Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Dikke tepels reu

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

C@rmen

Dikke tepels reu

Ongelezen bericht door C@rmen »

Sinds een paar dagen valt het me op dat Janus erg dikke/grote tepels heeft, in eerste instantie dacht ik dat hij teken had maar toen ik de teek eruit wou trekken keek janus wel erg boos en bleek het ding echt vast te zitten en 1 van zijn tepels te zijn. Bij spike voel/zie je ze amper..moet ik me zorgen maken of hebben meer reuen dit?
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Wat is dik? Onze Bono heeft ook aardige tepels. Ze zijn ongeveer net zo groot als die van Levi.
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Scooby schreef:Wat is dik? Onze Bono heeft ook aardige tepels. Ze zijn ongeveer net zo groot als die van Levi.
Normaal gesproken had janus gewoon kleine bobbeltjes op de huid maar nu zijn ze (niet allemaal trouwens) langwerpiger en hangen naar beneden. Mijn broer was hier net even en ik heb hem ze even laten zien omdat hij een hond heeft die ongeveer net zo groot is als janus en die van zijn ( ook intacte reu) zijn duidelijk kleiner, maar ik weet niet of je dat zo kunt vergelijken. Hij dacht trouwens dat het misschien wel wratten zijn ipv tepels. Zal straks eens proberen een foto te maken.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”