Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
leuke foto's hoor
zat almaar te twijfelen of ik mee zou gaan. Ben een beetje moe vandaag dus heb besloten niet te gaan maar het ziet er wel heeeeeeeeeeel fijn en gezellig uit
Takkie_Teckel schreef:Leuke foto's! Wat superleuk dat ik eens meerdere kleine hondjes zie!
Had heel graag meegelopen met Nina, maar ze is loops dus dat deden we maar niet
we gaan 3 mei weer, wel gezellig als je meegaat
Oeh leuk, ik kan dan denk ik wel, en dan is Nina ook niet meer ''gevaarlijk'' qua loopsheid.
Hahahaha ik blijf lachen om die hitsige Teun, en de dames maar wegrennen zeker hahaha
Van Nina krijgt ie iig altijd wel op zn kop als ie niet ophoudt
Kijk zo'n dame hadden we erbij moeten hebben. Eente die het niet pikt. Had ik niet steeds achter die opgewonden Joep hoeven aan te rennen. Hij ging maar door. Ik werd er een beetje sjaggie van. En thuis zit tie me met van die lieve cocker oogjes aan te kijken van... is er wat???
heb het net al in mn andere topic al uitgelegt... Lizzy is vandaag tóch loops geworden :N: Sorry Joep!! Absoluut niet de planning en ook niet aan zien komen!
"Mensen kunnen fouten maken, honden kunnen vergeven."
"De enige fout van een hond is dat hij geen honderd jaar kan worden."
*kelly* schreef:heb het net al in mn andere topic al uitgelegt... Lizzy is vandaag tóch loops geworden :N: Sorry Joep!! Absoluut niet de planning en ook niet aan zien komen!
Hahahahaha . En ik maar boos zijn op die arme Joep! Nou, zo zie je maar. Krijgen wij even de kous op de kop