Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondencreche, jouw mening?? (m.n. rijpickerwaard)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jinga
Vaste gebruiker
Contacteer:

Hondencreche, jouw mening?? (m.n. rijpickerwaard)

Ongelezen bericht door Jinga »

Ik vroeg mij af of er hier iemand is die ervaring heeft met de hondencreche van Rijpickerwaard. Wij zijn vandaag langs geweest om Jinga eventueel 2 dagen in de week daar naar toe te brengen. De hondenuitlaatservice heeft hier namelijk een lange wachtlijst en dat was mijn eerste keuze.

Is er iemand die ervaring heeft met het pension/hondencreche gedeelte van Rijpickerwaard in Nieuwegein/IJsselstein of iemand die er ervaring mee heeft bij andere organisaties? En wat is jouw mening erover? Of gaat je voorkeur uit naar een hondenuitlaatservice?
Afbeelding
Weri
Vaste gebruiker

Re: Hondencreche, jouw mening?? (m.n. rijpickerwaard)

Ongelezen bericht door Weri »

Jinga schreef:Ik vroeg mij af of er hier iemand is die ervaring heeft met de hondencreche van Rijpickerwaard. Wij zijn vandaag langs geweest om Jinga eventueel 2 dagen in de week daar naar toe te brengen. De hondenuitlaatservice heeft hier namelijk een lange wachtlijst en dat was mijn eerste keuze.

Is er iemand die ervaring heeft met het pension/hondencreche gedeelte van Rijpickerwaard in Nieuwegein/IJsselstein of iemand die er ervaring mee heeft bij andere organisaties? En wat is jouw mening erover? Of gaat je voorkeur uit naar een hondenuitlaatservice?

Snap werkelijk niet waarom mensen honden(en ook kinderen) nemen als ik bovenstaande lees.
Een hondencreche, het moet ook niet gekker worden. Zelfde met kinderen, voorschoolse opvang, na schoolse opvang, tussen de middag overblijven op school. Neem dan geen kinderen en/of hond.
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Ik heb geen ervaring met een creche, kan gelukkig partime werken.
Maar wordt je hond wel gewoon uitgelaten als ze daar is?
Mss kan je naar ervaringen vragen aan de mensen die daar hun hond hebben?

Jacqueline
Afbeelding
Burnie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Burnie »

Weri schreef: Snap werkelijk niet waarom mensen honden(en ook kinderen) nemen als ik bovenstaande lees.
Een hondencreche, het moet ook niet gekker worden. Zelfde met kinderen, voorschoolse opvang, na schoolse opvang, tussen de middag overblijven op school. Neem dan geen kinderen en/of hond.
Dit snap ik even niet.
Mss verkeer jij in de luxe positie dat jij niet hoeft te werken en je hele dag aan je hond(en) kunt besteden. Maar dat geldt niet voor de meeste mensen. Die moeten zorgen dat er brood op de plank komt!
Die mogen dus geen kinderen meer krijgen of huisdieren houden, als ik jou goed begrijp? Of moeten hun hond maar dumpen als ze onverhoopt (meer) moeten gaan werken?
Ik vind het hoe dan ook beter dat mensen hun hond naar de hondencreche brengen, dan dat ze hun hond 10 uur per dag thuis laten zitten. En dat laatste komt ook veel voor, hoor. TS zoekt iig een oplossing waar de hond ook happy mee kan zijn.
goud
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door goud »

Weri schreef:
Jinga schreef:Ik vroeg mij af of er hier iemand is die ervaring heeft met de hondencreche van Rijpickerwaard. Wij zijn vandaag langs geweest om Jinga eventueel 2 dagen in de week daar naar toe te brengen. De hondenuitlaatservice heeft hier namelijk een lange wachtlijst en dat was mijn eerste keuze.

Snap werkelijk niet waarom mensen honden(en ook kinderen) nemen als ik bovenstaande lees.
Hallo,
Dit is wel heel kort door de bocht. :blah: :blah:
Wees blij dat ze een goede oplossing zoekt voor opvang. op andere dagen zal het best wel gecompenseert worden met aandacht en wandelingen. :bball: Niet iedereen heeft de luxe om niet te hoeven te werken.

Maggie
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Weri schreef:

Ja maar mogen mensen dan helemaal neit werken als ze kinderen of honden hebben? En waar moeten ze zichzelf en hun kinderen of dieren dan mee voeden? Je hebt nu eenmaal geld nodig.

Ik heb nu nog geen baan, ben aan het solliciteren. Ik zou het liefst halve dagen werken, want dat is voor mijn honden het beste. MAar geen werkgever die dat nog wil. Het is sowieso moeilijk om een parttime baan te vinden, ze willen tegenwoordig alleen maar fulltimers. Ik zou het heel fijn vinden als ik mijn honden naar een hondencreche kon brengen. MAar volgens mij heb je die hier geen een in de buurt.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

jacq1970 schreef:Ik heb geen ervaring met een creche, kan gelukkig partime werken.
Maar wordt je hond wel gewoon uitgelaten als ze daar is?
Mss kan je naar ervaringen vragen aan de mensen die daar hun hond hebben?

Jacqueline
Een hondendagopvang waar de honden niet uitgelaten worden lijkt me nogal stug, dan kun je ze net zo goed thuis laten.

Maar goed, voor topicstarter; ik heb zelf een dagopvang voor honden gerund. Was erg leuk en er was ontzettend veel vraag naar.
Wij deden het kleinschalig, zo'n 8 honden op een dag. Ze zaten bij ons in kennels en meerdere keren per dag mochten ze op ons weiland (met grote heuvel en vijvertje) spelen.
In de zomer liepen ze vrijwel de hele dag op dat veld.
Daarnaast veel aandacht dmv een borstelbeurt, of gewoon lekker op schoot genieten van het zonnetje of even apart aan de lijn mee langs de weg.

Daar zou ik wel naar kijken, hoeveel de honden buiten komen. Dat ze niet de hele dag in hokken zitten en 2x even mogen plassen/poepen.
Ook de persoonlijke aandacht zou ik naar kijken, zou ik ook erg belangrijk vinden als mijn hond daar 2x een hele dag in de week zou moeten zitten.
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

Weri schreef:

sorry, maar het kan voor een hond heel leuk zijn een dag opvang. zeker als je hond het leuk vindt om met andere honden te spelen. bij een goede dagopvang wordt er goed gekeken of er honden met elkaar kunnen en mogen op de omheinde veldjes met elkaar spelen. veel honden willen niets liever. wat is daar zielig aan? google maar eens, en er zijn gerust leuke dagopvang voor hond. als ik een boerdrij had zou ik misschien ook wel een dagopvang oprichten.
Frenkie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frenkie »

Burnie schreef:
Weri schreef: Snap werkelijk niet waarom mensen honden(en ook kinderen) nemen als ik bovenstaande lees.
Dit snap ik even niet.
Mss verkeer jij in de luxe positie dat jij niet hoeft te werken en je hele dag aan je hond(en) kunt besteden. Maar dat geldt niet voor de meeste mensen. Die moeten zorgen dat er brood op de plank komt!
Die mogen dus geen kinderen meer krijgen of huisdieren houden, als ik jou goed begrijp? Of moeten hun hond maar dumpen als ze onverhoopt (meer) moeten gaan werken?
Ik vind het hoe dan ook beter dat mensen hun hond naar de hondencreche brengen, dan dat ze hun hond 10 uur per dag thuis laten zitten. En dat laatste komt ook veel voor, hoor. TS zoekt iig een oplossing waar de hond ook happy mee kan zijn.
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Zou toch lekker zijn dat ik geen honden of kinderen mag nemen omdat ik toevallig wel werk.
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie
Afbeelding Afbeelding
Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Frenkie schreef:
Burnie schreef:
Dit snap ik even niet.
Hier sluit ik mij helemaal bij aan. Zou toch lekker zijn dat ik geen honden of kinderen mag nemen omdat ik toevallig wel werk.
En ik ook!!!Tenslotte moet je ook genoeg geld hebben om bijvoorbeeld eventuele (hoge) dierenartskosten te kunnen betalen.......
Of je moet een partner hebben die zoveel verdiend dat het niet nodig is.

Het wordt de gezinnen van tegenwoordig niet gemakkelijk gemaakt. Als je aan kinderen wil beginnen, moet er toch behoorlijk wat verdient worden......
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Weri schreef:
Wat een onzin.En dat voor 2 dagen in de week (dus 5 niet).

Maar je hond kan in die 2 dagen niet alleen blijven ?
Ik vraag dat omdat ik namelijk maar 1 x in mijn leven een hond gehad heb die ik daar daadwerkelijk een plezier mee zou doen met zo'n dagopvang. De rest was hoegenaamd nooit geïnterresseerd in andere mensen cq. honden. Die waren zelfs niet blij als ze tussendoor door iemand anders uitgelaten werden als ze (sporadisch) echt lang alleen moesten blijven.
Die sliepen liever gewoon lekker op hun eigen plekje in hun eigen huis.
Maar als je denkt dat je hond gelukkiger is in de dagopvang dan thuis, lekker een leuke dagopvang zoeken. :ok:
Gr. Aniek

Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

ik heb trouwens wel een poging gedaan de honden tussen de middag eruit te laten door schoonmams.

ze tilden nog net hun kop op om te kijken wie er was en sliepen braaf verder... ze vonden het nog geen tijd :19:
Afbeelding
Jinga
Vaste gebruiker
Contacteer:

Weri schreef:Snap werkelijk niet waarom mensen honden(en ook kinderen) nemen als ik bovenstaande lees.
@ Weri: Oke, dus omdat ik heb gestudeerd en hersenen in m'n kop heb zitten, waardoor ik niet als een nutteloos huisvrouwtje thuis ga blijven zitten, mag ik geen honden nemen!?? Right... En jaaaa... nog leuker... ik mag dus blijkbaar ook niet aan kinderen beginnen. Nou ik zal je uit een droom helpen. Er zijn mensen die deze economie draaiende houden en ervoor zorgen dat jij als een huisvrouwtje door het leven kan gaan.

@ De rest: Vind het zelf nog steeds een moeilijke beslissing. Gelukkig kan ze als ze op woensdag of vrijdag alleen zou zijn bij m'n zus terecht en eventueel bij de tante van m'n vriend. Maar goed, ik ben ook maar 2 a 3 dagen echt zo lang weg en Jinga vindt het zelf totaal geen probleem om alleen thuis te zijn. Daarnaast doen we de rest van de week erg veel met haar, dus dat zijn echt haar dagen om tot rust te komen.
Afbeelding
Jinga
Vaste gebruiker
Contacteer:

massam schreef:ik heb trouwens wel een poging gedaan de honden tussen de middag eruit te laten door schoonmams.

ze tilden nog net hun kop op om te kijken wie er was en sliepen braaf verder... ze vonden het nog geen tijd :19:
Dat had ik dus altijd met de hond van m'n zus. Als ik hem even ging halen om te gaan wandelen, wilde hij niet altijd mee. En juist het feit dat ie daarna weer alleen gelaten werd vond hij veel erger. Op zulke dagen ging hij echt huis huis slopen. Als ik hem niet uitliet tussen de middag, maakte hij niets kapot. Dus dat langs gaan tussen de middag was ook snel voorbij ;)
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Wij hebben ervaring met het pension deel van Rijpickerwaard.
Prima mensen, hoop vrijwilligers die er met veel liefde werken, en het wordt beheerd door een ouder echtpaar waarvan vooral de man heel begaan is met honden.

Wij hebben een hond die niet met andere reuen, of grote teven kan en hier wordt netjes rekening mee gehouden. Hij heeft of een weide voor zich alleen, of deelt het met een eventueel klein teefje oid.
We hebben hem er nu 3 keer gebracht met vakanties, op dit moment zit hij er ook omdat we net terug zijn van vakantie.
Morgen halen we hem weer op. En tja, als we hem ophalen krijgen we gewoon een vrolijke, blije hond terug.

Hij wordt netjes gewassen voor we hem ophalen, en hij is altijd gewoon lekker zichzelf als hij daar geweest is. Prima opvang wat ons betreft :ok:
Afbeelding
kanche
Zeer actief
Locatie: Baasje van Gijs en twee stralende sterretjes ** over de regenboogbrug
Contacteer:

Ongelezen bericht door kanche »

Weri schreef:

Niets meer aan toe te voegen
Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke

Jinga schreef: @ Weri: Oke, dus omdat ik heb gestudeerd en hersenen in m'n kop heb zitten, waardoor ik niet als een nutteloos huisvrouwtje thuis ga blijven zitten, mag ik geen honden nemen!?? Right... En jaaaa... nog leuker... ik mag dus blijkbaar ook niet aan kinderen beginnen. Nou ik zal je uit een droom helpen. Er zijn mensen die deze economie draaiende houden en ervoor zorgen dat jij als een huisvrouwtje door het leven kan gaan.
En dat vind ik dan weer een beetje jammer van je. Waarschijnlijk heeft zo'n "nutteloos huisvrouwtje" er voor gezorgd dat jij in staat was die hersens van je tot nut te maken. (Mijn moeder heeft dat iig wel voor mij gedaan).
Nergens voor nodig om mensen lukraak te beledigen.
(Soms moet je even je hersens wat meer gebruiken :ok: )
Gr. Aniek

Afbeelding
Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Budkes schreef:
Jinga schreef: @ Weri: Oke, dus omdat ik heb gestudeerd en hersenen in m'n kop heb zitten, waardoor ik niet als een nutteloos huisvrouwtje thuis ga blijven zitten, mag ik geen honden nemen!?? Right... En jaaaa... nog leuker... ik mag dus blijkbaar ook niet aan kinderen beginnen. Nou ik zal je uit een droom helpen. Er zijn mensen die deze economie draaiende houden en ervoor zorgen dat jij als een huisvrouwtje door het leven kan gaan.
En dat vind ik dan weer een beetje jammer van je. Waarschijnlijk heeft zo'n "nutteloos huisvrouwtje" er voor gezorgd dat jij in staat was die hersens van je tot nut te maken. (Mijn moeder heeft dat iig wel voor mij gedaan).
Ik denk niet dat Jinga het zo bedoeld. Ik denk dat Jinga bedoeld dat als je ergens voor hebt geleerd, je daar ook iets mee wil doen. Iemand die in rechten gestudeerd heeft, gaat toch ook niet aan de slag als bijvoorbeeld een magazijnmedewerker ofzo???!!!
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
Frenkie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Frenkie »

kanche schreef:
Weri schreef:

Kun jij mij eens uitleggen waarom je het hier mee eens bent? Ik weet namelijk niet of jij werkt of huisvrouw bent, maar ik ga er vanuit dat je huisvrouw bent. Wat nou als jij ineens door omstandigheden moet gaan werken, gooi jij je honden en/of kinderen dan de deur uit?
Groetjes Martine, Timo, Wieke en Frenkie
Afbeelding Afbeelding
Budkes
Zeer actief

Mireillevdw schreef:
Budkes schreef:
Ik denk niet dat Jinga het zo bedoeld. Ik denk dat Jinga bedoeld dat als je ergens voor hebt geleerd, je daar ook iets mee wil doen. Iemand die in rechten gestudeerd heeft, gaat toch ook niet aan de slag als bijvoorbeeld een magazijnmedewerker ofzo???!!!
Dan moet ze niet schrijven "nutteloos" huisvrouwtje.

De woorden nutteloos en huisvrouwtje zijn vast niet als compliment bedoeld.
Gr. Aniek

Afbeelding
goud
Zeer actief
Contacteer:

Frenkie schreef:
kanche schreef:
Weri schreef:

Kun jij mij eens uitleggen waarom je het hier mee eens bent? Ik weet namelijk niet of jij werkt of huisvrouw bent, maar ik ga er vanuit dat je huisvrouw bent. Wat nou als jij ineens door omstandigheden moet gaan werken, gooi jij je honden en/of kinderen dan de deur uit?
Ik heb nog niet vaak een nutteloze huisvrouw gezien. Wij hebben 4 honden, en toen het eerste kind werd geboren heb ik er bewust voor gekozen om thuis te blijven. :lekkerpuh: Ook toen hadden we al honden.
En nooit geen spijt gehad. :neenee: :neenee: Laat ieder zelf doen waar ze zich goed bij voelen!!!!!!!!!!!!
Maggie
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Martijn schreef:
Jinga schreef:Oke, dus omdat ik heb gestudeerd en hersenen in m'n kop heb zitten, waardoor ik niet als een nutteloos huisvrouwtje thuis ga blijven zitten, mag ik geen honden nemen!??
Afbeelding
Jeugdfoto Martijn? :mrgreen: Schattig, die krulletjes :mrgreen: .
Afbeelding
Jinga
Vaste gebruiker
Contacteer:

Prima als jij (of wie dan ook) er voor hebt gekozen om huisvrouw te zijn. Maar ik laat me zeer zeker niet afzeiken omdat ik wel werk en een hond heb!
Afbeelding
Jinga
Vaste gebruiker
Contacteer:

Martijn schreef:
Jinga schreef:Prima als jij (of wie dan ook) er voor hebt gekozen om huisvrouw te zijn. Maar ik laat me zeer zeker niet afzeiken omdat ik wel werk en een hond heb!
Nee, dan krijg je een driftaanvalletje en ga je jezelf op de borst staan kloppen dat je gestudeerd hebt. Hihihi.
Verwend kind.
Ja inderdaad, Ik vind het onwijs goed van mezelf dat ik heb gestudeerd en zonder studievertraging twee studies heb afgerond met een goed resultaat. Dus ja. Ik klop mezelf wel op de borst. Er is iemand die het moet doen toch ;)

Ennuh.... je zou me eens moeten zien als ik écht een driftaanval heb :P

Overigens ben ik opgevoed met het idee om lekker jezelf te blijven ontwikkelen, ook al heb je kinderen. En dan vooral lekker met beide benen in de maatschappij te blijven staan door middel van werken. Maar goed, sommige mensen zijn opgevoed met het idee dat zij zonder meer kunnen aannemen dat mensen met werk niet voor honden kunnen zorgen. Vind ik ook nogal kortzichtig. :19:
Laatst gewijzigd door Jinga op 18 apr 2008 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Jinga
Vaste gebruiker
Contacteer:

Martijn schreef:Er is een verschil tussen trots op jezelf zijn en op een ander neerkijken omdat ze niet jouw keuzes hebben gemaakt.
.
Ik kijk alleen neer op mensen die heel kortzichtig direct maar een berichtje neerzetten dat ik, omdat ik werk, dan maar geen hond had moeten nemen. Zo zit de wereld tegenwoordig namelijk niet meer in elkaar. De hypotheek moet ook betaald worden, evenals verzekeringen etc. :wink:
Afbeelding
goud
Zeer actief
Contacteer:

Wat een simpele vraag al niet aan geou...........r opleverd. :blah: :blah: :blah: Vooral doorgaan.

Maggie
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

goud schreef:Wat een simpele vraag al niet aan geou...........r opleverd. :blah: :blah: :blah: Vooral doorgaan.

Maggie
Mee eens! Wees blij dat iemand met hond een hondvriendelijk oplossing zoekt i.p.v. het arme dier de hele dag in een bench op te sluiten, zoals ook vaak gebeurt!
En om gelijk weer in een zinloze discussie te belanden over werkende mensen in combinatie kinderen/honden.... :jank:
- Er zijn mensen die werken en er zijn mensen die niet werken,
- Er zijn mensen die kinderen hebben en mensen die geen kinderen hebben,
- Er zijn mensen die dieren hebben en mensen die geen dieren hebben.

En er zijn mensen uit bovenstaande verschillende categorieën die dit alledrie combineren.

En weet je wat... er zijn zelfs mensen die werken die er een man op na houden. Dat is pas zielig, een man de hele dag zonder begeleiding en afleiding en zonder oppas... :N:
(En benchgebruik voor mannen is denk ik verboden :mrgreen: )
Afbeelding
Jinga
Vaste gebruiker
Contacteer:

goud schreef:Wat een simpele vraag al niet aan geou...........r opleverd. :blah: :blah: :blah: Vooral doorgaan.

Maggie

Nou inderdaad zeg... Ik ben er dan ook wel klaar mee. De discussie wel werken/niet werken zal altijd blijven bestaan. Danwel bij hondenbezitters dan wel bij ouders. Denk niet dat er ooit een eind aan zulk soort discussies kan komen. Ik wil de mensen die het zich kunnen veroorloven om lekker thuis te blijven bij de hond veel geluk wensen en de mensen die wel werken veel plezier & succes thuis en op het werk toe wensen.

Als we nu weer on topic kunnen gaan: wat is jullie ervaring met het onderbrengen van je hond bij een hondenpension m.n. de dagopvang danwel bij de uitlaatservice??
Afbeelding
Jinga
Vaste gebruiker
Contacteer:

lieke schreef:

Maggie
Mee eens! Wees blij dat iemand met hond een hondvriendelijk oplossing zoekt i.p.v. het arme dier de hele dag in een bench op te sluiten, zoals ook vaak gebeurt!
En om gelijk weer in een zinloze discussie te belanden over werkende mensen in combinatie kinderen/honden.... :jank:
- Er zijn mensen die werken en er zijn mensen die niet werken,
- Er zijn mensen die kinderen hebben en mensen die geen kinderen hebben,
- Er zijn mensen die dieren hebben en mensen die geen dieren hebben.

En er zijn mensen uit bovenstaande verschillende categorieën die dit alledrie combineren.

En weet je wat... er zijn zelfs mensen die werken die er een man op na houden. Dat is pas zielig, een man de hele dag zonder begeleiding en afleiding en zonder oppas... :N:
(En benchgebruik voor mannen is denk ik verboden :mrgreen: )
Precies wat ik zeg... een eindeloze discussie....

Maar wat vertel je me nu?! Mannen mogen niet in een bench?!?!?! Shooooot!!! Dan haal ik hem er snel maar weer uit!! :cheer:
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Geen ervaring met deze dagopvang. Wel met een andere. Voor mij is het belangrijk dat het pension niet te groot is qua aantallen honden, ze vaste medewerkers hebben (niet elke keer een ander die niks van de honden weet), goed kijken naar samenstellingen van roedels en ingrijpen indien nodig, aardig zijn tegen Bram en tegen mij, flexibel zijn en goede veilige plekken hebben om de honden naar buiten te laten.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”