Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik hou erg veel van....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

Liesbeth schreef:Als je TS wat langer meegemaakt hebt, dan weet je dat ze die vraag niet serieus bedoelt. Ook al beweert ze dat ze goede serieuze topics opent.
nee, sorry, je hebt het niet goed begrepen:

deze topic is onzin, omdat een paar vonden dat ik alleen maar onzin topics opende
Vandaar dat ik deze onzin-topic dan maar geopend heb, om te laten zien,
dat ik het kan ,
maar niet mijn andere topics, die zijn wèl serieus bedoeld, voor degene die dàt wel begrijpen en anders blijf je er maar uit. :19:

snap je het nu wel?

ja, het is moeilijk, ik weet het :wink:
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

Pak-de-bal schreef:
twinkeltje schreef:en ik vind dit zelf naar mijn mening wel vaak het geval als jij bv maar blijft drammen dat je een andwoord wil hebben dan denk ik vaak waarom zeur je zo door denk je dan ineens dat ze wel gaat andwoorden ik denk het niet
en dat gaat vaak in veel van haar topics zo maar door
dat is dan toch ook jou bijdrage eraan dat het door gaat
nu lees je het ook eens van een ander......Mickie :pffff:

het werd eens tijd ook !!!

dat gezeur van jou , moet gestopt worden ! :neenee:
er is hier maar één die zeurt en zeurt en zeurt dat ben jij :19:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Gaat het nu weer over PdB? Ik wordt fan van haar. Ze is tenminste anders dan de meeste mensen hier. Ik heb me ook geërgerd maar het is me inmiddels duidelijk hoe iemand hier gevoed wordt om zo te gaan doen. Tja, excentriek wordt niet altijd gewaardeerd. Ik begin er wel waardering voor te krijgen.
Als ik te horen krijg dat ik mijn pupje op aan het leiden ben tot ATTACK-hond dan krijg ik eerder een lach op mijn gezicht dan dat ik me ga ergeren. Mooi toch? Ik moet nu ook weer heel erg lachen om dit topic. Niemand hoeft haar berichten te lezen maar iedereen heeft schijnbaar toch die onbedwingbare drang dat te doen, en dan ook veertig keer elkaar te gaan herhalen. Ik lees liever 1 bericht van PdB dan 40 keer ja dat is zo van 40 "verschillende" mensen :wink:
Afbeelding
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

MARC_S schreef:Gaat het nu weer over PdB? Ik wordt fan van haar. Ze is tenminste anders dan de meeste mensen hier. Ik heb me ook geërgerd maar het is me inmiddels duidelijk hoe iemand hier gevoed wordt om zo te gaan doen. Tja, excentriek wordt niet altijd gewaardeerd. Ik begin er wel waardering voor te krijgen.
goed dat je dit aanhaalt, marc. ik mag haar namelijk ook wel, ook al debiteert ze geregeld klinkklare nonsens, juíst doordat ze opmerkelijk aanwezig is.

ze houdt zich bovendien kranig in tijden van tegenspoed. dat vind ik prijzenswaardig.
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Pak-de-bal schreef:
Liesbeth schreef:Als je TS wat langer meegemaakt hebt, dan weet je dat ze die vraag niet serieus bedoelt. Ook al beweert ze dat ze goede serieuze topics opent.
nee, sorry, je hebt het niet goed begrepen:

deze topic is onzin, omdat een paar vonden dat ik alleen maar onzin topics opende
Vandaar dat ik deze onzin-topic dan maar geopend heb, om te laten zien,
dat ik het kan ,
maar niet mijn andere topics, die zijn wèl serieus bedoeld, voor degene die dàt wel begrijpen en anders blijf je er maar uit. :19:

snap je het nu wel?

ja, het is moeilijk, ik weet het :wink:
Als je dan toch quote, moet je ook het bericht even meenemen, van degene, waar IK op reageerde. Dan is het wat duidelijker :roll: .

Birsu schreef:
jullie zijn wel heel erg van de topic afgedwaald

er gaat hier gewoon over andere topics en over pdb zijn reacties en mening, maar bijna niemand geeft gewoon een antwoord op het eerst gestelde vraag
Snap je wel??
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Pak-de-bal schreef:
Caro. schreef:
Mickie schreef:
Caro. schreef: Nee, maar op zich doet ze ook niks tegen de regels in. Goed, deze topic is volgens mij wel bedoeld als 'sarcastisch' en wellicht 'uitlokking', maar verder (in hoeverre ik het dan nog lees) is dat bijna nooit het geval.
Ze heeft over bepaalde zaken een andere mening dan de gemiddelde forummer hier, maar dat mag m.i. nooit een reden zijn tot een ban :19:
De bezwaren komen toch niet zozeer op haar mening :19:
Er zijn hier zoveel mensen met een afwijkende mening, valt doorgaans uitstekend mee te discussiëren, dat lijkt me toch een voorwaarde om op een forum mee te kunnen doen.
Dus het bezwaar is dat er met haar niet te discussiëren valt?
nee, er valt met Mickie niet te discussieren, die dènkt alleen maar gelijk te hebben :pffff:
en zo zijn er meeerdere die zich "de upper-class" vinden

tja, en daar valt inderdaad ook niet mee te discussieren :19:
want zij hebben toch altijd gelijk?....

dus een ieder, zoals ik , die hùn mening niet deelt, is gek en moet er maar uit.
Kolder, toch?
Nu moet je mij geen woorden in de mond leggen, want ík heb niet gezegd dat er met Mickie niet te discussiëren valt :neenee:

Ik vind alleen de constantie niet aflatende stroom reacties op jou behoorlijk irritant. Wat overigens niet wil zeggen dat ik het met jouw stellingen eens ben.
En ik zie inderdaad niet in waarom jij van het forum af zou moeten.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

fenneke schreef:
Pak-de-bal schreef:
twinkeltje schreef:en ik vind dit zelf naar mijn mening wel vaak het geval als jij bv maar blijft drammen dat je een andwoord wil hebben dan denk ik vaak waarom zeur je zo door denk je dan ineens dat ze wel gaat andwoorden ik denk het niet

Daar ben ik het dus niet mee eens.
Dat gedram om een antwoord van Pak te krijgen , vind ik net zo irritant en zeurderig overkomen als dat oeverloze gezwam van PDB soms. :wink:
En toegegeven PDB is èèn van de weinig leden die het telkens weer voor elkaar krijgt om 3 pagina`s binnen een dag volgelult te krijgen:mrgreen:

Marc : :ok:
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Caro. schreef:Ze heeft over bepaalde zaken een andere mening dan de gemiddelde forummer hier, maar dat mag m.i. nooit een reden zijn tot een ban :19:
Helemaal mee eens, ik ben het vrijwel altijd oneens met Pak, moet toegeven dat ik me ook wel eens kostelijk amuseer om haar maar een ban geven voor een afwijkende mening zou ik ronduit belachelijk vinden
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

MonaToetje schreef:
fenneke schreef:
Pak-de-bal schreef:

Daar ben ik het dus niet mee eens.
Dat gedram om een antwoord van Pak te krijgen , vind ik net zo irritant en zeurderig overkomen als dat oeverloze gezwam van PDB soms. :wink:
En toegegeven PDB is èèn van de weinig leden die het telkens weer voor elkaar krijgt om 3 pagina`s binnen een dag volgelult te krijgen:mrgreen:

Marc : :ok:
Dat ben ik met je eens, dát gedrag is (bijna) net zo irritant.
Toch erger ik me veel meer aan het gedraai van PdB, dan aan die reakties op haar.
Kijk even naar een paar posts hierboven waar ik reageer op Birsu en dan pikt madam aleen dát eruit wat in haar straatje te pas komt. Van dát gedraai baal IK enorm.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Addy schreef:
Anna*Poncho schreef:
Marie-Josée schreef:Precies ja, iedereen lijkt er toch op te kicken en dat is volgens mij precies waar pak-de-bal op uit is.
Volgens mij is zij er gewoon op uit om aardig gevonden te worden, serieus te worden genomen en te worden geaccepteerd. Wat zij op een nogal onhandige manier probeert te bereiken. Niets meer en niets minder :wink:
Ik begin te denken dat je daar nog wel eens gelijk in hebt :wink:
Nee joh Addy, maf! :mrgreen:
Anna achternaam verwijderd modjes denkt soms dat ze iemand helpt door diegene als sociaal zwak neer te zetten. Ze beseft geloof ik niet dat dat juist een erg grove belediging is. :wink: Of wel, dat kan ook natuurlijk. :mrgreen:
Afbeelding
Fiepje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Fernando & Roemeense Balto
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Fiepje »

:slaap:

weltrusten, ik lees de (ongetwijfeld nog komende) volgende 5 pagina's morgen wel... of niet...
Afbeelding
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

PdB is nou eenmaal zo, je gaat op straat toch ook niet met iedereen in discussie :mrgreen: Daarom lekker laten gaan. :ok:

Groetjes Els
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Mickie schreef:
Caro schreef:Dus het bezwaar is dat er met haar niet te discussiëren valt?
Ga nou niet net doen alsof je niet weet welke bezwaren er allemaal al zijn geuit. Ik acht jouw intelligentie toch wat hoger, eerlijk gezegd.
Nogmaals: het gaat niet om de mening zelf, maar om de manier waarop.
Net doen alsof? :denken:

De bezwaren ken ik, tot in den treure aan toe.... en daar ligt míjn bezwaar dus: dat ik al die constante bezwaren me meer irriteren dan heel PdB zelf.
Afbeelding
A good dog never dies...

twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Caro. schreef:
Mickie schreef:
Ga nou niet net doen alsof je niet weet welke bezwaren er allemaal al zijn geuit. Ik acht jouw intelligentie toch wat hoger, eerlijk gezegd.

De bezwaren ken ik, tot in den treure aan toe.... en daar ligt míjn bezwaar dus: dat ik al die constante bezwaren me meer irriteren dan heel PdB zelf.
kijk net als dat vet gedrukte zinnetje bv vind ik nog al betweterig en arrogant over komen daar irriteer ik me dan bv weer aan
maar normaal zal ik daar niet op reageren en denken ach ieder mens heeft zijn goede en slechte kanten laat maar waaien
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

twinkeltje schreef:
Caro. schreef:
Mickie schreef:

kijk net als dat vet gedrukte zinnetje bv vind ik nog al betweterig en arrogant over komen daar irriteer ik me dan bv weer aan
maar normaal zal ik daar niet op reageren en denken ach ieder mens heeft zijn goede en slechte kanten laat maar waaien
Dat laatste dacht ik dus maar :mrgreen:

Het is mooi weer, tenminste het zonnetje komt bijna tevoorschijn.... dus ik heb een goede bui :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Whahaha, PdB, je hebt het weer voor elkaar! :ok:
Ik denk dat het halve forum fan van je is, want je krijgt ontzettend veel reacties elke keer :mrgreen:

Je krijgt trouwens een pootje en een dikke lebber van Romeo en Julia (als je die tenminste in ontvangst wilt nemen :smile: )

De risico's zijn voor jezelf hè :mrgreen:

Geef Bauke maar een dikke knuffel van me.
:zweep:
Pak-de-bal

Paulala schreef:Whahaha, PdB, je hebt het weer voor elkaar! :ok:
Ik denk dat het halve forum fan van je is, want je krijgt ontzettend veel reacties elke keer :mrgreen:

Je krijgt trouwens een pootje en een dikke lebber van Romeo en Julia (als je die tenminste in ontvangst wilt nemen :smile: )

De risico's zijn voor jezelf hè :mrgreen:

Geef Bauke maar een dikke knuffel van me.
ja, dank je ,

het openen van een èchte onzin-topic heeft wel veel wakker geschud , hè? :wink:
Pak-de-bal

C@rmen schreef:En omdat ik weet dat ik mezelf er alleen maar mee heb negeer ik ook haar reacties in een leuk/interessant topic.
Als mij dat lukt dan moet een ander dat toch ook kunnen?
ik wil toch even een eerlijk antwoord van jou:

hoe weet jij nu, dat ik niet naar behoren en goed reageer in een leuk en interssant topic?

ik ben ook een mens , die wèl een andere mening dan jij hebt, ,( misschien dat ligt er aan),
maar dat neemt niet weg
dat ik '"gewoon " kan reageren in een topic, toch? :denken:

ik vind het altijd zo raar, waarom het aan mij moet liggen?
:denken:
Want als ik sommige berichten van jùllie lees, dan denk ik ook soms van.... wat is dit ???? :eek:
en vind ik dat soms ook heel abnormaal , hoor !!

dus de vraag was:
hoe weet jij nu , als je mij negeert, dat ik niet normaler dan jij misschien in dat topic zal reageren? :denken:
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Pak-de-bal schreef:ik vind het altijd zo raar, waarom het aan mij moet liggen? :denken:
Dat ligt helemaal niet aan jou alleen, je vraagt alleen vaak wel om problemen door de manier waarop je de dingen zegt.
Het is niet helemaal voor niets dat je vaak het middelpunt van vreemde reactie's bent.
Je moet misschien eens gaan inzien dat gelijk hebben en gelijk krijgen twee heel verschillende zaken zijn. En dat er op heel veel zaken niet een éénduidig antwoord mogelijk is, en dat er ook nuance bestaat.
Het zou zo leuk zijn als je dat zelf ook in de gaten zou hebben. Daarmee kun je het pestgedrag niet rechtpraten, maar het maakt wel een wezenlijk en groot deel uit van het gedoe.
Als JIJ iets wilt veranderen zul JIJ dat moeten doen, een ander maakt het namelijk niet veel uit.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Pak-de-bal

jelle schreef:Ik reageer helemaal niet zo vaak, maar als ze weer eens de domste dingen uitkraamt vind ik het wel heel lastig om dat dan maar gewoon te laten staan zonder weerwoord.
ik wil hier ook even een eerlijk antwoord:

wàt is dan zo dom? :denken: quote eens wat , zou ik zo zeggen :19:

en nog een vraag:

waarom schrijf je dan niet , dàt het zo dom is? :denken:

dan kan ik mij wederwoord geven en misschien leer ik er wat van :19:
Of jij snapt het ineesn, dàt het niet zo dom is, als jij dacht , dat het was.

maar achteraf schrijven van "domme dingen" , is niet helemaal aardig, toch?
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Mickie schreef:
Caro. schreef:
Mickie schreef:
Ga nou niet net doen alsof je niet weet welke bezwaren er allemaal al zijn geuit.

De bezwaren ken ik, tot in den treure aan toe....
Waarom vraag je het dan? :roll:
Tjezus, ben jij met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo? :roll:

Iets duidelijker dan: jouw bezwaren ken ik tot in den treure, tenminste... jouw commentaar. Wat nu precies de grondslag is volgens de forumregels waarom PdB zou moeten verdwijnen, dát is mij dus volledig onduidelijk.
Niet mee kunnen discussiëren? Volgens mij geen voorwaarde om op dit forum te schrijven.
Irritant? Mwah, zijn er meer, en volgens mij scheld ze nergens.
Vindt bepaalde rassen vechtrassen en onbetrouwbaar? Ze mag haar mening hebben.

Dus misschien kan jij dan wat duidelijker maken wat de basis voor een ban zou moeten zijn volgens de forumregels?

Nog even en ik ben het met PdB eens dat er met jou niet te discussiëren valt :N: :mrgreen: :wink: (en dat alles over Pdb in oeverloos gezwets overgaat.....bijna alweer spijt dat ik mijn mening heb gegeven)
Afbeelding
A good dog never dies...

Pak-de-bal

Jaap* schreef:
Pak-de-bal schreef:ik vind het altijd zo raar, waarom het aan mij moet liggen? :denken:
Dat ligt helemaal niet aan jou alleen, je vraagt alleen vaak wel om problemen door de manier waarop je de dingen zegt.
Het is niet helemaal voor niets dat je vaak het middelpunt van vreemde reactie's bent.
Je moet misschien eens gaan inzien dat gelijk hebben en gelijk krijgen twee heel verschillende zaken zijn. En dat er op heel veel zaken niet een éénduidig antwoord mogelijk is, en dat er ook nuance bestaat.
Het zou zo leuk zijn als je dat zelf ook in de gaten zou hebben. Daarmee kun je het pestgedrag niet rechtpraten, maar het maakt wel een wezenlijk en groot deel uit van het gedoe.
Als JIJ iets wilt veranderen zul JIJ dat moeten doen, een ander maakt het namelijk niet veel uit.
maar ik schrijf hier alleen maar mijn EIGEN mening en EIGEN belevingen op, meer niet...
en niet misschien is daar iedreen mee eens, nou jammer dan. :19:
daar is een forum voor...

maar waarom zou ik het dan met hùn eens moeten zijn? :19:

als de topic is wat eet je vanavond?
schrijf ik op "spruiten" , daar is toch niets mis mee?

maar als er gevraagd wordt:
wat denk je van ... ? ja, dan heb ik daar wel een meining over, net als iedreen.
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Pak-de-bal schreef:
Jaap* schreef:
maar ik schrijf hier alleen maar mijn EIGEN mening en EIGEN belevingen op, meer niet...
en niet misschien is daar iedreen mee eens, nou jammer dan. :19:
daar is een forum voor...

maar waarom zou ik het dan met hùn eens moeten zijn? :19:

als de topic is wat eet je vanavond?
schrijf ik op "spruiten" , daar is toch niets mis mee?

maar als er gevraagd wordt:
wat denk je van ... ? ja, dan heb ik daar wel een meining over, net als iedreen.
Je hoeft het ook niet met iedereen eens te zijn, godzijdank niet :N:
Alleen jij hebt de neiging, naar mijn idee in ieder geval, om ook niet voor andere mening open te staan. Om eens na te gaan of er ergens toch een kern van waarheid in zit.

Vooral over de grotere rassen (die jij zgn vechtrassen noemt) heb je nogal een vooroordeel en kan je rot uit de hoek komen. Dit kan je ook wat genuanceerder brengen en ook bedenken dat iig de mensen die hier komen net zo dol op hun 'vechthond' zijn als jij op Bauke. Dat juist die mensen proberen hun ras uit het verdomhoekje te halen, omdat de meeste verhalen helemaal niet waar zijn.
Afbeelding
A good dog never dies...

Pak-de-bal

Caro. schreef:
Mickie schreef:
Caro. schreef:
Mickie schreef: Ga nou niet net doen alsof je niet weet welke bezwaren er allemaal al zijn geuit.

De bezwaren ken ik, tot in den treure aan toe....
Waarom vraag je het dan? :roll:
Tjezus, ben jij met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo? :roll:

Iets duidelijker dan: jouw bezwaren ken ik tot in den treure, tenminste... jouw commentaar. Wat nu precies de grondslag is volgens de forumregels waarom PdB zou moeten verdwijnen, dát is mij dus volledig onduidelijk.
Niet mee kunnen discussiëren? Volgens mij geen voorwaarde om op dit forum te schrijven.
Irritant? Mwah, zijn er meer, en volgens mij scheld ze nergens.
Vindt bepaalde rassen vechtrassen en onbetrouwbaar? Ze mag haar mening hebben.

Dus misschien kan jij dan wat duidelijker maken wat de basis voor een ban zou moeten zijn volgens de forumregels?

Nog even en ik ben het met PdB eens dat er met jou niet te discussiëren valt :N: :mrgreen: :wink: (en dat alles over Pdb in oeverloos gezwets overgaat.....bijna alweer spijt dat ik mijn mening heb gegeven)
ach, meid, doe maar geen moeite , ik heb het al opgegeven met haar :19:
( ik ken haar toch al zo lang? :wink: Ik heb het ook geprobeerd maar is niet gelukt)
Caro.
Zeer actief
Contacteer:

Ik krijg spijt hiervan he?! :N: :smile: :smile:
Afbeelding
A good dog never dies...

Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Caro. schreef:Ik krijg spijt hiervan he?! :N: :smile: :smile:
ach, het siert je dat je openstaat voor andersdenkenden :mrgreen:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Caro. schreef:
Je hoeft het ook niet met iedereen eens te zijn, godzijdank niet :N:
Alleen jij hebt de neiging, naar mijn idee in ieder geval, om ook niet voor andere mening open te staan. Om eens na te gaan of er ergens toch een kern van waarheid in zit.

Vooral over de grotere rassen (die jij zgn vechtrassen noemt) heb je nogal een vooroordeel en kan je rot uit de hoek komen. Dit kan je ook wat genuanceerder brengen en ook bedenken dat iig de mensen die hier komen net zo dol op hun 'vechthond' zijn als jij op Bauke. Dat juist die mensen proberen hun ras uit het verdomhoekje te halen, omdat de meeste verhalen helemaal niet waar zijn.
Nog een kleine aanvulling van mijn kant.
Een eigen mening hebben is prima, alleen je brengt het zeer vaak als "de waarheid". het scheelt ook al ontzettend als je zegt: mijn ervaring is, ik denk, ik vind, dan dat je zegt "dat zijn vechthonden". Daarmee stuit je denk ik mensen meer mee tegen de borst dan dat je je mening geeft. er zijn er meerdere die een eigen mening er op na houden en niet als hinder gezien worden.
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

Jaap* schreef:Nou, om eerlijk te zijn wordt ik er niet echt geil van.
Jaap toch :smile:
boemerang
Zeer actief

Ongelezen bericht door boemerang »

Mickie schreef:
Caro. schreef:Dus misschien kan jij dan wat duidelijker maken wat de basis voor een ban zou moeten zijn volgens de forumregels?
Oh, ok, ik dacht dat je gewoon moeilijk wilde doen met je vraag wat het bezwaar dan was, maar je bedoelde het anders. :wink:

Te stellen dat je een regel nodig hebt om in te kunnen grijpen als iemand aanhoudend overlast veroorzaakt en totaal niet op aanspreken reageert, vind ik net zulke onzin als het instellen van 1001 regeltjes om alle denkbare situaties onder controle te kunnen houden. We hebben het hier over een dikke, vette uitzondering, ja toch? Dan mag dat ook best op een uitzonderlijke manier opgelost worden. Het draait toch niet om de regels op het forum maar om de werkbaarheid van dat forum?

Heb je perse een bepaalde forumregel nodig?
Wat dacht je van de eerste: houd je aan de normale dagelijkse fatsoensregels. Iedereen zondigt daar wel eens tegen, sommigen wat vaker dan anderen, maar dit loopt mijns inziens echt de spuigaten uit. Als zóvelen aangeven dat het hun forumplezier aantast, kun je toch niet meer spreken van normale omgang en normaal forumgedrag?
ik vind de meeste antwoorden van forummers erger dan pak de bal zijn topic
Afbeelding
onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

MARC_S schreef:
Addy schreef:
Anna*Poncho schreef:
Marie-Josée schreef:Precies ja, iedereen lijkt er toch op te kicken en dat is volgens mij precies waar pak-de-bal op uit is.
Volgens mij is zij er gewoon op uit om aardig gevonden te worden, serieus te worden genomen en te worden geaccepteerd. Wat zij op een nogal onhandige manier probeert te bereiken. Niets meer en niets minder :wink:
Ik begin te denken dat je daar nog wel eens gelijk in hebt :wink:
Nee joh Addy, maf! :mrgreen:
Anna achternaam verwijderd modjes denkt soms dat ze iemand helpt door diegene als sociaal zwak neer te zetten. Ze beseft geloof ik niet dat dat juist een erg grove belediging is. :wink: Of wel, dat kan ook natuurlijk. :mrgreen:
Nee dit zie je verkeerd. Ik denk niet dat ik iemand help door diegene als sociaal zwak neer te zetten. Ik heb gewoon een voorkeur voor mensen die anders durven zijn, ook al maken ze zichzelf daarmee niet populair (of juist daardoor). Er zijn al te veel meelopers op de diverse fora, dus die enkeling die zich onderscheid heeft mijn steun :ok:
Gesloten

Terug naar “Algemeen”