Maar als je niets met de adviezen hier wilt dan moet je het niet op het forum zetten.Jacksel schreef:Nee niet lid van, maar ik ga zn naam opzoeken...*Anita* schreef:ik weet niet of je lid bent van de bandlist?
daar werd nog niet zo lang geleden sportdiergeneeskunde tijdens behendigheidswedstrijden aangeboden door dierenarts Ronald Mouwen.
Deze dierenarts heeft veel ervaring met behendigheidshonden en doet ook sportkeuringen
Ik ga de klachten eens opzoeken... Zou echt blij zijn als ik eindelijk vind wat het is...klinkt als "lose hock". Ik had er nog nooit van gehoord, totdat een fokker van tibbies in USA het had.
Klinkt hetzelfde als wat de fokker uit de usa vermeldde.
Nee, daarmee wil ik zeggen dat ik heel erg twijfel waar het nou aan ligt, juist om wat Inge zegt, dat het ook een trainingskwestie zou kunnen zijn... Dat is wat mijn trainer(s) tot nu toe ook steeds gezegd hebben namelijk... En met mijn psychische klachten klopt het ook redelijk, hoe slechter ik zit, hoe moeizamer het trainen gaat...Maar zo wil Karin volgens mij zeggen dat er niets met Jamey is.ja, maar dit is een trainingskwestie, dat heeft volgens mij weer niks te maken met de rest van het (fysieke) verhaal.
Ik vind het gewoon een rotsituatie, jullie bedoelen het goed, dat weet ik, maar mn directe omgeving zegt dus juist weer dat het onzin is om naar een DA te gaan... En ik ben op moment erg onzeker en in de war wat ik hiermee moet, omdat ik allebei de kanten kan snappen...
Maar mank lopen na wedstrijd of training heeft naar mijn idee in ieder geval niets met een trainingskwestie of jou psychische klachten te maken.
Als je nog jaren verantwoord van de agility wil genieten ga je inderdaad naar een dierenarts als Ronald Mouwen.