Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik hou erg veel van....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

pammetje schreef: ze heeft een eigen forum
misschien iets voor jouw om lid te worden hhahahahaha
hhahahahaha :ok:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Geer schreef:Als het je zo stoort kan je ook gewoon niet reageren. Gewoon: niet. Ook niet zeggen dat het een domme opmerking is, of 'oh heb je haar weer', nee, gewoon: niet. Want waar mijn broek nog het allermeeste van afzakt is dat klaarblijkelijk iedereen haar berichten als storende onzin ziet, maar tegelijkertijd het merendeel van die iedereen zich evengoed op de kast laat jagen en gaat happen. En dan ook werkelijk denkt dat het daardoor vast in de toekomst beter zal gaan. Gaat heen, dat gebeurt niet. Nu niet, nooit niet. Als ik lees dat Pak ergens iets onaardigs zegt over mij, of over mijn honden...nou ja...dan eh..dan niets eigenlijk. Daar ga ik met toch niet aan lopen ergeren? Daar LAAT je je toch niet door irriteren?
Dat is nou precies zoals ik er over denk.
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Daisy@ schreef:
Van een beetje inlevingsvermogen is nog nooit iemand slechter geworden.

Maar eerlijk, ik vraag me echt af wat ze nu eigenlijk wil bereiken hier. En daar krijg ik ook geen antwoord op.
Nou, gewoon hetzelfde als jij en ik denk ik zo. Wat kletsbabbeltjes, wat heen-en-weertjes, wat uitwisselen van meningen en inzichten, delen van ervaringen. Zoiets? Dat haar kletsbabbeltjes, meningen, inzichten en ervaringen in de regel wat afwijken van het gros van het publiek en de heen-en-weertjes primair bestaan uit heentjes mag toch geen reden zijn om iemand dan maar eraf te knikkeren.
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

*Linda* schreef:
Geer schreef:Als het je zo stoort kan je ook gewoon niet reageren. Gewoon: niet. Ook niet zeggen dat het een domme opmerking is, of 'oh heb je haar weer', nee, gewoon: niet. Want waar mijn broek nog het allermeeste van afzakt is dat klaarblijkelijk iedereen haar berichten als storende onzin ziet, maar tegelijkertijd het merendeel van die iedereen zich evengoed op de kast laat jagen en gaat happen. En dan ook werkelijk denkt dat het daardoor vast in de toekomst beter zal gaan. Gaat heen, dat gebeurt niet. Nu niet, nooit niet. Als ik lees dat Pak ergens iets onaardigs zegt over mij, of over mijn honden...nou ja...dan eh..dan niets eigenlijk. Daar ga ik met toch niet aan lopen ergeren? Daar LAAT je je toch niet door irriteren?
En mij irriteert het dus wel. Ik lees keer op keer die stomme opmerkingen in topics die ik open omdat ze mij aanspreken. Om dan elke keer maar over dat domme geblaat heen te moeten lezen, vind ik hoogst irritant. En nee, ik reageer praktisch nooit op haar. Ik vind het heel storend en dan ligt het aan míj? Ik moet dan maar niet zo kinderachtig doen en er overheen lezen? Kom op zeg, ik doe niets anders :roll:
Dat is dan jou ding, dan ga jij toch lekker gewoon door?
Moniek B.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Moniek B. »

cloris schreef:
Ik ook.... erger me tegenwoordig nog meer aan alle reacties die er op komen dan op de topics van PdB zelf (waar ik overigens ook nog nooit op gereageerd heb). Ik vind ook dat ze geregeld heeeeeeeel raar uit de hoek komt en vind het wel goed dat er mensen zijn die dat nuanceren. Maar dat gaat toch ook wel vaak op hetzelfde niveau als dat van PdB, waardoor het een neerwaartse spiraal wordt.
En als je je de zin om te forummen door dit soort topics laat afnemen, lijkt het me verstandig om gewoon dit topics niet te openen. Is best simpel..
Groetjes,
Monique, Ean en Griffin!
Monique Bladder
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Mee eens. Al kan ik me wel voorstellen dat als het echt persoonlijk gericht is, je dan wel reageert.

Maar verder :19: Ik heb het al eens eerder gezegd: de reacties erop irriteren me meer dan PdB zelf en volgens mij irriteren die mensen zich er nog niet eens aan, want ze blijven maar reageren en vinden het blijkbaar nogal leuk.

Dat topic na topic in een PdB topic verzandt, komt m.i. meer door alle reacties dan door PdB zelf.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
boemerang
Zeer actief

Ongelezen bericht door boemerang »

Pak-de-bal schreef:ik heb jullie weer lekker aan het werk gezet, hè? :wink:
:smile: :smile: :smile: :smile:

ik vind het knap van jou , wie van de forummers had hier nog getikt
met zoveel tegen wind :ok:
Afbeelding
onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Ik ga ook effe een duit in het zakje doen :mrgreen: : ik lees ook heel veel topics waar het uitdraait op met z'n allen pdb afzeiken. Al dan niet in antwoord op idd. soms tamelijk tactloos geformuleerde meningen.
Maar we leven toch in een vrij land? Iedereen heeft het recht om een mening er op na te houden c.q. te ventileren. Als je het er niet mee eens bent, reageer dan niet of, als je wel wilt reageren, doe dat dan op een volwassen en nette manier. Zonder iemand de grond in te boren.
Ik ben het ook vaak met haar oneens maar moet wel lachen om de manier waarop ze dingen zegt. En sommige dingen die ze zegt, vind ik ook belachelijk. Soit, dat negeer ik dan. Ik ben toch niet verplicht te reageren?
Doe ik in het dagelijks leven ook niet.
Mijn zoontje zegt soms ook ontzettend domme dingen. Dat negeer ik ook :mrgreen: .
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

om iemand van een forum te bannen omdat ze niet de dingen schrijft die we willen dat ze schrijft gaat wel ver.
in het begin vond ik ook dat ze een beetje raar reageerde, maar nu ik weet hoe ze is, ach. . . niet iedereen is hetzelfde. en nu ik weet wie het schrijft. . .maak ik me er ook niet meer druk om en kan er wel om lachen. en zo maak je ook nog es wat mee, want topics van PDB zijn toch niet saai te noemen op deze manier :mrgreen:
MonaToetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door MonaToetje »

malinois schreef:
Pak-de-bal schreef:we gaan weer over op de orde van de dag, dus weer serieus
we?? :19:
Jeetje Fenella , snap je het nou nog steeds niet. :19: :smile:
Met " we " bedoeld ze : het kleuterklasje , het hondenforum
Je weet wel, de kleuters ( in haar ogen dan )die er toch niks van snappen en die ze telkens een spiegeltje moet voorhouden... :mrgreen:
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Geer schreef:
Daisy@ schreef:
Van een beetje inlevingsvermogen is nog nooit iemand slechter geworden.

Maar eerlijk, ik vraag me echt af wat ze nu eigenlijk wil bereiken hier. En daar krijg ik ook geen antwoord op.
Nou, gewoon hetzelfde als jij en ik denk ik zo. Wat kletsbabbeltjes, wat heen-en-weertjes, wat uitwisselen van meningen en inzichten, delen van ervaringen. Zoiets? Dat haar kletsbabbeltjes, meningen, inzichten en ervaringen in de regel wat afwijken van het gros van het publiek en de heen-en-weertjes primair bestaan uit heentjes mag toch geen reden zijn om iemand dan maar eraf te knikkeren.
Oké, heb jij ook wel weer gelijk ik denk ik. Alleen dat 'afwijken' stoort gewoon soms, al is het soms ook wel weer vermakelijk :roll:
Maarre... ik heb nergens gezegd dat ze er van mij afgeknikkerd moet worden hoor. Ze brengt wel weer genoeg leven in de brouwerij :wink:
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Beste Pak,

Door dit soort topics te openen roep je het ook wel over je af hoor...
Hou daar dan eens mee op en forum gewoon net als een ander aub..
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Caro. schreef:
Mee eens. Al kan ik me wel voorstellen dat als het echt persoonlijk gericht is, je dan wel reageert.

Maar verder :19: Ik heb het al eens eerder gezegd: de reacties erop irriteren me meer dan PdB zelf en volgens mij irriteren die mensen zich er nog niet eens aan, want ze blijven maar reageren en vinden het blijkbaar nogal leuk.

Dat topic na topic in een PdB topic verzandt, komt m.i. meer door alle reacties dan door PdB zelf.
Ben het helemaal met CAroline eens.
Er is er altijd wel 1 die iets weet te zeiken op pdb ookal heeft ze nog niks raars of stoms gezegd dan nog krijgt ze flauwe reacties.
Ik erger me niet aan de berichten van pdb maar dus ook aan al de reacties die volgen op wat zei op pagina 1 wel of niet heeft gezegd.
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Marie-Josée schreef:
*Linda* schreef:
En mij irriteert het dus wel. Ik lees keer op keer die stomme opmerkingen in topics die ik open omdat ze mij aanspreken. Om dan elke keer maar over dat domme geblaat heen te moeten lezen, vind ik hoogst irritant. En nee, ik reageer praktisch nooit op haar. Ik vind het heel storend en dan ligt het aan míj? Ik moet dan maar niet zo kinderachtig doen en er overheen lezen? Kom op zeg, ik doe niets anders :roll:
Dat is dan jou ding, dan ga jij toch lekker gewoon door?
Ik ga nergens op door. Wel lezen.
*Linda*
Zeer actief

En buiten alles om, wat is in godsnaam het nut van dit rel-topic? Ik vind het niet normaal dat zoiets geopend wordt hier, en dan bovendien nog gewoon blijft staan ook :roll: Lekker sfeertje weer hoor :ok:
Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Het boeit mij echt niet als mensen mijn hond niet leuk vinden of er een hekel aan hebben. Er zijn tenslotte ook mensen die helemaal niet van honden houden.... :wink: Ik ben juist blij dat niet iedereen op hetzelfde ras valt, anders wordt het natuurlijk wel een beetje saai...... :wink:

Wel vindt ik het super om met mensen te communiceren die wel gek zijn van 'mijn' ras!!! :mrgreen:
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

*Linda* schreef:En buiten alles om, wat is in godsnaam het nut van dit rel-topic? Ik vind het niet normaal dat zoiets geopend wordt hier, en dan bovendien nog gewoon blijft staan ook :roll: Lekker sfeertje weer hoor :ok:
Je kan het topic ook gewoon overslaan hoor :19: :wink:
*Linda*
Zeer actief

C@rmen schreef:
*Linda* schreef:En buiten alles om, wat is in godsnaam het nut van dit rel-topic? Ik vind het niet normaal dat zoiets geopend wordt hier, en dan bovendien nog gewoon blijft staan ook :roll: Lekker sfeertje weer hoor :ok:
Natuurlijk, we maken er gewoon de omgekeerde wereld van, waarom niet? Veel minder confronterend dan iemand aanspreken op haar belachelijke post-gewoonte :roll: Ja, echt leuk hoor, zulke topics :19:
C@rmen

*Linda* schreef:
C@rmen schreef:
Natuurlijk, we maken er gewoon de omgekeerde wereld van, waarom niet? Veel minder confronterend dan iemand aanspreken op haar belachelijke post-gewoonte :roll: Ja, echt leuk hoor, zulke topics :19:
Nee joh gewoon eeuwig door blijven gaan met diegene aanspreken op haar gedrag terwijl ze er geen fluit op uit doet, dat heeft zin :ok:
C@rmen

Mickie schreef:
C@rmen schreef:
*Linda* schreef:
C@rmen schreef: Je kan het topic ook gewoon overslaan hoor :19: :wink:
Nee joh gewoon eeuwig door blijven gaan met diegene aanspreken op haar gedrag terwijl ze er geen fluit op uit doet, dat heeft zin :ok:
Accepteer die Tokkies nou maar, want je verandert asociaal gedrag toch niet. Zoiets?
Voor mij mag er ingegrepen worden als aanspreken op gedrag niet werkt.
Nee maar ga niet lopen zeiken over de sfeer op een forum als je zelf de zeiktopics opzoekt of niet wil/kan negeren, het forum heeft zo veel leuke topics..dan moet je de niet leuke toch gewoon over kunnen slaan?
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Mickie schreef:
C@rmen schreef:
*Linda* schreef:
C@rmen schreef: Je kan het topic ook gewoon overslaan hoor :19: :wink:
Accepteer die Tokkies nou maar, want je verandert asociaal gedrag toch niet. Zoiets?
Juist. Accepteren, of negeren. Werkt veel beter dan die mensen continu met hun harses op tv te zetten om eens even lekker te benadrukken hoe sociaal onaangepast ze wel niet zijn en hoe briljant geweldig interessant we dat met z'n allen vinden. Dat leidt alleen maar tot uitbuiting en overdrijving van de asocialiteit omdat je er zoveel heerlijke aandacht mee krijgt.
Liesbeth
Zeer actief

Ongelezen bericht door Liesbeth »

C@rmen schreef:
Mickie schreef:
C@rmen schreef:
*Linda* schreef: Natuurlijk, we maken er gewoon de omgekeerde wereld van, waarom niet? Veel minder confronterend dan iemand aanspreken op haar belachelijke post-gewoonte :roll: Ja, echt leuk hoor, zulke topics :19:
Nee maar ga niet lopen zeiken over de sfeer op een forum als je zelf de zeiktopics opzoekt of niet wil/kan negeren, het forum heeft zo veel leuke topics..dan moet je de niet leuke toch gewoon over kunnen slaan?
Was er maar zo'n duidelijk verschil.
Veel topics zijn heel leuk begonnen, maar dan wist PdB er weer zo'n draai aan te geven dat de lol er al snel af was. Madam is er een ster in, om in het leukste, interessantste topic dat iemand gestart heeft, alles weer naar zichzelf toe te trekken.
Dáár baal ik zo van.
En ja, ze start af en toe leuke topics en ik moet ook regelmatig om haar rare opmerkingen lachen, maar ik heb me nog nooit zo vaak geërgerd sinds zij op dit forum verscheen.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

uhm hoe schuldig ik er vaak ook aan ben dit is niet pdb haar schuld dat leuke topic naar de klote gaan :N:

als zij 1 bericht plaats en wij gaan gewoon door met het topic en er wordt niet op pdb gereageerd dan zijn dat in een heel topic misschien 5 berichtjes van pdb die rare dingen zegt :19:
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Liesbeth schreef:
C@rmen schreef:
Mickie schreef:
C@rmen schreef: Nee joh gewoon eeuwig door blijven gaan met diegene aanspreken op haar gedrag terwijl ze er geen fluit op uit doet, dat heeft zin :ok:
Was er maar zo'n duidelijk verschil.
Veel topics zijn heel leuk begonnen, maar dan wist PdB er weer zo'n draai aan te geven dat de lol er al snel af was. Madam is er een ster in, om in het leukste, interessantste topic dat iemand gestart heeft, alles weer naar zichzelf toe te trekken.
Nou, als haar berichten als losse, onaangepaste paddestoeletjes in de topic waren blijven staan was dat helemaal niet gebeurd. Maar omdat er direct een stuk of zesennegentig tegenreacties komen die veelal niet on-topic maar on-Pak zijn gebeurt dat inderdaad snel.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Mireillevdw schreef:Het boeit mij echt niet als mensen mijn hond niet leuk vinden of er een hekel aan hebben. Er zijn tenslotte ook mensen die helemaal niet van honden houden.... :wink: Ik ben juist blij dat niet iedereen op hetzelfde ras valt, anders wordt het natuurlijk wel een beetje saai...... :wink:

Wel vindt ik het super om met mensen te communiceren die wel gek zijn van 'mijn' ras!!! :mrgreen:
Ik ook niet, maar als iemand continu dingen loopt te verkondigen over bepaalde rassen die niet waar zijn dan kan ik daar flink pissig over worden, zeker ook omdat ze nergens voor open staat behalve om iedereen maar te laten vinden wat zei ook vindt.

Als ik als eigenaar van mag ik wel zeggen hele leuke, gewone en netjes opgvoede vechthonden mijn stinkende klote best doe om mensen te informeren erover en te laten zien dat het gewoon ook honden zijn net als alle andere rassen en dat ze geen 3 rijen tanden hebben en een hangslot op hun kaken dan wordt ik héél treurig van iemand als PdB die hier van alles loopt te verkondigen zeker op een forum waar veel mensen ook info zoeken over rassen. En wat ik nog veel treuriger vindt is dat ze nergens voor open staat en een plaat van 5 meter dik voor haar hoofd heeft. Ze reageert op gewone vragen niet die slaat ze over alleen op vragen waar ze een lekkere tegenreactie op kan geven of om het vuurtje nog even op te stoken.

En nee, ik zal dus niet negeren want ze moet niet de kans krijgen om mensen te laten denken dat mevrouw overal gelijk in heeft.
*Linda*
Zeer actief

Mickie schreef:
C@rmen schreef:Nee maar ga niet lopen zeiken over de sfeer op een forum als je zelf de zeiktopics opzoekt of niet wil/kan negeren, het forum heeft zo veel leuke topics..dan moet je de niet leuke toch gewoon over kunnen slaan?
Ja, onderwerpen die ze opent kun je makkelijk overslaan. Er is echter geen ontkomen aan als ze opduikt in andere topics die je wél interesseren. Er zijn zat mensen die het niet opzoeken, niet tot nauwelijks reageren en zich toch ergeren, je kunt je gevoel nou eenmaal niet uitschakelen. Als een probleem aanhoudend en overheersend aanwezig is, vind ik het geen zeiken om er over te discussiëren.
Precies. Er is geen ontkomen aan, overal duikt het op.
C@rmen

Mickie schreef:
C@rmen schreef:Nee maar ga niet lopen zeiken over de sfeer op een forum als je zelf de zeiktopics opzoekt of niet wil/kan negeren, het forum heeft zo veel leuke topics..dan moet je de niet leuke toch gewoon over kunnen slaan?
Ja, onderwerpen die ze opent kun je makkelijk overslaan. Er is echter geen ontkomen aan als ze opduikt in andere topics die je wél interesseren. Er zijn zat mensen die het niet opzoeken, niet tot nauwelijks reageren en zich toch ergeren, je kunt je gevoel nou eenmaal niet uitschakelen. Als een probleem aanhoudend en overheersend aanwezig is, vind ik het geen zeiken om er over te discussiëren.
Ik neem aan dat ik ongeveer dezelfde topics lees als jij maar ook over een reactie van marjolein in een topic kan ik heen lezen, gewoon even snel met de muis naar beneden scrollen.
Ik erger me (ook) aan haar daar ben ik heel eerlijk in, maar uiteindelijk heb ik alleen mezelf ermee want het zal marjolein aan haar reet roesten of ze mij ergert ja of nee.
En omdat ik weet dat ik mezelf er alleen maar mee heb negeer ik ook haar reacties in een leuk/interessant topic.
Als mij dat lukt dan moet een ander dat toch ook kunnen?
Birsu
Actief

Re: Ik hou erg veel van....

Ongelezen bericht door Birsu »

Pak-de-bal schreef:Ik hou er veel van :....herders, staffords, pitbulls , rottweilers :ok:

en àlle honden die erg dominant zijn !! :ok: :ok: :ok:

Ik vind het juist leuk, als er weer eens gevochten wordt, anders is het zo saai in het parkje :19:

Ik hou wel van een stoere, gespierde hond, eigenljk ben ik jaloers op degene die er eentje heeft....

...Houden jullie daar ook zo van?
Of :.. waar houden jullie zo veel van? Behalve je familie/man/kinderen natuurlijk
ehmm ik heb een kangal :smile2:
Die mag je gerust wel is uitlaten hoor!!!!! :mrgreen:
soms wou ik dat ik van die kleine hondjes had, maar grote honden zijn ook heeeeeeeeeel fijn echte knuffelkonten :mrgreen:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

cloris schreef:
Sluit ik me ook bij aan ik neem pdb op geen enkele wijze ooit serieus :wink:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Mickie schreef:
Dan snap ik niet dat je dat niet doet want je duikt in ieder topic van haar op serieus of niet :19:
Gesloten

Terug naar “Algemeen”