Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik hou erg veel van....

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pak-de-bal

Ik hou erg veel van....

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

Ik hou er veel van :....herders, staffords, pitbulls , rottweilers :ok:

en àlle honden die erg dominant zijn !! :ok: :ok: :ok:

Ik vind het juist leuk, als er weer eens gevochten wordt, anders is het zo saai in het parkje :19:

Ik hou wel van een stoere, gespierde hond, eigenljk ben ik jaloers op degene die er eentje heeft....

...Houden jullie daar ook zo van?
Of :.. waar houden jullie zo veel van? Behalve je familie/man/kinderen natuurlijk
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 23 apr 2008 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Nou, om eerlijk te zijn wordt ik er niet echt geil van.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Pak-de-bal

lor1_1984 schreef:Gáán we weer... :roll:
ja, ik ben helemaal omgeslagen, nu word ik toch wèl geaccepteerd , toch? :denken:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

helaas pdb. als het bij jaap niet werkt dan is je kans mislukt
Afbeelding
Jaap*
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:ja, ik ben helemaal omgeslagen, nu word ik toch wèl geaccepteerd , toch? :denken:
Het is geen kwestie van accepteren Marjolein, het is een kwestie van hoe je de dingen die je wilt zeggen opschrijft.
Je kwetst daar vaak mensen mee, duwt ze in een hoekje waar ze niet willen zijn en je walst over mensen heen.
Maar ik geloof niet dat je dat zelf in de gaten hebt.
Pak-de-bal

Jaap* schreef:
Pak-de-bal schreef:ja, ik ben helemaal omgeslagen, nu word ik toch wèl geaccepteerd , toch? :denken:
Het is geen kwestie van accepteren Marjolein, het is een kwestie van hoe je de dingen die je wilt zeggen opschrijft.
Je kwetst daar vaak mensen mee, duwt ze in een hoekje waar ze niet willen zijn en je walst over mensen heen.
nee, want nu wordt er weer beweerd, dat ik onzin topics open

en dat is niet leuk , want ik doe mijn best, om "felle, actuele" onderwerpen te zoeken

dit is dan ècht een onzin -topic, maar zo willen ze het blijkbaar hebben :roll:
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

Ik hou van mensen die niet kortzichtig en dom zijn, en die niet continu denken dat de hele wereld om hén draait. Die niet per se altijd alle aandacht (ook al is het negatieve) hoeven te hebben, die niet voortdurend denken dat de hele wereld tegen hen is en daarvoor zoveel mogelijk non-argumenten proberen te verzamelen. Van mensen die open staan voor anderen en bereid zijn te luisteren en te leren in plaats van hun eigen onwaarheden glashard vol te blijven houden. Van mensen die niet hun domme vooroordelen voortdurend ten toon spreiden.

En ik hou van het forum zoals het vroeger was.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Pak-de-bal

Jaap* schreef:Je kwetst daar vaak mensen mee, .
weten zij niet dan , dat ze mij óók kwetsen met hun opmerkingen tegen mij gericht? :denken:
Pak-de-bal

jelle schreef:Ik hou van mensen die niet kortzichtig en dom zijn, en die niet continu denken dat de hele wereld om hén draait. Die niet per se altijd alle aandacht (ook al is het negatieve) hoeven te hebben, die niet voortdurend denken dat de hele wereld tegen hen is en daarvoor zoveel mogelijk non-argumenten proberen te verzamelen. Van mensen die open staan voor anderen en bereid zijn te luisteren en te leren in plaats van hun eigen onwaarheden glashard vol te blijven houden. Van mensen die niet hun domme vooroordelen voortdurend ten toon spreiden.

precies ik ook

voordat er voortdurend gekankerd wordt op 1 persoon :ok:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

pdb... lees eens goed wat jelle schrijft.

zonder je te veroordelen of wat dan ook. die is precies hoe jij je hier op het forum laat zien.....
Afbeelding
jelle
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
Jaap* schreef:Je kwetst daar vaak mensen mee, .
weten zij niet dan , dat ze mij óók kwetsen met hun opmerkingen tegen mij gericht? :denken:
dus dan mag je zelf ook kwetsen wat en wie je wilt? "Jamaar hullie begonne"?

Er is hier geen complot tegen jou. Jouw gedrag werkt echter blijkbaar bijzonder veel mensen - onafhankelijk van elkaar - erg op de zenuwen. Dát is wat de reacties uitlokt.

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Leuk voor je dat je jaloers op me bent (zegt eigenaar van stevige grote, "stoere", dominante (wat is dat???) honden :ok:

Ik hou heel erg van mijn honden. Zijn alleen niet dominant :N: mag dat ook?
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Ik hou erg veel van....

Ongelezen bericht door Inge »

Pak-de-bal schreef:Ik hou er veel van :....herders, staffords, pitbulls , rottweilers :ok:

Ik vind het juist leuk, als er weer eens gevochten wordt, anders is het zo saai in het parkje :19:

Ik hou wel van een stoere, gespierde hond, eigenljk ben ik jaloers op degene die er eentje heeft....

Of :.. waar houden jullie zo veel van? Behalve je familie/man/kinderen natuurlijk

Pffff.....ga fietsen ofzo :roll:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
jelle
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
jelle schreef:Ik hou van mensen die niet kortzichtig en dom zijn, en die niet continu denken dat de hele wereld om hén draait. Die niet per se altijd alle aandacht (ook al is het negatieve) hoeven te hebben, die niet voortdurend denken dat de hele wereld tegen hen is en daarvoor zoveel mogelijk non-argumenten proberen te verzamelen. Van mensen die open staan voor anderen en bereid zijn te luisteren en te leren in plaats van hun eigen onwaarheden glashard vol te blijven houden. Van mensen die niet hun domme vooroordelen voortdurend ten toon spreiden.

precies ik ook
misschien een idee om er dan eens wat meer naar te gaan leven?

voordat er voortdurend gekankerd wordt op 1 persoon :ok:
Wat mij betreft: voordat jij er was. Sneu maar waar.

Afbeelding

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

:ok:
Pak-de-bal

jelle schreef:Wat mij betreft: voordat jij er was. Sneu maar waar.
aan de reacties van anderen tegen mij, waardoor het topic onleesbaar wordt ...
... daar kan ik toch niets aan doen? :denken:

en daarom bedoelde ik voordat er een hetze tegen mij is begonnen

want ik zal wel niet de enige zijn geweest die ditr allemaal doorstaan moet

er zijn er zoveel, die niet meer durven posten

maar ik blijf en bleef , en daarom val ik nu zo op :19:

hoeveel zijn er niet wegegaan omdat ze ook zulke bercihten kregen?
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Ken je het verhaal van Calimero PdB?
Daar doe je me enorm aan denken.
Als je gewoon topics zou openen als je laatst deed in de fotohoek, en niet iedere keer de grenzen opzoekt waarvan je weet dat je reacties krijgt die je niet leuk vindt, maak je het jezelf (en een hoop anderen) een stuk plezieriger.
Het is nooit te laat om wijs te worden hoor.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Pak-de-bal schreef:
Nee gelukkig kan jij nooit ergens wat aan doen, da's wel fijn. :ok:
Afbeelding
jelle
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
Ik erger met ook niet aan de reacties van anderen op jou. Ik erger me aan jouw reacties.

en daarom bedoelde ik voordat er een hetze tegen mij is begonnen
er is geen hetze tegen jou. Je weet alleen op voortreffelijke wijze keer op keer het halve forum het bloed onder de nagels vandaan te halen.

want ik zal wel niet de enige zijn geweest die ditr allemaal doorstaan moet

er zijn er zoveel, die niet meer durven posten

maar ik blijf en bleef , en daarom val ik nu zo op :19:

hoeveel zijn er niet wegegaan omdat ze ook zulke bercihten kregen?
ik heb echt nog vrijwel nooit iemand continu berichten zien posten zoals jij doet. En ik zit hier nu toch al een jaar of 8 a 9, denk ik.

Op dit forum heerst een bepaalde sfeer. Als je dat leuk vindt, blijf je. Zo niet, dan kun je beter een ander forum opzoeken. Er zijn er zat.

Afbeelding

Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Pak, als ik een topic zou openen met de titel:

"Alle negers zijn lelijk"

Denk je dan werkelijk dat het daarop volgende topic een serieuze, nette heen-en-weer discussie wordt over het feit of mensen met een donkere huidskleur al dan niet lelijk zijn en zo ja, waar dat dan aan ligt? On topic, zonder gekift?

Of denk je misschien dat er dan heel veel mensen, bijvoorbeeld negers of mensen met donkere vrienden, boos worden en de topic binnen no time een welles-nietes geharrewar zou worden vol met beledigingen en verdedigingen?
Chezzies
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Chezzies »

Ja hou veel van mijn rotties :blah: :blah:
Afbeelding
Anna*

Re: Ik hou erg veel van....

Ongelezen bericht door Anna* »

Pak-de-bal schreef:Ik hou er veel van :....herders, staffords, pitbulls , rottweilers :ok:

:mrgreen: :ok:
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

(op zeurderig toontje) "Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk, oh nee!"

Tja, wat zal ik zeggen, bedankt voor de hilarische topics, en veel plezier op je eigen forum
:zwaai
eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ongelezen bericht door eefje_ates »

:roll: Gaan we weer....
Afbeelding
Dazwa84

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

Ik zeg het normaal nooit maar ik pleit voor een permanente ban. Ik ben het echt zat om elke keer zulk kinderachtig gedoe te moeten lezen. Denk je een leuk topic gevonden te hebben en weer draait het telkens om Pak de Bal. Ik vind het echt forumvervuiling worden, ook al zal Marjolein volgens de regels wel niets fout doen. Overall gezien vind ik het echt walgelijk gedrag op een forum.

Zo. Dat moest er eindelijk eens even uit.
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Ik probeer het toch weer.

marjolein, wat wil je nu bereiken met dit topic?
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

en ik vind alle rassen leuk, ze hebben allemaal wat en mijn eigen hond is het mooist :mrgreen:
maar vind een mooie brede gespierde rottweiler met lange staart erg mooi, maar kan ook erg lachen om een kleine kortharige chihuahua (of hoe je het schrijft) vind saarloze mooi, huskys, bulldoggen zelfs teckels. ik zou overal wel een van willen, maar daar kan ik niet voor zorgen.
vind paarden ook leuk :mrgreen:
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Pak-de-bal schreef:
Jaap* schreef:

en dat is niet leuk , want ik doe mijn best, om "felle, actuele" onderwerpen te zoeken

Misschien moet je eens wat minder je best doen om aardig en leuk gevonden en begrepen te worden ?
Lees gewoon lekker mee en denk nog een uur na voor je een reactie post ?
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Jaap*
Zeer actief

sirene schreef:
Pak-de-bal schreef:
Jaap* schreef:

Misschien moet je eens wat minder je best doen om aardig en leuk gevonden en begrepen te worden ?
Lees gewoon lekker mee en denk nog een uur na voor je een reactie post ?
Kijk, wat er meestal gebeurt is dat je iets plaatst op een dusdanige wijze dat heel veel mensen er aanstoot aan nemen. Vaak zie je in 1 zin kans om iedereen die geen stabij heeft op de kast te jagen of te beledigen. Ik zou het bijna een gave willen noemen.
Je moet je er bewust van zijn dat je jezelf op die manier isoleert. Je komt dan alleen te staan. En daar ben je zelf de oorzaak van en niemand anders. Hoe lang je er ook over doorzeurt dat "ze" jou altijd moeten hebben.
"Ze" moeten jou altijd hebben omdat je dat over jezelf afroept. Je forceert mensen vaak in een afwerende of verdedigende positie.
Als dat je bedoeling is moet je er verder niet over zeuren, en als dat niet je bedoeling is moet je je voortaan eens af gaan vragen hoe hetgeen je opschrijft over kan komen op een ander.
Hanneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded Collie

Ongelezen bericht door Hanneke »

Dazwa84 schreef:Ik zeg het normaal nooit maar ik pleit voor een permanente ban. Ik ben het echt zat om elke keer zulk kinderachtig gedoe te moeten lezen. Denk je een leuk topic gevonden te hebben en weer draait het telkens om Pak de Bal. Ik vind het echt forumvervuiling worden, ook al zal Marjolein volgens de regels wel niets fout doen. Overall gezien vind ik het echt walgelijk gedrag op een forum.

Zo. Dat moest er eindelijk eens even uit.
Het zat je hoog, hè :mrgreen:

Het is alleen jammer dat de amusementswaarde van dit forum dan wat achteruit zal gaan. Daarentegen zal het voor vele bloeddrukken gunstig uitpakken.
Groetjes,
Hanneke.

When you are over the hill, you pick up speed.
Gesloten

Terug naar “Algemeen”