Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Vreselijk .....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

minimax
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door minimax »

MonaToetje schreef:
minimax schreef:jezus wat heeft iedereen hier weer zn mening snel klaar zeg :N:
waarom zo afgeven op die dierenarts en die assistente? weet je wel zeker dat hun wisten waar die mevrouw voor kwam? denk het niet namelijk!

dat er niemand opgestaan isvoor die vrouw vind ik werkelijk schandalig, maar over de rest.. nee. Het is vervelend voor die vrouw, lijkt me echt erg maar ik was dan ook allang rechtsomkeert gegaan als ik om die reden binnen kwam en er zaten zoveel mensen. tenzij het een spoedje zou zijn, maar dan zou ik ook niet netjes plaats nemen en zou ik gewoon bij de balie gaan staanbrullen dat ik NU geholpen moet worden :mrgreen:
de assistenten wisten waar ze voor kwam. Ze had immers bij binnenkomst gevraagd of ze geen afspraak mocht maken , waarop de assistente geantwoord had " dat ze maar een nummertje moest trekken " :19:
dat ze heeft gevraagt voor een afspraak, wil niet zeggen dat ze erbij heeft gemeld waar ze voor kwam :denken:
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

minimax schreef:jezus wat heeft iedereen hier weer zn mening snel klaar zeg :N:
waarom zo afgeven op die dierenarts en die assistente? weet je wel zeker dat hun wisten waar die mevrouw voor kwam? denk het niet namelijk
Ik ken geen enkele praktijk waar je niet van tevoren moet melden wie je bent, of je een afspraak hebt en waar je voor komt, dus ik denk dat de kans bijzonder klein is dat ze niet wisten waar die vrouw voor kwam :wink:.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

niet normaal... Dusty moest helaas heel plotseling ingeslapen worden... ik heb gebeld na de bloeduitslagen doorgekregen te hebben en besproken met mn wederhelft... ik heb gezegd dat ik haar diezelfde middag nog wilde laten inslapen en dat kon direct geregeld worden zonder enig gemaar...
En zo hoort dat ook vind ik, niet tijdens een druk spreekuur.
Overigens kun je bij mijn dierenarts kiezen, of tijdens het ochtend- of avondspreekuur of op afspraak komen...
ik kies altijd voor het laatste omdat ik dan vaak voor entingen etc. kom en dus alle honden mee heb, dan kunnen ze rustig een voor een uit de auto gehaald worden en geent worden.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Ik heb er geen woorden voor..
Wat erg om op zo'n koude manier afscheid te moeten nemen van je geliefde huisdier. :jank:

Erg weinig meevoelende gedachtes van de da en zijn assistentes. :devil:
Te gek voor woorden, echt waar.

Ik wil dat de da naar ons toekomt mocht het onvermijdelijke gebeuren, dat heb ik al met hem besproken.
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

wendy71 schreef:
Ik wil dat de da naar ons toekomt mocht het onvermijdelijke gebeuren, dat heb ik al met hem besproken.
dat wilde ik ook maar dat lukt niet meer omdat het ineens heel slecht ging en de dierenarts naar een spoedgeval was... dan houdt dit dus op maar ik kon direct naar de praktijk komen en haar daar laten inslapen... :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Wat een afschuwelijk verhaal! :jank:
Ik begrijp ook niet zo goed waarom dit zo moet gebeuren.
Bij mijn dierenarts wordt er als een hond of kat moet worden ingeslapen, een in principe afspraak gemaakt voor helemaal aan het einde van het avondspreekuur, en word je gebeld als de laatste persoon de spreekkamer ingaat, zodat je bij de DA niet in de wachtkamer hoeft te wachten, en als je de spreekkamer zelf weer uitkomt er geen wachtkamer vol hoeft te zien hoe verdrietig je bent.
Laura-Joy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Laura-Joy »

:jank: heel erg sneu voor dat vrouwtje
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

Verschrikkelijk voor die mevrouw, maar vooral voor die hond! Dat hij z'n laatste uren aan deze kant op die manier heeft moeten doorbrengen... Het is toch godsgeklaagd!

Heb ook eens gezien in een weekendkliniek dat er een vrouwtje in de wachtkamer zat met haar hondje die ter plekke een toeval had, lag schuimbekkend de schudden in z'n mandje... Die mevrouw kwam binnen na mij, maar mooi dat ze als eerste naar binnen ging!
Dat diertje is ook direct ingeslapen toen... Vond dát al verschrikkelijk, maar gewoon op de dinsdagavond een nummertje trekken voor euthanasie vind ik ronduit waanzinnig! :boos:
Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Wat naar zeg :jank:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”