Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dat doe ik sinds 2 dagen met Baco en het bevalt super.
Hij kan heerlijk in zijn eigen tempo draven, alleen moeten we nog leren opletten, ik op Baco en Baco op mij, ik ben al tig keer tegen hem aangereden en Baco tegen de step.
Zou ik ook wel willen doen, maar ik doe al Canicross (hardlopen met de hond) en nu heb ik weer skates. Daarbij gaat mijn hond veel mee naar de paarden, dus je moet ergens stoppen he
loopt je hond dan aan de voorkant van de step of naast je? heb het eens gezien met husky die liep voor, maar vraag me af als ie snuffelen gaat rij je ertegenaan, dus dat moet je aanleren? :N:
hoe doe jij dat?
omafia schreef:Ik wil ook een step, maar ja als ik door het dorp step, dan ben ik zo de dorpsgek, heb er hier nog niemnad mee gezien
Ach hier zagen ze me toch al als stadsgek met de doggyride achter mijn fiets.
Die step kon er ook nog wel bij
Heb trouwens alleen nog maar leuke reacties gehad
Emma schreef:loopt je hond dan aan de voorkant van de step of naast je? heb het eens gezien met husky die liep voor, maar vraag me af als ie snuffelen gaat rij je ertegenaan, dus dat moet je aanleren? :N:
hoe doe jij dat?
Baco loopt naast me, het is even uitvogelen hoe snel je moet, zodat hij geen tijd heeft om te snuffelen of voor de step te gaan lopen.
omafia schreef:Ik wil ook een step, maar ja als ik door het dorp step, dan ben ik zo de dorpsgek, heb er hier nog niemnad mee gezien
Ach hier zagen ze me toch al als stadsgek met de doggyride achter mijn fiets.
Die step kon er ook nog wel bij
Heb trouwens alleen nog maar leuke reacties gehad
Geweldig, maar volgens mij gebruikt Baco's vader 2 wielen extra ?
is dat geen idee voor de stabiliteit
Groet,
André
We give Dogs time we can spare, space we can spare and love we can spare.
And in return dogs give us their all, it's the best deal man has ever made.
http://canis.yourbb.nl/index.php
Ikaros schreef:Geweldig, maar volgens mij gebruikt Baco's vader 2 wielen extra ?
is dat geen idee voor de stabiliteit
Dat is voor later Ándre, nu zie ik me al gaan in volle vaart in zo'n karretje achter de konijnen aan.
Groetjes Els
Waarom krijg ik dat beeld van Els in een stuiterende bolderkar nou niet van mijn netvlies
Groet,
André
We give Dogs time we can spare, space we can spare and love we can spare.
And in return dogs give us their all, it's the best deal man has ever made.
http://canis.yourbb.nl/index.php
paulemieke schreef:haha wat leuk, maar zie me er hier ook niet mee rondrijden....
Fietsen met de hond mag hier niet, steppen misschien wel??? Zal wel niet..
Morgen alle steppen op marktplaats verkocht, pas maar op dat de prijzen niet de teveel de hoogte ingaan.
fietsen met de hond mag bij jullie niet???
nog nooit van een plaats/land gehoord dat dat niet mag
weer iets geleerd.
Dat lijkt mij dus echt ideaal om samen met Puch (en zelfs met Kaya) te doen
Ik ben altijd bang dat ik val met de fiets en dan bovenop mijn krakkemikkige schouder en nek :N: Dus zo'n step lijkt me wel wat.
Maar ja.... die krengen zijn afgrijselijk duur
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Ja het was best duur maar voor Watje is het ideaal omdat ze best erg beperkt is door haar plotselinge blindheid, dit vind ze heerlijk dus wat dat betreft was het mij het geld helemaal waard