Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beau loopt mank
Moderator: moderatorteam
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Beau loopt mank
Verdorie nog aan toe. Straks was ik met Beau aan het wandelen en ineens verstapt hij zich, zijn rechtervoorpoot boog helemaal naar achter, het was net of hij struikelde. En ja hoor hij kon bijna niet meer lopen, hij kon bijna niet meer op die poot steunen. Gelukkig was ik niet ver van mijn huis, en zo goed en zo kwaad als het ging ben ik heel voorzichtig met ham naar huis gegaan. Hij loopt heel erg mank en wandelen is nu echt uit gesloten. Hij ligt nu lekker te slapen, ik kijk het nog even aan, het kan dat hij een spiertje verrekt heeft ofzo, ik mag gewoon de hele poot betasten. Maar anders wordt het weer een ritje dierenarts. Ik ben er echt beroert van, heb er echt een vervelend gevoel van. Ik hoop dat het morgen wat beter gaat. Het is toch ook altijd wat hé. Bah.

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- MC65
- Zeer actief
-
Eef
- Zeer actief
- Contacteer:
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Het gaat wel al een stuk beter maar loopt nog niet helemaal zoals het moet. Ik ben al twee dagen niet gaan wandelen met hem, omdat ik de poot veel rust wil geven. Maar het beroerde is dat hij verdomt om achter in de tuin te poepen, ik ben vannacht om 12 uur even met hem naar een veldje gelopen dat hier vlakbij is, en daar heeft hij gelukkig twee keer flink zitten poepen. Ik heb zitten denken misschien is hij wel met een nagel tussen de stoeptegelks blijven haken en dat ik dacht dat hij zich verstapte, een Golden heeft echt van die poezevoetjes en dunne scherpe nageltjes, dus dat zou het ook kunnen zijn, want we liepen gewoon op de stoep. Toen ik vanancht even met hem naar het veldje liep moest ik hem echt in toom houden, hij trok aan de riem en wilde gewoon hard lopen. Het valt niet mee om hem rustig te houden. Ik doe het nog een paar dagen rustig aan, en ga dan s'avonds alleen even met hem naar dat veldje, zielig hoor, want hij wandelt zo graag.

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.