Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Echtpaar slaat hond dood om verharing
Moderator: moderatorteam
- Yèti
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
- Contacteer:
Echtpaar slaat hond dood om verharing
LEEUWARDEN - Een 45-jarige man uit Leeuwarden heeft met hulp van zijn vrouw hun beagle doodgeslagen met een klauwhamer omdat de hond te veel verhaarde. Dat maakte de politie donderdag bekend.
De man en zijn 40-jarige echtgenote togen naar een park in de Friese hoofdstad, waar de eigenaar de hond de schedel insloeg. Het echtpaar gooide het dier daarna in een vuilcontainer.
De man en vrouw zijn woensdag opgepakt door de politie. Beide verdachten hebben bekend, waarna ze zijn vrijgelaten in afwachting van eventuele strafvervolging.
http://www.nu.nl/news/1540881/122/Echtp ... aring.html
De man en zijn 40-jarige echtgenote togen naar een park in de Friese hoofdstad, waar de eigenaar de hond de schedel insloeg. Het echtpaar gooide het dier daarna in een vuilcontainer.
De man en vrouw zijn woensdag opgepakt door de politie. Beide verdachten hebben bekend, waarna ze zijn vrijgelaten in afwachting van eventuele strafvervolging.
http://www.nu.nl/news/1540881/122/Echtp ... aring.html
- Lot77
- Zeer actief
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
- Aantal honden: 1
- Takkie_Teckel
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Keesjaap
- Actief
- Mijn ras(sen): Markiesjes
- Aantal honden: 5
- Locatie: Deventer. Baasje van Beauty, Sonja, Skila, Yazoo en Ayla.
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
Walgelijk.
Dan zit er toch iets los bovenin de kop.
Een oom en tante van mij hadden een herder die oud was. Wat doet oom ? Steekt de hond een riek in zijn rug en duwt hem onder water in de Amstel. Dat vertelde hij op een verjaardag van mijn ma. Mijn pa heeft ze weggestuurd. Oprotten.
Later kwam er een nieuwe hond, en die kreeg last van ontstoken ogen. Wat doet die zelfde oom ? Gaat naar een Jomanda-avond om ingestraald water te kopen voor de ogen van de hond. Ik kan dat niet rijmen.
Zieke vent was het, gelukkig is hij niet oud geworden.
Dan zit er toch iets los bovenin de kop.
Een oom en tante van mij hadden een herder die oud was. Wat doet oom ? Steekt de hond een riek in zijn rug en duwt hem onder water in de Amstel. Dat vertelde hij op een verjaardag van mijn ma. Mijn pa heeft ze weggestuurd. Oprotten.
Later kwam er een nieuwe hond, en die kreeg last van ontstoken ogen. Wat doet die zelfde oom ? Gaat naar een Jomanda-avond om ingestraald water te kopen voor de ogen van de hond. Ik kan dat niet rijmen.
Zieke vent was het, gelukkig is hij niet oud geworden.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
toegevoegd stukje op nu.nl
De hond moet enorm hebben geleden, want het dier is pas na zeven klappen met de hamer overleden, zo blijkt uit onderzoek van een dierenarts.
Die lui zijn echt totaal niet in orde...krankzinnig...
Hoe verzin je het om met twee man het park in te lopen, notabene het park inlopen!!!! en daar met een klauwhamer zeven keer staan meppen op je bloedeigen hond die waarschijnlijk de eerste paar keer keihard heeft gejoeld, gegild of geblaft...krankzinnig...ik heb veel te veel voorstellingsvermogen...niet goed...
Dit soort mensen moeten aan een ketting en er nooit meer vanaf...
Die gaan toch wel onderzocht worden hopelijk en dan mogen we hopen dat ze de rest van hun leven permanent onder de medicijnen moeten waardoor ze nog niet in staat een volzinnig gesprek te voeren met wie dan ook...
En dat gore volk zit nu met hun reet op de bank in huis te wachten op die kutboete die in de bus gaat vallen en hun taakstrafje dat ze mogen volbrengen... :N:
Ik mag wensen dat er een buurman is, dit soort verhalen gaan hopelijk HEEL snel door Leeuwarden heen waardoor hopelijk iedereen weet wie het zijn, die om mijn part de toko in de fik zet vannacht....

De hond moet enorm hebben geleden, want het dier is pas na zeven klappen met de hamer overleden, zo blijkt uit onderzoek van een dierenarts.
Die lui zijn echt totaal niet in orde...krankzinnig...
Hoe verzin je het om met twee man het park in te lopen, notabene het park inlopen!!!! en daar met een klauwhamer zeven keer staan meppen op je bloedeigen hond die waarschijnlijk de eerste paar keer keihard heeft gejoeld, gegild of geblaft...krankzinnig...ik heb veel te veel voorstellingsvermogen...niet goed...

Dit soort mensen moeten aan een ketting en er nooit meer vanaf...
Die gaan toch wel onderzocht worden hopelijk en dan mogen we hopen dat ze de rest van hun leven permanent onder de medicijnen moeten waardoor ze nog niet in staat een volzinnig gesprek te voeren met wie dan ook...
En dat gore volk zit nu met hun reet op de bank in huis te wachten op die kutboete die in de bus gaat vallen en hun taakstrafje dat ze mogen volbrengen... :N:

Ik mag wensen dat er een buurman is, dit soort verhalen gaan hopelijk HEEL snel door Leeuwarden heen waardoor hopelijk iedereen weet wie het zijn, die om mijn part de toko in de fik zet vannacht....
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Ik zie dat soort beelden ook voor me hoor
En dan die eerste klap...
Hoe kom je er toe dat je die eerste klap uitdeelt terwijl je hond daar nietsvermoeden blij met je meeloopt
ik hoop morgen op nu.nl een berichtje te lezen dat ongeveer zo luidt:
"echtpaar door woedende menigte uit huis gehaald en verdronken in park-vijver"
dat zou leuk koppen op vrijdag, zo vlak voor het weekend...
Ik bestel er in ieder geval een lekker patatje op als ik zoiets morgen lees

En dan die eerste klap...
Hoe kom je er toe dat je die eerste klap uitdeelt terwijl je hond daar nietsvermoeden blij met je meeloopt

ik hoop morgen op nu.nl een berichtje te lezen dat ongeveer zo luidt:
"echtpaar door woedende menigte uit huis gehaald en verdronken in park-vijver"
dat zou leuk koppen op vrijdag, zo vlak voor het weekend...
Ik bestel er in ieder geval een lekker patatje op als ik zoiets morgen lees
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Contacteer:

Dat is toch niet normaal!!!!

http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
- Takkie_Teckel
- Zeer actief
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Chawa
- Actief
Re: Echtpaar slaat hond dood om verharing
Inderdaad ja, zo werkt dat volgens de Nederlandse wet, dit echtpaar wordt "eventueel"vervolgd. Je mag nog altijd straffeloos je eigen hond doden zolang de hond maar niet "lijdt"!! Het is toch om uit je velletje te barsten. Gloeiende gloeiende gloeiend !!!!Yèti schreef:. Beide verdachten hebben bekend, waarna ze zijn vrijgelaten in afwachting van eventuele strafvervolgihond
- Burnie
- Zeer actief
- kawa2
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckels
-
- Zeer actief
- iones
- Zeer actief
ze hadden een beagle las ik hier in de krant. Een gladharige hond. Wat ik me afvraag, ze zijn ingerekend, dus iemand heeft de politie erbij gehaald. En dan vraag ik me af of iemand het ze heeft zien doen. Ik zou meteen ingrijpen.... De hond moet iets van 7 slagen hebben gehad voordat hij dood was. Rotvolk!
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
dat het een beagle was, staat ook al in het bericht van de TS....iones schreef:ze hadden een beagle las ik hier in de krant. Een gladharige hond. Wat ik me afvraag, ze zijn ingerekend, dus iemand heeft de politie erbij gehaald. En dan vraag ik me af of iemand het ze heeft zien doen. Ik zou meteen ingrijpen.... De hond moet iets van 7 slagen hebben gehad voordat hij dood was. Rotvolk!
of iemand het heeft zien gebeuren weet ik niet, maar ik weet werkelijk niet of ik op tijd in zou kunnen grijpen, zoiets geloof je toch niet? sta je toch aan de grond genageld en met stomheid geslagen? ook 7 klappen kan best vlot gaan, ik denk dus dat ik de hond niet had kunnen redden...je gaat er gewoon niet van uit dat iemand dat in een park aan het doen is

- schelsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
- Aantal honden: 3
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Dat krijg ik dus ook niet uit mijn hoofd........De blijdschap van.....leuk het park,en dan afgemaakt wordenBullenmama schreef:Ik zie de hond zo meelopen met kwispelende staart .
Fijn ! Ik mag met de baas mee ! Joepie, naar het park !
En dan een hamer op je harses krijgen.
Ik ging ervan uit dat 1 klap genoeg was geweest, maar er is dus flink op de hond ingeslagen om hem dood te krijgen.
Gatverdegatverdegatverkut.

-
- Actief
- Contacteer:
- FrisianOutlawftVera
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse x Mechelse Herder ( Mei 2005 )
Hollandse x Mechelse Herder ( Dec 2013 ) - Aantal honden: 2
- iones
- Zeer actief
- ratje
- Vaste gebruiker