Kwam er verdorrie ook pas net achter dus het is tussen een uur geleden en net gebeurd.
Ik heb hem net 3 plakken ontbijtkoek gegeven, is dat genoeg?
En wat moet ik nog meer doen, waar kan ik op letten?
Echt zo ontzettend dom van mezelf
Moderator: moderatorteam
Nou geknaagt, ik had gegeten, zette het bord op het tafeltje naast me en toen ik het bord naar de keuken bracht was het bot weg..omafia schreef:Ik snap het niet zo goed, is die er ziek van dan ??? als die het bot goed kapot heeft geknaagd is het toch geen probleem

Nope gebakken... katoenen wattebolletjes??Sjalot schreef:Ik neem aan dat het hier om gekookte botten gaat?
Dan heeft ontbijtkoek niet zoveel zin. Dat wordt gewoon verteerd. Wel schijnen katoenen wattenbolletjes (gedrenkt in bijvoorbeeld melk of vla) te helpen. Maar ja, dat heeft niet iedereen in huis.
Op het forum van Barfplaats kan je er meer over lezen.
Houd je hond in de gaten, wordt hij lusteloos dan meteen naar de dierenarts.
Toen de hond van mijn ouders een naald en draad had opgegeten ('t is maar wat je lekker vindt...Innuendo schreef:Nope gebakken... katoenen wattebolletjes??Sjalot schreef:Ik neem aan dat het hier om gekookte botten gaat?
Dan heeft ontbijtkoek niet zoveel zin. Dat wordt gewoon verteerd. Wel schijnen katoenen wattenbolletjes (gedrenkt in bijvoorbeeld melk of vla) te helpen. Maar ja, dat heeft niet iedereen in huis.
Op het forum van Barfplaats kan je er meer over lezen.
Houd je hond in de gaten, wordt hij lusteloos dan meteen naar de dierenarts.
weet je dat zeker?
Zal ff op barfplaats kijken..

tyson2006 schreef: maak je niet al tedruk erom
hier kregen ze dat regelmatig
nu niet meer omdat ze meer vers vlees en botten krijgen
het kan zijn dat hij/zij wat aan de diaree raakt
maar als het goed is moet dat na 2 dagen over zijn
Hahaha, ik maak me erg snel druk, slechte gewoonteMARC_S schreef:Ik zou me ook niet heel erg druk maken. Gewoon in de gaten houden.
Dapper en Cleo aten dat soort troep echt wekelijks in Amsterdam (tegen onze zin in uiteraard). De hele gracht lag vol sparerib-express-dozen vol botjes en restanten van maaltijden. Voor de "wilde" dieren/ratten denk ik![]()
Ook heeft Dapper wel eens een heel kipkarkas gestolen en opgegeten, gebraden dus. Ook karbonade heeft hij wel eens uit de vuilnis gevist.
Nog nooit ellende mee gehad.![]()
Ik had indd je verhaal gelezen en hem daarom express gister geen eten gegeven na de ontbijtkoekReini schreef:Je hebt mijn verhaal gelezen zie ik en ik wil je als advies geven: Blijf niet doorvoeren als er geen ontlasting komt. Persoonlijk zou ik hem vanavond geen eten geven en dan eerst de ontlasting morgen afwachten.
Vegas poepte na het eten van het bot mondjesmaat nog, maar doordat ik door bleef voeren (omdat ik nog niet in de gaten had dat hij verstopt was) was de schade veel groter dan nodig. Ik hoop dat de ontlasting gewoon op gang blijft
Zo pak je het goed aan volgens mijInnuendo schreef:Ik had indd je verhaal gelezen en hem daarom express gister geen eten gegeven na de ontbijtkoekReini schreef:Je hebt mijn verhaal gelezen zie ik en ik wil je als advies geven: Blijf niet doorvoeren als er geen ontlasting komt. Persoonlijk zou ik hem vanavond geen eten geven en dan eerst de ontlasting morgen afwachten.
Vegas poepte na het eten van het bot mondjesmaat nog, maar doordat ik door bleef voeren (omdat ik nog niet in de gaten had dat hij verstopt was) was de schade veel groter dan nodig. Ik hoop dat de ontlasting gewoon op gang blijft![]()
Vanmiddag wel alleen ietsies minder (voor 15 kg ipv 20/25) en dan nu pas weer als hij gepoept heeft![]()
Als hij morgen ochtend nog niet gepoept heeft bel ik wel eerst ff de DA voor de zekerheid