motto is dat er nog een leven buiten het forum is, maar bijv. in dit topic reageer je je suf. Waarom dan niet een keer medeleven tonen met een ander? Ik denk dat ik het antwoord weet:
PdB staat dan niet in het middelpunt en dat kan PdB niet hebben.
en pak de bal staat geregeld in het middelpunt op de zelfde manier die jij ook vaak hebt gehad , en toen was jij aan het :jank: :jank: :jank:
waar heb ik dat aan verdient , mens jij juist jij moet weten hoe het voelt als je het hele forum in je nek hebt liggen
ik zal maar geen topics op noemmen , ik hoop of denk dat jij nog best weet waar die over gingen
en toen jij een paar forum leden had die nog voor je op kwamen . wat een dankbaarheid was dat voor je

na weken geen tekkelgek op dit forum en het eerste holletje is pak de bal
hier ga ik zelfs nog van kotsen

laat pak de bal zijn die zij is , negeer haar dan als je dat niet aan kan
en er staat nergens , maar ook nergens dat je overal op moet reageren

en ja schatjes ik ga nu ook lief doen hoor
Gaat het wel goed met je, Boemie :denken: Heb je weer een oude koe gevonden?
Ten eerste heet ik geen Teckelgek, maar Ariane en dat is al heel lang zo, en ten tweede is dit echt niet mijn eerste post sinds weken en dat weet je donders goed. Ik meen me zelfs te herinneren dat ik gisteren nog op jou gereageerd heb :roll: . Verder ga ik geen topics noemen waar ik de laatste tijd op gereageerd heb, als je de behoefte voelt zoek je dat zelf maar uit.

Verder vind ik het walgelijk dat je zegt dat je hier van gaat kotsen.
Dat ik weinig reageer klopt, maar dat heeft een reden en die is niet om te kotsen.
Tenminste niet voor jou.
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Gos schreef:
Addy schreef:
alm@ schreef:Ik begrijp het ook prima hoor :ok: Volgens mij was ik degene die PdeB uitnodigde om eens te wandelen met een van mijn herdertjes :denken: maar daar is inderdaad nooit een antwoord op gekomen.
klopt en ze heeft van meerdere mensen een uitnodiging gehad waar ze nooit op ingegaan is :wink:
Eigenlijk is dat ook wel te begrijpen bedenk ik nu. Want misschien vallen die herder wel mee, maar loop je wel te wandelen met de een of andere aso. Dus die drempel is dan wel veel hoger dan we misschien gedacht hadden. Mmm, hoe kunnen we haar over die drempel heen helpen?
Het ligt niet aan de herder, want zelfs met mij en mijn keurige Stabijna wilde ze niet wandelen. Misschien zijn forummensen wel gewoon eng.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
boemerang
Zeer actief

Ongelezen bericht door boemerang »

Gos schreef:
Het was ook een van de meest hilarische beschrijvingen die ik op dit forum gelezen heb, al was het niet zo bedoeld door Marjolein.
dan moet je niet zeggen dat pak de bal die oude man steeds herhaalt
dat was een ander topic , maar helaas de deur , de spiegel , dat zijn antwoorden van pak de bal
maar word altijd heel fijntjes door anderen weer gebruikt als ze de lachers weer op hun hand willen hebben
dus zeg niet dat pak er telkens mee begint

ik zou wel eens willen weten wie dit nu nog steeds leuk vind
lekker van uit je huis kamer voor je beeldscherm iemand af te kraken

zonder dat je die persoon echt kent
Afbeelding
onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
boemerang
Zeer actief

Addy schreef:
Ja omdat ik dat ongelofelijk grappig vond, de oprechte verontwaardiging van Pak over die man, daar kan ik nog steeds lol over hebben.
Mag dat niet Boemie, zijn die sexonderwerpen interessanter :denken: Misschien jouw stijl maar niet de mijne, ik vind andere dingen leuk :ok:
kijk stel dat pak de bal in dat sex topic had gereageerd , hoe was zij dan weer onderuit geschoffeld :roll: , want o die pak dolletjes toch gewoon
Afbeelding
Addy

boemerang schreef:kijk stel dat pak de bal in dat sex topic had gereageerd , hoe was zij dan weer onderuit geschoffeld :roll: , want o die pak dolletjes toch gewoon
Had ik net zomin op gereageerd, ik reageer toch ook niet op die onzin die jij daar schrijft :denken:
Is namelijk mijn ding niet op een hondenforum :roll:
Ari@ne

boemerang schreef: lekker van uit je huis kamer voor je beeldscherm iemand af te kraken

Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Pak, kom nu niet aan met dat er een leven buiten het forum is en dat je geen tijd hebt om op verschillende topic's te reageren. Want voor bepaalde topic's heb je áltijd tijd.

Ik reageer ook niet overal op. Maar als er iets ernstigs is probeer ik dat meestal wel te doen. Een beetje meeleven is nog nooit iemand slechter geworden. Of je nu iemand mag of niet mag.

En dat van die foto zit je wel erg dwars hé.
Ik wilde gewoon graag een beeld van je vormen... Omdat ik me niet voor kán stellen hoe iemand alleen zo reageert zoals jij doet. Kan me er niets bij voorstellen.
Dat je graag discuseert... weet ik niet, je verkondigt graag je eigen waarheid. Discuseren is toch heel wat anders hoor.

Maar goed, antwoord krijg ik toch ook niet. Heb er vrede mee hoor :wink:
boemerang
Zeer actief

Ari@ne schreef:
boemerang schreef:
Ari@ne schreef:
Pak-de-bal schreef:om dan verder te moeten kijken?... nee, dan moet ik weg, ik heb nog een ander leven naast de computer !

En daarom doe ik niet mee aan, in mijn ogen wat onzin verhalen van:
Ik heb een nieuw truitje gekocht of zoiets
leuk voor degene die dat ook leuk vinden, maar ik hou daar niet van..

net zoals die 100 'en foto's te móeten zien, kijk maar eens op zondagavond, je word daar helemaal kriegel van hoeveel dat er zijn
daar
heb ik daar ook geen tijd voor.

en honden die overleden zijn,
zijn voor mij ook al reageer ik niet altijd, maar ik lees ze wel, maar omdat ik ze niet ken, reageer ik er minder op. :19:

of het motto:
Er is een leven nog bùiten het forum...
Nu ga ik dan toch ook een keer reageren.

Op meldingen van nieuwe truitjes enzo hoef je ook niet te reageren, je hoeft ook niet alle foto's te bekijken of er op te reageren ( dat doe ik ook niet meer) maar dat je niet meeleeft met leden die zieke honden hebben, leden waarvan hun hond zelfs overleden is omdat je ze niet kent is toch echt het bewijs dat alles alleen maar om PdB draait :19:

Je zegt dat jouw motto is dat er nog een leven buiten het forum is, maar bijv. in dit topic reageer je je suf. Waarom dan niet een keer medeleven tonen met een ander? Ik denk dat ik het antwoord weet:
PdB staat dan niet in het middelpunt en dat kan PdB niet hebben.
en pak de bal staat geregeld in het middelpunt op de zelfde manier die jij ook vaak hebt gehad , en toen was jij aan het :jank: :jank: :jank:
waar heb ik dat aan verdient , mens jij juist jij moet weten hoe het voelt als je het hele forum in je nek hebt liggen
ik zal maar geen topics op noemmen , ik hoop of denk dat jij nog best weet waar die over gingen
en toen jij een paar forum leden had die nog voor je op kwamen . wat een dankbaarheid was dat voor je

na weken geen tekkelgek op dit forum en het eerste holletje is pak de bal
hier ga ik zelfs nog van kotsen

laat pak de bal zijn die zij is , negeer haar dan als je dat niet aan kan
en er staat nergens , maar ook nergens dat je overal op moet reageren

en ja schatjes ik ga nu ook lief doen hoor
Gaat het wel goed met je, Boemie :denken: Heb je weer een oude koe gevonden?Ten eerste heet ik geen Teckelgek, maar Ariane en dat is al heel lang zo, en ten tweede is dit echt niet mijn eerste post sinds weken en dat weet je donders goed. Ik meen me zelfs te herinneren dat ik gisteren nog op jou gereageerd heb :roll: . Verder ga ik geen topics noemen waar ik de laatste tijd op gereageerd heb, als je de behoefte voelt zoek je dat zelf maar uit.

Verder vind ik het walgelijk dat je zegt dat je hier van gaat kotsen.
Dat ik weinig reageer klopt, maar dat heeft een reden en die is niet om te kotsen.
Tenminste niet voor jou.
en die oude koeien vinden ze ook steeds terug van pak de bal en daar gaat het mij om
voelt toch heerlijk arianne , of toch niet
je voelt je meteen aan gesproken want ook jij kan het niet laten om een reactie terug te geven
is het dan zo gek dat pak zich ook verdedigt
leef je toch eens in , vooral als die persoon elke keer weer een bak met stront krijgt
Afbeelding
boemerang
Zeer actief

Ari@ne schreef:
boemerang schreef: lekker van uit je huis kamer voor je beeldscherm iemand af te kraken

ben je het antwoord vergeten er onder te zetten :denken:
Afbeelding
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel

Ongelezen bericht door alm@ »

boemerang schreef:
Ari@ne schreef:

Antwoord is niet nodig als je even nadenkt :wink:
Afbeelding
boemerang
Zeer actief

Addy schreef:
boemerang schreef:kijk stel dat pak de bal in dat sex topic had gereageerd , hoe was zij dan weer onderuit geschoffeld :roll: , want o die pak dolletjes toch gewoon
Had ik net zomin op gereageerd, ik reageer toch ook niet op die onzin die jij daar schrijft :denken:
Is namelijk mijn ding niet op een hondenforum :roll:
achter de ellebogen :mrgreen:
Afbeelding
Addy

boemerang schreef:achter de ellebogen :mrgreen:
Dat mag jij vinden, ik zie een topic, vind er geen bal aan en schrijf er dus niet in, begrijp niet zo goed wat dit met achter de ellebogen te maken heeft Boemie. Mijn sexleven gooi ik niet op een hondenforum, overigens op geen een forum, dat beschouw ik namelijk als privee :roll:
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

boemerang schreef:
Gos schreef:
dat was een ander topic , maar helaas de deur , de spiegel , dat zijn antwoorden van pak de bal
maar word altijd heel fijntjes door anderen weer gebruikt als ze de lachers weer op hun hand willen hebben

Sorry hoor, maar in mijn ogen zit hier nog steeds, waarschijnlijk tegen beter weten in, te proberen op een normale manier te communiceren met PdB. Of lees je ook over complimentjes heen? En ik vind haar schrijfstijl soms uitermate grappig ja. Helaas, maar ook gevoel voor humor kan van mens tot mens verschillen, dat mag toch?

En wat betreft het vetgedrukte in de quote: hoe zou je dan het uitmaken van iemand voor aso willen betitelen? Als gezellig en leuk babbelen? Een compliment? Nou zoiets zul je mij toch echt niet zien gebruiken tegen een andere forummer.
boemerang
Zeer actief

alm@ schreef:
boemerang schreef:
Ari@ne schreef:

Antwoord is niet nodig als je even nadenkt :wink:
heet jij ook al arianne :denken:
Afbeelding
boemerang
Zeer actief

Gos schreef:
boemerang schreef:
Gos schreef:

Sorry hoor, maar in mijn ogen zit hier nog steeds, waarschijnlijk tegen beter weten in, te proberen op een normale manier te communiceren met PdB. Of lees je ook over complimentjes heen? En ik vind haar schrijfstijl soms uitermate grappig ja. Helaas, maar ook gevoel voor humor kan van mens tot mens verschillen, dat mag toch?

En wat betreft het vetgedrukte in de quote: hoe zou je dan het uitmaken van iemand voor aso willen betitelen? Als gezellig en leuk babbelen? Een compliment? Nou zoiets zul je mij toch echt niet zien gebruiken tegen een andere forummer.
dat zijn er wel meer hoor die iemand betilelen als aso :wink:
of aso gedrag , tis maar net hoe je het opvat :wink:
Afbeelding
boemerang
Zeer actief

Addy schreef:
Dat mag jij vinden, ik zie een topic, vind er geen bal aan en schrijf er dus niet in, begrijp niet zo goed wat dit met achter de ellebogen te maken heeft Boemie. Mijn sexleven gooi ik niet op een hondenforum, overigens op geen een forum, dat beschouw ik namelijk als privee :roll:
kijk ik zou zelf nooit zo,n topic openen , maar er op reageren wel :wink:
geeft een ander sfeertje , en ja een keer lekker slap lullen hou ik wel van
Afbeelding
Ari@ne

Natuurlijk voel ik me aangesproken, want je had het toch tegen mij :denken:

Misschien wil je dit ook nog eens lezen.
Een beknopte uitleg waarom ik er niet meer zoveel ben:

"Verder vind ik het walgelijk dat je zegt dat je hier van gaat kotsen.
Tenminste niet voor jou."

Graag wat minder selectief lezen en me ook geen "mens" meer noemen.
Nu gaat de negeerstand aan, want je maakt me kwaad.
Addy

boemerang schreef:
Addy schreef:
Tja als je sex moet aangrijpen om tot een ander sfeertje te komen denk ik dat je op het hondenforum totaal verkeerd zit :denken:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Pak-de-bal schreef: het discussieren zit mij in het bloed gewoon :19:
Discussiëren houdt in dat je je mening staaft met steekhoudende argumenten.
Wat jij doet heeft daar meestal zeer weinig mee te maken, jij beweert dat iets zo is en verkondigt jouw mening als de enige ware, zonder inhoudelijk te reageren op andermans argumenten.
Sorry, maar dat kan ik niet als een discussie zien.
boemerang
Zeer actief

Addy schreef:
boemerang schreef:
Addy schreef:
Tja als je sex moet aangrijpen om tot een ander sfeertje te komen denk ik dat je op het hondenforum totaal verkeerd zit :denken:
we gooien die onder het woord humor :ok:
Afbeelding
boemerang
Zeer actief

Ari@ne schreef:Natuurlijk voel ik me aangesproken, want je had het toch tegen mij :denken:

goed mevrouw , sorry dat ik u heb beledigd hoor , maar het kwam wel recht uit mijn libelle hart :mrgreen:
Afbeelding
Addy

boemerang schreef:we gooien die onder het woord humor :ok:
Prima Boemie, jouw soort humor :ok:
boemerang
Zeer actief

Addy schreef:
boemerang schreef:we gooien die onder het woord humor :ok:
Prima Boemie, jouw soort humor :ok:
ja leuk hé :cheer: :cheer: :cheer: :mrgreen:
Afbeelding
Ari@ne

boemerang schreef:
Ari@ne schreef:Natuurlijk voel ik me aangesproken, want je had het toch tegen mij :denken:

goed mevrouw , sorry dat ik u heb beledigd hoor , maar het kwam wel recht uit mijn libelle hart :mrgreen:
*Negeerstand uit: :kotz: . Min, heel min. En dom, heel dom. *Negeerstand aan.
boemerang
Zeer actief

Ari@ne schreef:
boemerang schreef:

*Negeerstand uit: :kotz: . Min, heel min. En dom, heel dom. *Negeerstand aan.
:F: :F: :F:
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Algemeen”