Alle respect voor jullie beslissing.
Heel veel sterkte
Moderator: moderatorteam
Inderdaad, die kleine oplevingen... je wilt persé verbetering zien, je wilt dolgraag zien dat je de beslissing toch te vroeg hebt gemaakt, dat er nog een kans is...Scooby schreef:Ach, Danny wat een verdriet... Het verhaal van Senna nu klinkt exact hetzelfde als de laatste dagen van onze Lana 1,5 jaar geleden... Ook zij wilde bij vlagen niet meer eten, was sterk vermagerd en op een gegeven moment braakte ook zij alles weer uit wat ze gegeten had, maar ook zij had kleine oplevingen, waardoor je je aan de laatste strohalm hoop vastklampt... En dan die ogen inderdaad...
Je kent je eigen hond het beste en als je diep in zijn ogen kijkt, weet je wanneer het moment gekomen is. Senna zal je dat vertellen...
Heel erg veel sterkte vanavond. Geef Senna nog een knuffel van me.

Dank je wel meis... daar houd ik me aan vast. Alle goede momenten die we gehad hebben en wat een ontzettende lompe, enthousiaste, blije, vrolijke lieve hond hij geweest is.Eline* schreef:verdomme Danny...
Hele dikke kus voor jullie beiden en voor die lieve Senna. Hij heeft een prachtig leven bij je gehad, maar het is ontzettend verdrietig dat het zo moet stoppen..