Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik hou erg veel van....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

pammetje schreef:modjes willen jullie dit topic verwijderen
dit is uitlokking
nee, ik vind dit wel eens goed,

er wordt over mij gezegd dat ik altijd " onzin" topics ( door sommige) open
en ik wilde even laten zien, dat het tegendeel dus waar is :19:

want dit vind ik nou zèlf ook een onzin -topic :ok:

En nu geef ik ze dus even gelijk

de volgende topic zal weer serieus gaan worden ( heb ik al gedaan , kijk maar) :wink:
Daantjeln4
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Daantjeln4 »

Pak-de-bal schreef:
pammetje schreef:modjes willen jullie dit topic verwijderen
dit is uitlokking
nee, ik vind dit wel eens goed,

er wordt over mij gezegd dat ik altijd " onzin" topics ( door sommige) open
en ik wilde even laten zien, dat het tegendeel dus waar is :19:

want dit vind ik nou zèlf ook een onzin -topic :ok:

En nu geef ik ze dus even gelijk

de volgende topic zal weer serieus gaan worden ( heb ik al gedaan , kijk maar) :wink:
Wie heeft deze geopend dan?
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro
In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010
Afbeelding
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

we gaan weer over op de orde van de dag, dus weer serieus

kijk maar:

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=137127
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Pak-de-bal schreef:we gaan weer over op de orde van de dag, dus weer serieus
we?? :19:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Cindy de Wolf
Zeer actief

Ongelezen bericht door Cindy de Wolf »

Pak-de-bal schreef:
Cindy de Wolf schreef:Ik reageer niet vaak maar nu toch wel. Sorry PDB zodra ik jouw naam zie staan en jouw antwoorden gaan mijn nekharen al overeind staan. Je snapt bepaalde dingen gewoon niet of wil het niet snappen. Verder onthoudt ik me van commentaar, de rest is al gezegd.
eigenlijk vind ik dit een arrogante opmerking, weet je dat?

dat impliceert dus dat JIJ alles weet , en degene die soms vragen heeft of dingen ànders ziet dan jij,
die behandel jij als een vod vuil :pffff:

dat is arrogant..
Je hoort mij niet zeggen dat ik alles weet, waar haal je dat nu weer vandaan. Ik bedoelde de toon en de manier waarop je dingen zegt dat die niet kloppen en dat die erg kwetsend zijn. En als jij dat een arrogante opmerking vind, best. Kijk eens hoe de anderen op jouw reageren en denk dan eens even goed na.
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Ik heb niet alles gelezen, kan het niet eens opbrengen. Ik weet wel dat, sinds jij zo blind je gang kan gaan hier, het hondenforum een stuk minder leuk is geworden. Niet te geloven dat dit wordt geaccepteerd, zéker gezien je leugenachtige terugkomst alhier. Het is zó frustrerend dat zo iemand als "bord-voor-je-kop" hier maar klakkeloos al haar onzin mag neerpennen.
asani
Zeer actief

Ongelezen bericht door asani »

Zelfbelonend ongewenst gedrag, moet je dat nu negeren of niet?
Als we dat nou eens allemaal proberen dooft het mischien uit.

Groetjes,

Simon
Wil de hond
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wil de hond »

Hier nog eentje Linda,

De hele lol is er vanaf met dat eindeloze dagelijkse overal opduikende onzinnige gezeur en gezuig.

Wat mij betreft wordt ze er nú voorgoed vanaf getrapt. :ok:
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Ik lees al die onzin niet maar wat ik vreselijk lachwekkend vind is dat iedereen hier er maar in blijft trappen.Jullie kùnnen het gewoon niet laten hè :mrgreen: Dat is nu precies de reden waarom dit soort onzin maar blijft bestaan, jullie zijn in feite net zo erg als TS.
*Linda*
Zeer actief

Marie-Josée schreef:Ik lees al die onzin niet maar wat ik vreselijk lachwekkend vind is dat iedereen hier er maar in blijft trappen.Jullie kùnnen het gewoon niet laten hè :mrgreen: Dat is nu precies de reden waarom dit soort onzin maar blijft bestaan, jullie zijn in feite net zo erg als TS.
En daarmee sla je de plank mis. Als ik hier inlog en zie het weer volstaan met pdb topics, vergaat mij de lust. Als je het nakijkt, zul je zien dat ik bijna nooit reageer. Er kan hier verdomme geen topic meer geopend worden zonder dat zij met haar domme geblaat het weer komt verzieken. Ik kom hierdoor in ieder geval een stuk minder hier, gewoon omdat de sfeer hierdoor keer op keer verziekt wordt. Negeren, prima. Maar de lust vergaat je op een gegeven moment gewoon :19:
*Linda*
Zeer actief

Wil de hond schreef:Hier nog eentje Linda,

De hele lol is er vanaf met dat eindeloze dagelijkse overal opduikende onzinnige gezeur en gezuig.

Wat mij betreft wordt ze er nú voorgoed vanaf getrapt. :ok:
Idem hier. Wat een gezeik.
Trici
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Trici »

Hier nog een voor wie de lol van t forum er aardig vanaf gaat door PDB, ongeloveloos maar waar, k snap ook eerlijk gezegd niet dat als een iemand de boel zo kan vergriepen en niet ingegerepen word :19:

k bedoel je kan mij niet wijs maken dat het mod team niet door heeft dat 3/4 forum gewoon ronduit een hekel aan dr heeft? :19:

Edit; ik ga dus met dazwa mee, k pleit ook voor een permanente ban....
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Als het je zo stoort kan je ook gewoon niet reageren. Gewoon: niet. Ook niet zeggen dat het een domme opmerking is, of 'oh heb je haar weer', nee, gewoon: niet. Want waar mijn broek nog het allermeeste van afzakt is dat klaarblijkelijk iedereen haar berichten als storende onzin ziet, maar tegelijkertijd het merendeel van die iedereen zich evengoed op de kast laat jagen en gaat happen. En dan ook werkelijk denkt dat het daardoor vast in de toekomst beter zal gaan. Gaat heen, dat gebeurt niet. Nu niet, nooit niet. Als ik lees dat Pak ergens iets onaardigs zegt over mij, of over mijn honden...nou ja...dan eh..dan niets eigenlijk. Daar ga ik met toch niet aan lopen ergeren? Daar LAAT je je toch niet door irriteren?
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Trici schreef:k bedoel je kan mij niet wijs maken dat het mod team niet door heeft dat 3/4 forum gewoon ronduit een hekel aan dr heeft? :19:
Wat ook 1/10e van het forum kan zijn. Of 1/25e. Of nog minder. In elk geval voelen mensen die zich aan PdB ergeren zich veel meer geroepen dit kenbaar te maken dan mensen die haar oké vinden of zich in elk geval niet aan haar storen (of haar zelfs leuk vinden). Ja en dan lijkt het algauw of het om 'zowat het hele forum' gaat :19:
Lucia
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lucia »

Ik denk voornamelijk dat zij de kans krijgt om de boel te 'verzieken' doordat iedereen er steeds op blijft reageren.

Als er niet op gereageerd zou worden is er ook geen lol meer aan voor haar.

( Verder weet ik totaal niet wat er speelt hoor, maar ik zie steeds topics eindigen in drama door haar of om haar etc )
Marie-Josée
Erelid

Geer schreef:Als het je zo stoort kan je ook gewoon niet reageren. Gewoon: niet. Ook niet zeggen dat het een domme opmerking is, of 'oh heb je haar weer', nee, gewoon: niet. Want waar mijn broek nog het allermeeste van afzakt is dat klaarblijkelijk iedereen haar berichten als storende onzin ziet, maar tegelijkertijd het merendeel van die iedereen zich evengoed op de kast laat jagen en gaat happen. En dan ook werkelijk denkt dat het daardoor vast in de toekomst beter zal gaan. Gaat heen, dat gebeurt niet. Nu niet, nooit niet. Als ik lees dat Pak ergens iets onaardigs zegt over mij, of over mijn honden...nou ja...dan eh..dan niets eigenlijk. Daar ga ik met toch niet aan lopen ergeren? Daar LAAT je je toch niet door irriteren?
Precies ja, iedereen lijkt er toch op te kicken en dat is volgens mij precies waar pak-de-bal op uit is.
Moet iedereen dan maar van het forum getrapt worden omdat men zich niet kan beheersen? Dat is te makkelijk. Volgens mij zijn modjes daar niet voor, dat soort dingen kunnen de forummers best zelf oplossen.Of toch niet? :wink:
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

Geer schreef:Als het je zo stoort kan je ook gewoon niet reageren. Gewoon: niet. Ook niet zeggen dat het een domme opmerking is, of 'oh heb je haar weer', nee, gewoon: niet. Want waar mijn broek nog het allermeeste van afzakt is dat klaarblijkelijk iedereen haar berichten als storende onzin ziet, maar tegelijkertijd het merendeel van die iedereen zich evengoed op de kast laat jagen en gaat happen. En dan ook werkelijk denkt dat het daardoor vast in de toekomst beter zal gaan. Gaat heen, dat gebeurt niet. Nu niet, nooit niet. Als ik lees dat Pak ergens iets onaardigs zegt over mij, of over mijn honden...nou ja...dan eh..dan niets eigenlijk. Daar ga ik met toch niet aan lopen ergeren? Daar LAAT je je toch niet door irriteren?
Negeren zou een optie kunnen zijn maar de ervaring heeft tot nog toe geleerd dat lang niet iedereen dat doet. Dan werkt het dus niet. Er zijn altijd wel weer nieuwe mensen bijvoorbeeld die er toch op in gaan - niet onlogisch overigens. Ze heeft nog nooit iets persoonlijks tegen mij gezegd volgens mij maar daar gaat het dus ook niet om. Het domme geblaat in topics die gewoon een serieuze, interessante of leuke wending hadden kunnen nemen als zij er niet tussendoor gekomen was vind ik buitengewoon storend. Ook al gaat het niet over mij of mijn honden.
Meestal reageer ik niet, maar aangezien ik enige wereldverbeteraarstrekjes heb probeer ik het dan af en toe nog uit te leggen.
Laatst gewijzigd door jelle op 24 apr 2008 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Anna*

Marie-Josée schreef:Precies ja, iedereen lijkt er toch op te kicken en dat is volgens mij precies waar pak-de-bal op uit is.
Volgens mij is zij er gewoon op uit om aardig gevonden te worden, serieus te worden genomen en te worden geaccepteerd. Wat zij op een nogal onhandige manier probeert te bereiken. Niets meer en niets minder :wink:
jelle
Zeer actief

Anna*Poncho schreef:
Marie-Josée schreef:Precies ja, iedereen lijkt er toch op te kicken en dat is volgens mij precies waar pak-de-bal op uit is.
Volgens mij is zij er gewoon op uit om aardig gevonden te worden, serieus te worden genomen en te worden geaccepteerd. Wat zij op een nogal onhandige manier probeert te bereiken. Niets meer en niets minder :wink:
Als dat echt zo is dan ontbreekt het haar toch wel aan ieder sociaal inzicht... want dit is dan precies níet de manier om dat te bereiken.

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Marie-Josée
Erelid

jelle schreef:Het domme geblaat in topics die gewoon een seriueze, interessante of leuke wending hadden kunnen nemen als zij er niet tussendoor gekomen was vind ik buitengewoon storend. Ook al gaat het niet over mij of mijn honden.
Die verkeerde wending komt niet alleen door dat "geblaat" maar ook door iedereen die zich geroepen voelt terug te blaten.
Ik lees er zelf gewoon overheen, zo moeilijk is dat toch niet? Het probleem is dat iedereen wil bewijzen hoe goed hij of zij het wel niet weet, maar terugblaten is m.i. net zo dom. Ik sta af en toe paf dat er mensen zijn die ik redelijk intelligent in had geschat, die toch elke keer weer in de gordijnen vliegen.
Anna*

jelle schreef:
Anna*Poncho schreef:
Als dat echt zo is dan ontbreekt het haar toch wel aan ieder sociaal inzicht... want dit is dan precies níet de manier om dat te bereiken.
En dat is ook precies het probleem.
*Linda*
Zeer actief

En mij irriteert het dus wel. Ik lees keer op keer die stomme opmerkingen in topics die ik open omdat ze mij aanspreken. Om dan elke keer maar over dat domme geblaat heen te moeten lezen, vind ik hoogst irritant. En nee, ik reageer praktisch nooit op haar. Ik vind het heel storend en dan ligt het aan míj? Ik moet dan maar niet zo kinderachtig doen en er overheen lezen? Kom op zeg, ik doe niets anders :roll:
jelle
Zeer actief

Anna*Poncho schreef: En dat is ook precies het probleem.
en dus? Is ze dan "sneu" en sociaal beperkt ontwikkeld en moeten we daar allemaal een beetje compassie mee hebben? Van serieus nemen is er dan toch al weinig sprake meer...? Of is ze wel degelijk serieus te nemen en kun je haar daar gewoon op aanspreken?

Afbeelding

jelle
Zeer actief

Marie-Josée schreef:
jelle schreef:Het domme geblaat in topics die gewoon een seriueze, interessante of leuke wending hadden kunnen nemen als zij er niet tussendoor gekomen was vind ik buitengewoon storend. Ook al gaat het niet over mij of mijn honden.
Die verkeerde wending komt niet alleen door dat "geblaat" maar ook door iedereen die zich geroepen voelt terug te blaten.
Ik lees er zelf gewoon overheen, zo moeilijk is dat toch niet? Het probleem is dat iedereen wil bewijzen hoe goed hij of zij het wel niet weet, maar terugblaten is m.i. net zo dom. Ik sta af en toe paf dat er mensen zijn die ik redelijk intelligent in had geschat, die toch elke keer weer in de gordijnen vliegen.
ik vind het zelf soms een moeilijke afweging. Ik reageer helemaal niet zo vaak, maar als ze weer eens de domste dingen uitkraamt vind ik het wel heel lastig om dat dan maar gewoon te laten staan zonder weerwoord. Voor je het weet zijn er mensen die het serieus nemen - nieuwe mensen bijvoorbeeld die nog geen idee hebben wie wie is en van wie je wel dingen wilt aannemen en van wie niet. Op die manier vind ik haar het informatieve karakter van het forum wel sterk schaden.

Afbeelding

Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Anna*Poncho schreef:
Ik begin te denken dat je daar nog wel eens gelijk in hebt :wink:
Anna*

jelle schreef:
Anna*Poncho schreef: En dat is ook precies het probleem.
en dus? Is ze dan "sneu" en sociaal beperkt ontwikkeld en moeten we daar allemaal een beetje compassie mee hebben? Van serieus nemen is er dan toch al weinig sprake meer...? Of is ze wel degelijk serieus te nemen en kun je haar daar gewoon op aanspreken?
Van een beetje inlevingsvermogen is nog nooit iemand slechter geworden. Dus inderdaad op sommige dingen niet te serieus ingaan, of rustig je mening geven als je toch wat wilt zeggen. Ik vind de denigrerende dingen die gezegd worden eerlijk gezegd erger dan de onhandige stellingen waarmee PdB soms komt. Daarbij heeft ze af en toe best een verfrissende kijk op dingen vind ik. Anders dan anderen in elk geval en dat kan toch ook weer wat toevoegen.
jelle
Zeer actief

Anna*Poncho schreef: Van een beetje inlevingsvermogen is nog nooit iemand slechter geworden. Dus inderdaad op sommige dingen niet te serieus ingaan, of rustig je mening geven als je toch wat wilt zeggen.
maar dan zie je haar eigenlijk toch niet meer voor "vol" aan, mijns inziens. Dan wordt het een "och zij is het maar" houding. Geen volwaardige, volwassen gesprekspartner.

Ik vind de denigrerende dingen die gezegd worden eerlijk gezegd erger dan de onhandige stellingen waarmee PdB soms komt.
ik zal zeker niet ontkennen dat ik ook al de netheid vér voorbij ben in dit topic. Als ze niet zelf continu de discussie over zichzelf zou aanzwengelen zou ik me er denk ik ook niet toe hebben laten verleiden. Aan de andere kant is dit wel mijn eerlijke mening en weet ik verder daadwerkelijk nog steeds niet goed hoe ik haar nu in moet schatten.
Daarbij heeft ze af en toe best een verfrissende kijk op dingen vind ik. Anders dan anderen in elk geval en dat kan toch ook weer wat toevoegen.
dat heb ik helaas nog niet mogen ervaren. Anders wel, toevoegen (op positieve wijze) heb ik nog nergens gezien. Continu mensen kwetsen valt daar mijns inziens althans niet onder.

Afbeelding

Anna*

jelle schreef:
Anna*Poncho schreef: Van een beetje inlevingsvermogen is nog nooit iemand slechter geworden. Dus inderdaad op sommige dingen niet te serieus ingaan, of rustig je mening geven als je toch wat wilt zeggen.
maar dan zie je haar eigenlijk toch niet meer voor "vol" aan, mijns inziens. Dan wordt het een "och zij is het maar" houding. Geen volwaardige, volwassen gesprekspartner.

Inderdaad is dat soms het geval, maar ik probeer wel door haar woorden heen te lezen en als ik zie dat het niet slecht bedoeld is maar ze puur haar eigen ervaringen weergeeft, kan ik daar onmogelijk boos om worden. Anders is het als ze kwetst om het kwetsen, wat ook wel eens is gebeurd.

Ik vind de denigrerende dingen die gezegd worden eerlijk gezegd erger dan de onhandige stellingen waarmee PdB soms komt.
ik zal zeker niet ontkennen dat ik ook al de netheid vér voorbij ben in dit topic. Als ze niet zelf continu de discussie over zichzelf zou aanzwengelen zou ik me er denk ik ook niet toe hebben laten verleiden. Aan de andere kant is dit wel mijn eerlijke mening en weet ik verder daadwerkelijk nog steeds niet goed hoe ik haar nu in moet schatten.
Daarbij heeft ze af en toe best een verfrissende kijk op dingen vind ik. Anders dan anderen in elk geval en dat kan toch ook weer wat toevoegen.
dat heb ik helaas nog niet mogen ervaren. Anders wel, toevoegen (op positieve wijze) heb ik nog nergens gezien. Continu mensen kwetsen valt daar mijns inziens althans niet onder.

Ik zie het dus niet als kwetsen, ik vat de dingen die ze zegt niet persoonlijk op. En mocht dat wel zo zijn, dan zie ik er nog het nut niet van in om met een hele horde tegelijk terug te schoppen. Laat dan één iemand het woord doen, zeg hooguit: mee eens, maar laat het daarbij. En sommige dingen van PdB vind ik dus echt leuk omdat het op een bepaalde manier ook heel ongekunsteld, recht uit het hart is. Dat spreekt mij aan, maar dat is iets persoonlijks natuurlijk, dat gevoel kun je niet afdwingen.
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

Anna*Poncho schreef:
jelle schreef:

Inderdaad is dat soms het geval, maar ik probeer wel door haar woorden heen te lezen en als ik zie dat het niet slecht bedoeld is maar ze puur haar eigen ervaringen weergeeft, kan ik daar onmogelijk boos om worden. Anders is het als ze kwetst om het kwetsen, wat ook wel eens is gebeurd.

Ik zie het dus niet als kwetsen, ik vat de dingen die ze zegt niet persoonlijk op. En mocht dat wel zo zijn, dan zie ik er nog het nut niet van in om met een hele horde tegelijk terug te schoppen. Laat dan één iemand het woord doen, zeg hooguit: mee eens, maar laat het daarbij. En sommige dingen van PdB vind ik dus echt leuk omdat het op een bepaalde manier ook heel ongekunsteld, recht uit het hart is. Dat spreekt mij aan, maar dat is iets persoonlijks natuurlijk, dat gevoel kun je niet afdwingen.
ze heeft een eigen forum
misschien iets voor jouw om lid te worden hhahahahaha
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Van een beetje inlevingsvermogen is nog nooit iemand slechter geworden.
Ik geloof dat ik dat genoeg heb. Maar dan nog begrijp ik niet wat ze wil bereiken... En daar ben ik écht oprecht benieuwd naar!

Dat ze een hekel heeft aan m'n honden... ach, jammer dan.
Heb me aan haar uitspraken geërgerd, maar nu lach ik erom.

Maar eerlijk, ik vraag me echt af wat ze nu eigenlijk wil bereiken hier. En daar krijg ik ook geen antwoord op.
Gesloten

Terug naar “Algemeen”