Twister lag buiten op zijn kleedje om half 10 had ik hem daar gezien en ben toen naar boven gegaan. Om 10 uur begon het te regenen en ik ging even beneden kijken of ze allebei wel naar binnen waren gegaan. Storm lag binnen in de mand en Twister nog buiten dus die naar binnen geroepen.
Ben de vaatwasser gaan uitruimen en Twister kwam eventjes bij me kijken en liep weer weg en ging midden in de kamer staan. Ik kijk even en dacht dat hij misselijk was gezien hoe hij erbij stond. Dus ik wil alvast even een krant pakken voor het geval hij over moet geven. Maar ik kijk nog een keer en zie dat hij er wel raar uit ziet. Beter keken zie ik dat zijn kop is opgezwollen, zijn ogen en wangen.
Gelijk de DA gebeld en kon direct komen. Een spuit gekregen in de spieren voor de allergische reactie. Hij kreeg een koekje en tijdens het kauwen piepte hij dus zijn kaken doen ook zeer. Als de zwelling binnen een half uurtje niet is gezakt moet hij een andere prik hebben die dan in zijn bloedbaan gezet moet worden.
Hopen dat het afzwakt zo....
Snap niet wat deze reactie nu veroorzaakt heeft. Hij lag op dezelfde plek als een half uur geleden. We hebben niets in de tuin staan wat er gisteren nog niet stond. We waren om 9 uur terug van de wandeling en ook toen heeft hij niets raars gegeten oid.
Het was trouwens ook een miep van een DA. Vreselijk druk doen bij hem. Ik zeg nog tegen haar, hij is een beetje apart dus rustig aan met hem. Praat ze tegen hem met een hoogstemmetje, zit hem histerisch te aaien..