Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk hier vaag je om gebeten te worden
Moderator: moderatorteam
- Derona
- Zeer actief
Kijk hier vaag je om gebeten te worden
Sorry,maar hier vraag je gewoon om,om eens flink gebeten te worden,
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- Derona
- Zeer actief
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Ik snap niet dat die kinderen zo met die hond mogen 'spelen'.
Van de week hier ook op het losloopveld: er waren 2 meisjes aan de overkant (niet op het veld) aan het spelen. Ze zien dat wij de honden in het veld loslaten,en komen over het hek heen geklommen.
Vervolgens gingen ze als idioten achter onze honden aan lopen rennen en maar gillen.
Dus de honden gaan achter ze aan rennen.
Ik heb de dames dus even gewaarschuwd dat honden kunnen bijten en dat dat dan niet altijd even zachtzinnig gaat.
Toen dropen ze af.
Is wel op een andere manier gegaan dan op het filmpje,maar ik ben van mening dat er niet op dusdanige uitdagende manier door kinderen met honden gespeeld mag worden.
Van de week hier ook op het losloopveld: er waren 2 meisjes aan de overkant (niet op het veld) aan het spelen. Ze zien dat wij de honden in het veld loslaten,en komen over het hek heen geklommen.
Vervolgens gingen ze als idioten achter onze honden aan lopen rennen en maar gillen.
Dus de honden gaan achter ze aan rennen.
Ik heb de dames dus even gewaarschuwd dat honden kunnen bijten en dat dat dan niet altijd even zachtzinnig gaat.
Toen dropen ze af.
Is wel op een andere manier gegaan dan op het filmpje,maar ik ben van mening dat er niet op dusdanige uitdagende manier door kinderen met honden gespeeld mag worden.
-
- Zeer actief
- starfleet
- Erelid
Ik zie het wel als spel, als kleine pup niet afgeleerd want zo leuk. Ik zou nooit willen hebben dat mijn jonge kinderen zo met mijn herder speelden. Hier gaat het er ook wel eens "ruig" aan toe tussen mijn (volwassen) dochter en Buffy, maar zij roept regelmatig "los" en als Buffy maar iets te fel wordt moet zij gaan zitten, even een commando opvolgen. En dan gaat het om een volwassen dochter die behoorlijk goed op de hoogte is van hondentaal en dan nog een kooikertje dat je bij wijze van spreken op je schoen kunt nemen.
Dit mag je toch als ouder nooit toestaan met zulke jonge kinderen. Het gaat er nog niet eens om dat de hond eens te hard zou happen, maar een hond heeft zich niet zo te gedragen tegenover kinderen, zeker niet als die ook nog eens op de grond liggen. Zo te zien lost de hond niet op commando. Ma steekt er nog lekker een peukie bij op.
Anne
Dit mag je toch als ouder nooit toestaan met zulke jonge kinderen. Het gaat er nog niet eens om dat de hond eens te hard zou happen, maar een hond heeft zich niet zo te gedragen tegenover kinderen, zeker niet als die ook nog eens op de grond liggen. Zo te zien lost de hond niet op commando. Ma steekt er nog lekker een peukie bij op.
Anne
- Derona
- Zeer actief
-
- Actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullmastiff, Boerboel, Rottweiler, Engelse mastiff
Als ik goed kijk, zie ik het ook zo.Muk schreef:Mee eens, het is spel, maar als het fout gaat is de hond altijd de dupe daarvan.Derona schreef:Nou dit mag je idd niet toestaan als ouder,en de moeder of wie filmde maar lachen.
En lacht ze dan ook nog als ze echt goed worden gebeten,
Maar ik snap ook niet, waarom ze het toelaten om zo ruig te spelen.
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): amerikaanse stafford
mijn kinderen spelen ook met de honden,maar niet op deze manier,zoals gezegd werd kan het goed fout gaan,
mijn oudste zoon (12) daagt onze honden ook wel eens zo uit,maar dat heeft hij afgeleerd toen hij een knauw in zijn arm kreeg,en eigen schuld dikke bult,niks hond die de schuld kreeg,ik heb hem gewaarschuwd dat hij ze niet zo moest uitdagen..!
mijn oudste zoon (12) daagt onze honden ook wel eens zo uit,maar dat heeft hij afgeleerd toen hij een knauw in zijn arm kreeg,en eigen schuld dikke bult,niks hond die de schuld kreeg,ik heb hem gewaarschuwd dat hij ze niet zo moest uitdagen..!
- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer:
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
-
- Zeer actief
Idd...minhie schreef:pfff jij haalt wel erg oude topics naar boven zeg.
Maar goed - filmpje bekeken en het lijkt in mijn ogen erg op Christo die in de riem hangt, incl het schudden. Hij weet prima dat hij het bij het in de lijn happen moet houden en is daar tegen alle schijn in zeer beheerst in. Deze hond lijkt geleerd te hebben het bij het rukken aan kleding te houden, en is in mijn ogen net zo beheerst. 't Zou niets voor mij zijn, dit spel, maar allà, voor hun zal het werken

Bij een vriendin trok haar hond haar driejarige zoontje aan de broek de hele kamer door - dat teefje is ruim vijftien geworden met nooit één bijtincident

- Teckel_love<3
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): teckel
- Contacteer: