Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zou ze het ooit nog leren?
Dat eetbare dingen die op een laag tafeltje liggen NIET voor hondenmagen bestemd zijn?
Ik had vanmiddag een zakje trekdrop gekocht,er een of twee uit gehaald en de rest op een klein laag tafeltje gelegd.
Moest iets in de keuken doen,en bij terugkomst was het hele zakje leeg
Zoeken naar de schuldige hoefde ik niet echt;het was bruin/wit en was al likkebaardend op weg naar de waterbak die half leeg geslobberd werd
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
marian* schreef:Zou ze het ooit nog leren?Dat eetbare dingen die op een laag tafeltje liggen NIET voor hondenmagen bestemd zijn?
Ik had vanmiddag een zakje trekdrop gekocht,er een of twee uit gehaald en de rest op een klein laag tafeltje gelegd.
Zoeken naar de schuldige hoefde ik niet echt;het was bruin/wit en was al likkebaardend op weg naar de waterbak die half leeg geslobberd werd
nee jij moet leren dat eetbare dingen niet laag moeten liggen
marian* schreef:Zou ze het ooit nog leren?Dat eetbare dingen die op een laag tafeltje liggen NIET voor hondenmagen bestemd zijn?
Wilde ik ook schrijven....wanneer ga jij leren dat je niets op lage tafeltjes moet leggen
Hier leren we het best goed moet ik eerlijk zeggen haha
Wilde ik ook schrijven....wanneer ga jij leren dat je niets op lage tafeltjes moet leggen
Hier leren we het best goed moet ik eerlijk zeggen haha
tis wel zonde van die lekkere trek drop wat in een hondenmaag is gekomen
en waar marian denk ik nog wel een van had gelust
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
inderdaad, maar zo doende leert men..
Wees blij dat het alleen drop was, geen druiven, rozijnen, chocola en nog meer van de vergiftige dingen voor honden..Marion
Je mag Kira wel lenen, dan heb jij het zo geleerd........geen eetbare spullen laten slingeren, niet op lage tafeltjes en niet op hoge aanrechtbladen, want daar kan ik bij
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010
Daantjeln4 schreef:Je mag Kira wel lenen, dan heb jij het zo geleerd........geen eetbare spullen laten slingeren, niet op lage tafeltjes en niet op hoge aanrechtbladen, want daar kan ik bij
Ik dacht met Bente al aardig opgeleid te zijn,maar helaas
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Daantjeln4 schreef:Je mag Kira wel lenen, dan heb jij het zo geleerd........geen eetbare spullen laten slingeren, niet op lage tafeltjes en niet op hoge aanrechtbladen, want daar kan ik bij
Ik durf het haas niet te zeggen, maar ik heb wel 1 van de top jatters in huis
De muts heeft zelfs een keer een pan met kokend water en eieren erin van het gasfornuis afgetrokken.........m.a.g. kokend water over zichzelf heen, en ervan leren? Nee hoor!! De keer erna zat ze met haar poot vast in de houders van het gasfornuis
Koffiepads, bevroren biefstuk, paracetamol, verpakkingen, alles gaat er in hier.
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010
Wij waren donderdagavond aan het trainen en één van de deelnemers was jarig en had taart voor bij de koffie meegenomen.
Wij hebben allemaal keurige honden, maar toch was er een flacoat die zichzelf een heerlijk gebakje vanaf de picknicktafel heeft toebedeeld.
Ging bijna sneller dan haar schaduw
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Jaap* schreef:Wij waren donderdagavond aan het trainen en één van de deelnemers was jarig en had taart voor bij de koffie meegenomen.
Wij hebben allemaal keurige honden, maar toch was er een flacoat die zichzelf een heerlijk gebakje vanaf de picknicktafel heeft toebedeeld.
Jaap* schreef:Wij waren donderdagavond aan het trainen en één van de deelnemers was jarig en had taart voor bij de koffie meegenomen.
Oh heel herkenbaar
Een collega-trainer had overheerlijke slagroomtaart bij zich. De taart stond op een hoge tafel en in het midden. Ondanks deze obstakels (en het feit dat een Basset toch niet 1 van de snelste honden is) hadden we een geplette taart met voetafdrukken.
Overigens heeft die er niet minder om gesmaakt
Ben bang dat ze zoiets niet afleren. En ach, zolang het om iets ongevaarlijks gaat, is het wel lachwekkend.
En zeg nou zelf, ik laat een zakje trekdrop ook niet liggen omdat het veel te lekker is
Laatst gewijzigd door JBK op 20 apr 2008 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
nu juist omdat zij er zo lekker voor beloont is, is het volgende keer helemaal goed opletten dat je niks lekkers achterlaat.
tot nu toe is onze hond daarmee heel braaf, maar probeer alles wel op te ruimen want eenmaal beloont hiervoor en het afleren is bijna niet meer te doen.
en dan nog even lekker naar de waterbak lopen om de dorst te lessen ik denk dat ze je wel dankbaar was.
Ik durf het haas niet te zeggen, maar ik heb wel 1 van de top jatters in huis
De muts heeft zelfs een keer een pan met kokend water en eieren erin van het gasfornuis afgetrokken.........m.a.g. kokend water over zichzelf heen, en ervan leren? Nee hoor!! De keer erna zat ze met haar poot vast in de houders van het gasfornuis
Koffiepads, bevroren biefstuk, paracetamol, verpakkingen, alles gaat er in hier.
Nou Daan dat kan ik beamen, heb nog nooit zo'n dief als Kira gezien en dan de sluwheid waarmee ze het gaat doen. En ze lust werkelijk alles.
Hier valt het dieve reuze mee. Fahim heeft een keer een broodje gepikt.
Yaro en Luca niets maar die vinden ook niet zovee lekker.
Groetjes Sylvia
Poot Yaro, Luca en Fahim
A ridgeback isn't just another dog it's a lifestile
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Toen ik klein was deed ik zulke dingen ook stiekum. Ik was braaf als ons ma in de buurt was, maar als ze weg was nam ik mijn kans waar. Dat doe je nu eenmaal als je iets echt graag hebben wilt. HOnden zijn daarin niet anders. Daarom gewoon dingen niet meer op zulke plaatsen laten liggen. De verleiding is te groot. De roep van de maag is luider dan de boze stem van het vrouwtje.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Zo had ik hier een aantal weken geleden een stukje kipfilet op mn bord op de tafel liggen. Even naar de keuken geweest. En een uur later kijk ik op het bord stuk weg. ik vroeg aan mn vriend of hij het had weggegooid. Niet dus. Dus heeft die van ons een lekker stukje kip gehad hahaha.
Eigen bult schuld. De kat kon het niet gehad hebben, want dan was de halve huiskamer ondergesmeerd hehehe.
Daar moeten wenormaal alles al voor opruimen voor de katten, maar soms heb je het net even niet in de gaten en toen had het kalfle geluk hihihi.