Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Eindelijk de keus gemaakt! :)

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Eindelijk de keus gemaakt! :)

Ongelezen bericht door nathalie »

Ik heb gisteren na lang twijfelen dan eindelijk de keus gemaakt over een nieuwe brok. In eerste instantie dacht ik aan Cavom. Toen kwam er hier iemand over Biofood en dat zag er ook wel goed uit :19: (maar mijn baas kan dat moeilijk bestellen) dus heb ik de keus gemaakt: Het wordt Farmfood!!
Ze kregen hier normale brokken van FPG, met om de dag KVV van smuldier erdoorheen. Na van alles gelezen te hebben, vooral hier, kwam ik erachter dat dit dus niet goed is :N:
Dus nu krijgen ze vanaf volgende week twee of drie dagen Smuldier compleet en de rest van de dagen Farmfood. (af en toe een kippennekje of zalmkopje voor tussendoor) .Ik heb al wel voor de zekerheid flink wat redelijk grote buffelhuidstaven aangeschaft, omdat ik ook heb gelezen dat Farmfood bij sommige honden voor vieze tandjes kan zorgen.
Ik ben benieuwd of ik snel verschil ga merken (op de huidige brok doen ze het overigens naar mijn idee gewoon goed hoor)
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
aschra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog

Ongelezen bericht door aschra »

Als ze het goed doen op het oude voer zou ik niet overstappen.
arja
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door arja »

Goede keus denk ik :ok: , er zit tenminste geen chemische troep in, ik geef hoofdzakelijk kvv met af en toe een farmfood dagje :ok: en dat gaat perfect, de vachten glimmen als nooit tevoren en ze vinden het heerlijk.
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

aschra schreef:Als ze het goed doen op het oude voer zou ik niet overstappen.
Maar het voer wat ik nu geef is een normale brok en in combinatie met KVV is dit eigenlijk niet goed, vandaar dat ik zowiezo over wilde gaan stappen op een geperste brok en dan het liefst een zo natuurlijk mogelijke.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

nathalietjuh schreef:
aschra schreef:Als ze het goed doen op het oude voer zou ik niet overstappen.
Maar het voer wat ik nu geef is een normale brok en in combinatie met KVV is dit eigenlijk niet goed, vandaar dat ik zowiezo over wilde gaan stappen op een geperste brok en dan het liefst een zo natuurlijk mogelijke.
Ach, de combi van kvv met een gewone brok is misschien niet de meets ideale maar als de honden het er goed op doen ? Ik heb een hond die het niet goed doet op geperst, dus ik geef ook een gewone in combi met kvv. Gaat prima hoor !
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”