Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wat doen sommige in het bos?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jenvee
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): cairn terrier en cavalier

Ongelezen bericht door Jenvee »

Nanna schreef:Ik mot dat ook niet. :pffff:
Gelukkig zien ze er hier altijd uit om door een ringetje te halen. :mrgreen:
Afbeelding
prachtig die foto! en herkenbaar hier,modderen hoort bij het speuren zo denk ik maar,mijn 3 cairns genieten wel in het bos(en wij dus ook)
laat ze lekker gaan :ok:
groet
heb meer vertrouwen in 4 poten en een staart dan in 2 benen en een uitgestoken hand
bekkie
Zeer actief

Ongelezen bericht door bekkie »

Teun gaat standaard de blub in, en er dan gewoon in gaan liggen ook nog :mrgreen: ik vind het allemaal prima hoor. Alleen vlakbij de parkeerplaats lijn ik hem want daar ligt nu nog een hele fijne diepe blubplas en ik wil hem niet zeiknat en smerig in de auto hebben als het niet nodig is. :wink:
Afbeelding
Suuz
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suuz »

Tja, je weet niet waarom die man het op dat moment niet wilde.

Ik heb het hier al opgegeven, ik spoel ze niet eens meer schoon, het valt er vanzelf uit en droogt ook wel op tenzij het echt van die zwarte kleeftroep is die ook blijft zitten als ze weer droog zijn.
Mijn auto is ook echt te smerig, mijn vriend vind dat echt vreselijk, en het is ook wel erg, hij ligt vol met kleedjes en handdoeken en een lucht die er uitkomt :N:

Thuisgekomen springen ze voldaan op de bank die ik dan maar weer een keer extra zuig.
Als ze maar gelukkig zijn haha :mrgreen:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Neeltje schreef:
Marja1969 schreef:
Daisy@ schreef:
Gewoon even de tuinslang erover, poosje buiten laten en klaar.
In de winter gaat dat dus niet op..
Is toch zo gewassen onder de douche? Tirsa is met 10 min weer beneden. Even nat maken, even lekker soppen, schoonspoelen klaar.
Waarom niet?
Heb een buitenkraan die ik warm en koud kan zetten. Dus in de winter lekker warm water. Goed spoelen, héél goed afdrogen en dan de mand in. Geen probleem.
Onder de douche vind ik met Spike niet zo'n goed plan :mrgreen: , dus dan lekker buiten. Birdy zette ik wel eens in het bad als ze vies was. Op zo'n antislipdoekje en soppen maar. Haren weg spoelen en klaar!
laura23
Zeer actief
Mijn ras(sen): epagneul breton en een duitse staande draadhaar
Nu alleen 4 Bengalen.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laura23 »

tja quireste word ook wel een smerig, komt idd niet altijd goed uit. tja jammer dan!

als ik de volgende dag naar een show moet of zo dan maar even onder de douche en lekker insoppen en hij is weer schoon. en als we op visite gaan en hij is vies? dan maar via de poort de tuin in en dan moet ie maar even buiten blijven, is niet anders.

vies genoeg?
Afbeelding

Afbeelding

gr laura
Quireste 01-05-2000--03-09-2013
Cartouche 17-09-2007— 09-03-2020

Personeel van Zosja,Mishka,Rody, Borja
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Pak-de-bal schreef:vreselijk, hè?

Ik kom zo vaak mensen tegen , die een hond in een losloopgebied notabene :eek: vast houden
omdat hij anders de sloot in zal gaan... :eek:

Die sloot ligt dan meestal zó ver, dat dàt al weer onmogelijk is,
maar het is dan voor het geval dàt :roll:

daar snap ik ook niets meer van , zitten die mensen te schreeuwen om losloopgebieen
en laten ze hun hond nòg niet los ! :eek:
Dat doe ik ook wel eens :19: Als het erg heet is, springt Max zo in de sloot om er de komende 2 uur niet uit te komen. En soms komt dat niet uit. Dan blijft ze lekker aan de riem, maar kunnen we nog steeds heerlijk wandelen in een mooi gebied.

Je weet gewoon niet wat er aan de hand is, misschien mag die hond wel altijd lekker in de modder rollen, maar moest die hierna nog even ergens mee naar toe en mocht het een keer niet.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
Dutchie63
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dutchie63 »

Als je niet wilt dat je honden vies worden moet je ze niet naar het bos brengen of naar een strand..precies hetzelfde als je kinderen netjes aankleed en naar de speeltuin brengt, maar ze moregn niet smerig worden..duh toch..
Maggie is een water rat, als ik niet wil dat ze gaat zwemmen, neem ik haar mee naar een park, waar ze gewoon lekker kan rennen..
Marion
Owning a dog is a privilege, NOT a right..
http://www.dogsdeservebettercanada.petfinder.com
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
_diva_
Zeer actief

Ongelezen bericht door _diva_ »

niet door de strint of dode beesten maar dat is niet altijd te voorkomen :N: .
en vereders heben we eengoed werkende douche, :ok:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Iemand die echt van z'n hond houdt, die geniet als die z'n hond ziet genieten. En dat is als een hond optimaal hond kan zijn en zijn energie op een leuke vrije manier kwijt kan.

En dat gaat niet aan de riem. Echt niet. En dat gaat ook niet als hij om het minste of geringste teruggefloten wordt.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”