Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nylon bench, geschikt voor pup?

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Nylon bench, geschikt voor pup?

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik wil pup de eerste tijd 's nachts in de bench laten slapen, ik weet dat er voor- en tegenstanders zijn, daar gaathet hier niet om... Voor Jamey heb ik een metalen bench, waar ze nu nog steeds eet, en waar ze in gaat als er bezoek komt, zodat bezoek in ieder geval even normaal binnen kan komen (zodra Jamey rustig is, mag ze de bench uit, waarna ze alsnog totaal maf doet)... Ik denk dus niet dat ik kan maken om pup 's nachts in die bench te doen, het is immers Jamey's bench...

Ik heb ook (voor de behendigheidswedstrijden) een nylon bench. Die staat altijd opgevouwen in de gang, en zou ik dus boven neer kunnen zetten als slaapplaats voor pup... De vraag is een beetje of zo'n nylon bench dat overleeft. Het lijkt me redelijk sterk, maar ja puppytandjes zijn ook behoorlijk scherp, dus :denken:

Wat denken jullie, beter een 2e metalen bench erbij nemen, of kan het wel, een pup in een nylon bench?
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

als je ze later voor haar ook een bench wil gebruiken, dan kan je net zo goed nu al zo'n stalen aanschaffen. Is ze daar meteen goed aan gewent.
Dibbes
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dibbes »

Ik zou het er niet op gokken. Lijkt me zonde van de nylon bench als het mislukt. Kan je Jamey niet in die nylon bench laten slapen?
Afbeelding
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

Dibbes schreef:Ik zou het er niet op gokken. Lijkt me zonde van de nylon bench als het mislukt. Kan je Jamey niet in die nylon bench laten slapen?
Jamey loopt gewoon los door het huis verder, die zit nooit in de bench opgesloten (behalve met binnenkomen van bezoek dus)... Vanaf dat ze 8 maanden ofzo was, was het voor haar niet meer nodig...
Afbeelding
Hanneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded Collie

Ongelezen bericht door Hanneke »

Volgens mij kan een stoffen bench niet afdoende tegen puppies. Een tweede metalen bench lijkt me dan ook geen overbodige luxe.
Groetjes,
Hanneke.

When you are over the hill, you pick up speed.
Dibbes
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Dibbes »

Jacksel schreef:
Dibbes schreef:Ik zou het er niet op gokken. Lijkt me zonde van de nylon bench als het mislukt. Kan je Jamey niet in die nylon bench laten slapen?
Jamey loopt gewoon los door het huis verder, die zit nooit in de bench opgesloten (behalve met binnenkomen van bezoek dus)... Vanaf dat ze 8 maanden ofzo was, was het voor haar niet meer nodig...
Dan lijkt het me het handigst om Jamey eraan te wennen dat de nylon bench haar plekje wordt om te eten. Als ze verder toch al geen gebruik maakt van de metalen bench is het toch zonde om een tweede aan te schaffen.
Afbeelding
Mara Roulette
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Mara Roulette »

Wij hebben een nylon bench voor ons pupje. Het gaat tot nu toe goed. We moeten alleen even opletten dat hij de rits niet kapot bijt voor de rest is ie stevig genoeg. (Voor Mac tenminste). Wat voor een pupje komt er in jouw huis?
Afbeelding

[url=http://www.TickerFactory.com/]
Afbeelding
[/url]
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

Mara Roulette schreef:Wij hebben een nylon bench voor ons pupje. Het gaat tot nu toe goed. We moeten alleen even opletten dat hij de rits niet kapot bijt voor de rest is ie stevig genoeg. (Voor Mac tenminste). Wat voor een pupje komt er in jouw huis?
Markiesje
Afbeelding
Mara Roulette
Zeer actief

Een markiesje is in ieder geval kleiner dan onze Border Collie.
Ik zou het een beetje aankijken. Mocht hij(of zij) heel bijtgraag
zijn dan is het misschien handig om de ijzeren bench te pakken.
Wij hebben hier nog geen last van gehad. Mac bijt wel graag in dingen
maar dat beperkt zich tot de tafel en stoel poten.
Afbeelding

Afbeelding
[/url]
Mara Roulette
Zeer actief

Ik bedenk mij net een nadeel van de nylon bench. Het deurtje is een beetje onhandig. Aangezien je altijd een rits open of dicht moet doen. Hierdoor is het iets onhandiger om je hondje te leren rustig te blijven zitten als je de bench open doet. Je hebt het namelijk niet zo snel meer dicht ;). Maar goed ondanks dit probleem heb ik het Mac toch aan zijn verstand gepeuterd dus onmogelijk is het niet.
Afbeelding

Afbeelding
[/url]
Jacksel
Zeer actief
dwergpoedel

ik ga toch maar voor een 2e metalen bench :wink:

Over 2,5 week ga ik voor t eerst kijken, dan zijn ze 4 weken (en een beetje)...
Afbeelding
Eef
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eef »

Het ligt er ook helemaal aan hoe de pup is. Maar nu de meeste pups toch wel wat sloperig zijn aangelegd :mrgreen: lijkt me een metalen bench het handigst. Qua prijs hoef je het niet te laten en het is zonde als je een nylon bench neemt en deze al snel sneuvelt..

Wat kunnen 2,5 weken toch lang zijn he, als je moet wachten om de pups te gaan bezoeken ?!!
*Anita*
Zeer actief
Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie

Ongelezen bericht door *Anita* »

Harley is bijna door het gaas van de nylon bench heen dus ik zou voor een pup eerder kiezen voor een ijzeren bench
Voor altijd in mijn gedachte Pardoes en Harley
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”