Lizzy en Sanne zijn nu beide loops. Uiteraard zijn ze dat allebei al vaker geweest (tot nu toe steeds los van elkaar), maar er is duidelijk verschil tussen de 2.
Lizzy ondergaat echt een totale gedragsverandering; weinig tot geen eetlust, piepen, hijgen en heel erg hitsig gedrag (vooral naar Sanne toe)... Vind het gewoon zielig voor dr, ze zit zichzelf echt in de weg. Bovendien blijft ze er erg lang in hangen, ook nog na de loopsheid en vaak heeft ze ook nog eens last van schijndracht daarna.
Nu weet ik dat er natuurlijke/homeopatische middelen zijn alleen heb ik daar totaal geen ervaring mee.
Zijn er hier teven die er ook zo erg last van hebben en hebben jullie weleens iets gegeven om het te verminderen? Zo ja wat?
Alle tips zijn welkom!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
loopsheid vragen
Moderator: moderatorteam
- *kelly*
- Zeer actief
loopsheid vragen
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
-
Mojuan
- Zeer actief
Toen Julia nog niet gecastreerd was had zij ook vreselijk veel last van de loopsheid en schijndracht.
Ik zat toen nog niet zo in de natuurlijke voeding en geneesmiddelen, dus wij hebben de eerste keer galastop gebruikt, heeft wel goed geholpen.
De tweede keer weer, maar toen hielp hiet niet!
Toen besloten we om haar te laten castreren zodra ze goed volwassen zou zijn.
Waarschijnlijk had ik dat nog niet gedaan als ik eerder natuurlijk was gaan voeren en de juiste wegen wist te vinden op dat gebied.
En was ik dan ook eerst met natuurlijke middelen gaan proberen, helaas is het daar nu te laat voor.
Succes iig, ik hoop dat je iets zult vinden.
Ik zat toen nog niet zo in de natuurlijke voeding en geneesmiddelen, dus wij hebben de eerste keer galastop gebruikt, heeft wel goed geholpen.
De tweede keer weer, maar toen hielp hiet niet!
Toen besloten we om haar te laten castreren zodra ze goed volwassen zou zijn.
Waarschijnlijk had ik dat nog niet gedaan als ik eerder natuurlijk was gaan voeren en de juiste wegen wist te vinden op dat gebied.
En was ik dan ook eerst met natuurlijke middelen gaan proberen, helaas is het daar nu te laat voor.
Succes iig, ik hoop dat je iets zult vinden.

-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
- *kelly*
- Zeer actief