Mitch kan zich altijd heel goed aanstellen en zielig doen, maar nou is hij de laatste 2 tot 3 weken wel heel erg bezig...
Als ik s'morgens zijn brokken geef at hij ze normaal gesproken meteen op en de laatste tijd kijkt hij er niet eens meer naar om. Ik laat hem plassen en hij wil meteen weer op de bank liggen en slapen... Dan krijgt ie 2 koekjes en ga ik werken.
Mijn zusje is een half uur later wakker en gaat bij hem kijken en dan ligt ie helemaal in elkaar te rillen op de bank.
Het is net of hij hartstikke ziek is ofzo... hij wil geen brokken (en dan wil ie zelfs geen koekjes) en als je bij hem gaat zitten, wil hij het liefste helemaal in je kruipen. M'n zusje laat hem dan naar buiten (misschien zit er wat dwars) maar daar wil hij ook niks doen. Meestal eet hij dan rond de middag zijn brokken wel op en soms s'avonds pas.
Ik snap er echt helemaal niks meer van... als ik s'avonds thuis kom is het helemaal goed met hem, dan is hij super vrolijk en enthousiast.
hij heeft gisteravond wel weer zijn anti-wormen pilletjes gehad (krijgt ie 3x per jaar) maar hij heeft nou hetzelfde als vorige week dus ik denk niet dat het daaraan kan liggen.
Ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet, naar de DA heeft ook weinig zin lijkt me want s'avonds is er niks aan de hand