Queen nu bijna 4,5 week geleden. En ja, ik maak mij zeker ongerust. Maandag maar weer op bezoek bij de DA. Ze heeft zich buitengewoon rustig gehouden behoudens wat rare sprongen als ik haar riem pak of als het etenstijd is. ( Dit kon ze de 1e ca. 10 dagen niet omdat haar poot gespalkt was)*Linda* schreef:Pfff, weet je zeker dat het wel goed gaat allemaal? Sun is 3 weken geleden geopereerd en gebruikt het poot alweer ruim anderhalve week. Ik wil je niet ongerust maken hoor maar ik vind het toch wel erg lang duren....
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Queen heeft een gescheurde kruisband. Update pag. 4
Moderator: moderatorteam
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
- *Linda*
- Zeer actief
Ik kan het me voorstellen....Sterkte hoor.Cleo schreef:Queen nu bijna 4,5 week geleden. En ja, ik maak mij zeker ongerust. Maandag maar weer op bezoek bij de DA. Ze heeft zich buitengewoon rustig gehouden behoudens wat rare sprongen als ik haar riem pak of als het etenstijd is. ( Dit kon ze de 1e ca. 10 dagen niet omdat haar poot gespalkt was)*Linda* schreef:Pfff, weet je zeker dat het wel goed gaat allemaal? Sun is 3 weken geleden geopereerd en gebruikt het poot alweer ruim anderhalve week. Ik wil je niet ongerust maken hoor maar ik vind het toch wel erg lang duren....
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Vanochtend vroeg gebeld maar ik kon vandaag niet meer langs komen*Linda* schreef:Ik kan het me voorstellen....Sterkte hoor.Cleo schreef:Queen nu bijna 4,5 week geleden. En ja, ik maak mij zeker ongerust. Maandag maar weer op bezoek bij de DA. Ze heeft zich buitengewoon rustig gehouden behoudens wat rare sprongen als ik haar riem pak of als het etenstijd is. ( Dit kon ze de 1e ca. 10 dagen niet omdat haar poot gespalkt was)*Linda* schreef:Pfff, weet je zeker dat het wel goed gaat allemaal? Sun is 3 weken geleden geopereerd en gebruikt het poot alweer ruim anderhalve week. Ik wil je niet ongerust maken hoor maar ik vind het toch wel erg lang duren....
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer: