Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat zouden jullie doen, onbetrouwbare buurhond

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ongelezen bericht door eefje_ates »

Hayley84 schreef:nou ff wat gelezen hier in het topic ... maar ik p*s zowat in m'n broek van het lachen door die PdB ...

:lol:
:denken: Leg eens uit....
Afbeelding
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Carmen »

Wat een geweldig topic weer :mrgreen: vooral die conclusie van Eline :wink:
Hayley84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Hayley84 »

eefje_ates schreef:
Hayley84 schreef:nou ff wat gelezen hier in het topic ... maar ik p*s zowat in m'n broek van het lachen door die PdB ...

Lees het topic eens door dan. :denken:

en als je het niet snapt .. dan zitten wij duidelijk niet op 1 lijn :19:
Afbeelding
ria
geregistreerd lid
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ria »

Bij mij in de buurt is het helemaal vreselijk!!!Ik woon in een flat die tegen de duinen staat.
Ik heb 3 kleine hondjes waarvan er een een trauma heeft.Het barst hier van de loslopende honden die helemaal gestoord in de ronte rennen omdat er niet behoorlijk met ze gewandeld wordt .Zij vliegen op je af en stortten zich op je honden.Zij luisteren niet naar hun baas.Hier zijn al heel wat bijtincidenten geweest. Ik moet altijd eerst over de galerij kijken voor ik met mijn hondjes naar buiten ga.De meeste angst heb ik s,avonds als ik ze rond half elf ga uitlaten.
Ik heb al heel vaak meegemaakt dat er een joekel van een hond komt aanrennen.Sommige mensen laten hun hond alleen naar buiten gaan.Een van mijn hondjes heeft na zijn castratie er een lekker luchtje aan overgehouden waardoor sommige honden heel vervelend worden en hem niet met rust laten.Dat is erg lastig als er geen eigenaar bij is!!!De politie is op de hoogte van dit probleem maar doet verder niks.Laatst is er een paard door een hond aangevallen.Ik hoorde een meisje vreselijk gillen en zag dat zij op de grond lag , haar paard was in volle galop er vandoor gegaan .Zij vertelde dat haar paard door een hond was aangevallen en in zijn achterbeen was gebeten.Gelukkig had het meisje niks en was het Paard terug naar de stal gerend. Vierdagen later zit er een hond aan een paal vastgebonden bij de ingang van een Supermarkt,een vrouw loopt langs de hond de winkel in ,zij wordt in haar hand gebeten en even later een kind in zijn arm.Iemand van het winkelpersoneel heeft toen de politie gebeld.De eigenaar van de hond was op haar dooie gemak boodschappen aan het doen,toen zij hoorde wat er zich buiten had afgespeeld vloog zij naar haar hond en wilde er met een noodgang vandoor gaan.De politie kwam net op tijd om de vrouw aan te houden.
eefje_ates
Zeer actief

Hayley84 schreef:
eefje_ates schreef:

Lees het topic eens door dan. :denken:

en als je het niet snapt .. dan zitten wij duidelijk niet op 1 lijn :19:
Op 1 lijn zitten we duidelijk niet nee,maar dat hoeft ook niet :wink:
Ik snap het alleen nog steeds niet,want uitleg heb je niet gegeven :19:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Hayley84 schreef:
massam schreef:klein uitlegje bij mijn verhaal want het lijkt me nogal warrig :mrgreen:

Afbeelding

roze=einde bebouwde kom (en dus begin losloopgebied
groen=mijn rondje
geel=mijn huis
paars rondje met stip=sams losloopveldje

domkerblauw=mevrouw huis
mintgroene stip met pijl= de plek waar ik dus met sam stond
Dat is toch Breedeweg?

Daar rijd ik altijd met de motor :mrgreen:
jep! volgende keer maar even koffie komen drinken dus! :ok:
Afbeelding
Hayley84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier

Ongelezen bericht door Hayley84 »

Als je dat niet snapt zonder uitleg dan heeft het ook geen zin om uit te leggen.

:wink:

@ massam: als ik de weg kan vind naar jullie huis, zal ik een keer langs komen toeteren :mrgreen:
Afbeelding
eefje_ates
Zeer actief

Hayley84 schreef:Als je dat niet snapt zonder uitleg dan heeft het ook geen zin om uit te leggen.

:wink:
Zullen we het daar mee maar doen :wink: :mrgreen:
Afbeelding
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

ria schreef:Bij mij in de buurt is het helemaal vreselijk!!!Ik woon in een flat die tegen de duinen staat.
Ik heb 3 kleine hondjes waarvan er een een trauma heeft.Het barst hier van de loslopende honden die helemaal gestoord in de ronte rennen omdat er niet behoorlijk met ze gewandeld wordt .Zij vliegen op je af en stortten zich op je honden.Zij luisteren niet naar hun baas.Hier zijn al heel wat bijtincidenten geweest. Ik moet altijd eerst over de galerij kijken voor ik met mijn hondjes naar buiten ga.De meeste angst heb ik s,avonds als ik ze rond half elf ga uitlaten.
Ik heb al heel vaak meegemaakt dat er een joekel van een hond komt aanrennen.Sommige mensen laten hun hond alleen naar buiten gaan.Een van mijn hondjes heeft na zijn castratie er een lekker luchtje aan overgehouden waardoor sommige honden heel vervelend worden en hem niet met rust laten.Dat is erg lastig als er geen eigenaar bij is!!!De politie is op de hoogte van dit probleem maar doet verder niks.Laatst is er een paard door een hond aangevallen.Ik hoorde een meisje vreselijk gillen en zag dat zij op de grond lag , haar paard was in volle galop er vandoor gegaan .Zij vertelde dat haar paard door een hond was aangevallen en in zijn achterbeen was gebeten.Gelukkig had het meisje niks en was het Paard terug naar de stal gerend. Vierdagen later zit er een hond aan een paal vastgebonden bij de ingang van een Supermarkt,een vrouw loopt langs de hond de winkel in ,zij wordt in haar hand gebeten en even later een kind in zijn arm.Iemand van het winkelpersoneel heeft toen de politie gebeld.De eigenaar van de hond was op haar dooie gemak boodschappen aan het doen,toen zij hoorde wat er zich buiten had afgespeeld vloog zij naar haar hond en wilde er met een noodgang vandoor gaan.De politie kwam net op tijd om de vrouw aan te houden.
Het lijkt mij ook erg vervelend in dat opzicht om in de buurt van de zee te wonen is het even lekker weer komen mensen van uit heel nederland dara met hun honden wandelen. Dus aanspreken wordt ook veel moeilijker omdat je natuurlijk vaak vreemde honden tegen het lijf loopt. Waardoor je deze dus ook niet kan inschatten. Erg jammer dat het jou en andere mensen in de buur t zo'n problemen oplevert!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”