ik heb dat al vaak gehad en op dezelfde plek: het hondenuitlaatbos, klein bos bij ons in de buurt. de honden mogen hier los en veel hondenbezitters denken dat ze los moeten! heb ik mijn hond weer aangelijnd (net los geweest) zegt er weer een: aahhh zit je vast?
vandaag liep ik weer daar, en het is daar erg mooi en mijn hond leert dan met andere honden om hem heen ook naar mij te luisteren. omdat hij dat nog niet altijd doet heb ik hem vast als er andere honden komen. zodat hij nu nog niet kan leren mijn commando`s te negeren en als beloning lekker spelen. mijn hond is dus nog wel erg opdringerig en andere honden vinden dat niet leuk. dus heb ik hem vast

maar daar schijnen andere honden bezitters vaak wat van te willen zeggen.
hij weegt nu 35kg. en ik kwam iemand tegen met 3 honden. 1 hond sprong lekker voor mijn hond. de vrouw zei goedendag dus ik draai me om en zeg hoi. mijn hond `Buster` sprong naar de andere hond en jonge honden kunnen nogal een projectiel zijn en die hond van haar sprong ook alle kanten op maar was los. dus ze zegt tegen mij ( het moest er zeker nogal onhandig uit hebben gezien)hou je hem wel? hij is een beetje sterk voor je he?
dat vind ik dan weer zo`n

meestal leg ik deze opmerkingen naast me neer, maar hebben jullie nou ook wel eens van die mensen met opmerkingen dat je denkt waar bemoei je je mee?
als het je kind was gaan mensen zich dan ook met je kinderen bemoeien?