zou kunnen hoor, hoewel ik ook andere geluiden ken, waar ik eerst woonde hebben we zelf een am-staff teefje gehad, die meid kon absoluut niet bij teven en al helemaal niet van eigen ras, de kennel waar die hond vandaan kwam, had eigenlijk veel meer teven apart zitten en dus wel enkele reuen bij elkaar, zo ken ik ook een (mini) bull fokker, zelfde verhaal..MARC_S schreef:Bij de meeste rassen geldt dat voor mij ook. Bij pitbulls en staffies echter nietyamie schreef:( ik heb trouwens ook "liever" reuen die het aan de stok hebben dan teven hoorDan kan je juist weer beter 2 teefjes hebben omdat dat over het algemeen wel redelijk tot heel erg goed gaat. Reuen gaat echt bijna nooit goed en fout gaan is dan ook echt fout gaan omdat ze meestal toch niet opgeven (net als teefjes bij veel andere rassen als het echt verkeerd gaat)
maar misschien dat dat net uitzonderingen waren

en oh trouwens, ik wil ook niet zeggen, dat reuen ( van andere rassen dan) die vechten niet erg is of niet dodelijk af kan lopen, ook dat kan heftig zijn, alleen die "waas"en het erin blijven hangen van teven is gewoon minder...