Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ates zat net kwijlend op de bank,ik had een bord op tafel staan.
Nu vraag ik mij af,of alle honden die aan het 'schooien' zijn,ook kwijlen?
Tis misschien een beetje een rare vraag,maar moest m ff stellen
Jelka af en toe een druppeltje, Jurek van een klein druppeltje tot een kraantje. Ligt er maar net aan wat en hoe lang het duurt voordat hij wat krijgt.
Ze beginnen hier overigens pas te druppelen als ze weten dat ze wat krijgen, dus nadat we ze geroepen hebben. Tijdens het eten mogen ze niet naar ons of naar ons bord kijken.
Gelukkig hebben ze geen kwijlslierten.
het kwijlen begint als ze er aan denken en het niet mogen, zoals dat bord.
( Pavlov-kwijlen)
en schooiers hebben daar geen tijd voor , die hebben het al.
Mijn honden kunnen al gaan kwijlen bij het horen van bepaalde woorden zoals; Worst
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Bowie schooit ook maar geen kwijl, ik zeg tegenwoordig maar dat ik hem dat heb geleerd om te schooien, want soms staat die bij iemand naast het bureau te schooien, en dan zeggen ze je mag niet schooien Bowie, dus dan zeg ik ja hoor, tenslotte leren we het ze zelf aan door lekkers te geven
Onze POlleke schooide niet. Die gaf er niet zoveel om Bobbes wel, van begin af aan. Als het er in zit, doen ze het uit zichzelf. En dan moet je het afleren. MAar ja, wij verwennen onze honden. Dus doen ze het hier allemaal....
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Puchu kwijlt behoorlijk dan, hele slierten en een soort gemopper 'ieee, mehhhh, schiet nu eens op ik wil ook wat'.
Kaya kwijlt niet echt, maar heeft soms meer water uit d'r bek lopen
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Ik heb Saartje al een paar keer zien schooien en toen had ze zo'n lange streng aan haar lippen hangen, zeker 15cm :N:
En met elke beweging die ze maakte, klodderde die mee, maar vallen deed ie niet.... Was echt vies, en heb haar lippen dan maar afgeveegd met een papieren zakdoek.