BlijkbaarPak-de-bal schreef:ja, alma, zie je ? Het kàn dus wel hè?alm@ schreef:Nou jaHanneke schreef:
Ik heb trouwens wel hedders, maar ze zijn niet eng en ze zijn (in vergelijking met de rest van het forum) heel goed voorzien van manieren.

Moderator: moderatorteam
Nou ja, dat heeft Pak toch al heel vaak uitgelegd, hooralm@ schreef:BlijkbaarPak-de-bal schreef:ja, alma, zie je ? Het kàn dus wel hè?alm@ schreef:Nou jaHanneke schreef:
Ik heb trouwens wel hedders, maar ze zijn niet eng en ze zijn (in vergelijking met de rest van het forum) heel goed voorzien van manieren.
er gaat dus iets helemaal fout hier
daar heb je dan weer een assertiviteits cursus voorAddy schreef:sommigen onder ons zijn niet zo slim of hebben er misschien gewoon wel moeite mee om nee te zeggenHanneke schreef: Nou ja, dat heeft Pak toch al heel vaak uitgelegd, hoor.
Gewoon 'nee' zeggen
er hangt wat onder wat er bij de dames niet onder hangtPak-de-bal schreef:bij Bauke voel ik niets hoor, of het moet net een teek zijn,malinois schreef:onder zn haren... hier heel goed te zien bij mijn reu trouwens:Pak-de-bal schreef:zoekplaatje... waar zijn dan de tepels van Bauke???![]()
![]()
is dit echt geen teefje wat je hebt?
xSuzannex schreef:kijk eens, ik heb vast een beginnetje gemaakt voor je pak de bal
dus dat scheelt weer!
je allereigenste forum!
![]()
www.pakdebalgeeftraad.yourbb.nl
Hanneke schreef:Ik heb trouwens wel hedders, maar ze zijn niet eng en ze zijn (in vergelijking met de rest van het forum) heel goed voorzien van manieren.
Alm@ je moet wel even bij de les blijven hooralm@ schreef:Is dat allesHanneke schreef:Nou ja, dat heeft Pak toch al heel vaak uitgelegd, hooralm@ schreef:BlijkbaarPak-de-bal schreef: ja, alma, zie je ? Het kàn dus wel hè?er gaat dus iets helemaal fout hier
.
Gewoon 'nee' zeggennooit geweten dat het zó simpel was
Dat hebben we toch al, daar zijn we nu!Pak-de-bal schreef:omdat jullie , of liever gezegd , de kleuters uit de klas, weer niet serieus kunnen blijven in mijn topics ,
krijg je dus reacties zoals de laatste van Jidde
En wie krijgt daar weer de schuld van?![]()
Juist PdB , ...want die doet nooit aan serieuze topics, toch?![]()
Maar het zijn jullie dan zèlf die daar debet aan zijn
Dus..... waarom beginnen JULLIE niet een eigen Forum???![]()
![]()
Het Kleuter honden forum !!
haaa spiegels, die was ik nog vergetenjidde schreef:Niet gaan huilen nu hoor PdBTjeee is nu weer iedereen tegen jou? Agossie.... arme arme jij... Ik zal maar niet over die spiegel gaan beginnen he, want ik denk dat je dat wel vaker gelezen hebt
jij bent vandaag erg chagrijnig , ook al in een ander topic heb je niet aardig gereageerd tegen iemand andersjidde schreef:Niet gaan huilen nu hoor PdBTjeee is nu weer iedereen tegen jou? Agossie.... arme arme jij... Ik zal maar niet over die spiegel gaan beginnen he, want ik denk dat je dat wel vaker gelezen hebt
ja, leuk, maar nu weer volwassen worden , goed?xSuzannex schreef:haaa spiegels, die was ik nog vergetenjidde schreef:Niet gaan huilen nu hoor PdBTjeee is nu weer iedereen tegen jou? Agossie.... arme arme jij... Ik zal maar niet over die spiegel gaan beginnen he, want ik denk dat je dat wel vaker gelezen hebt
ook die staat erbij!
marjolein, als je nu even je mail adres geeft, kan ik jou beheerder maken, en kun je verder zelf op je eigen forum verder
Je irriteert me mateloos, dat is het enige. Moet ik dat uitleggen of snap je dat zelf welPak-de-bal schreef:jij bent vandaag erg chagrijnig , ook al in een ander topic heb je niet aardig gereageerd tegen iemand andersjidde schreef:Niet gaan huilen nu hoor PdBTjeee is nu weer iedereen tegen jou? Agossie.... arme arme jij... Ik zal maar niet over die spiegel gaan beginnen he, want ik denk dat je dat wel vaker gelezen hebt
moet je wel toestemming vragen , je mag zomaar geen foto's plaatsenBrigitte schreef:Volgende keer als ik haar zie lopen maak ik een foto okDaisy@ schreef:Weet je waar ik nu zo benieuwd naar wordt? Hoe je eruit ziet?
Gek hé... kan me er geen voorstelling van maken
ja ik denk niet dat bauke aan het typen isDaisy@ schreef:Het klopt! T'is eigenlijk gewoon een echt mensAddy schreef:blond, heel tenger, sluik haar en ik denk brildragendDaisy@ schreef:Weet je waar ik nu zo benieuwd naar wordt? Hoe je eruit ziet?
Gek hé... kan me er geen voorstelling van maken![]()