Moderator: moderatorteam
Haha je bent al net zo erg als ik duslieke schreef:Gewoon overdag van huis zijn, vind ik niet erg. Ik moet tenslotte ook werken voor hun voer. En als ik 's avonds weg moet, is er ook altijd iemand bij.
Waar ik moeite mee heb is vakanties. Eens in het jaar gaan we op familiebezoek in Israel en we kunnen uiteraard de honden niet meenemen. En hoewel er goed voor ze wordt gezorgd, vind ik het vreselijk. Ik mis ze en ben ook zo verwaand dat niemand zo goed voor ze kan zorgen als ikzelf![]()
.
Dit jaar dus een andere oplossing gezocht en gevonden: ik stuur man en kind naar Israel en blijf zelf lekker thuis.
Suuz schreef:Haha je bent al net zo erg als ik duslieke schreef:Gewoon overdag van huis zijn, vind ik niet erg. Ik moet tenslotte ook werken voor hun voer. En als ik 's avonds weg moet, is er ook altijd iemand bij.
Waar ik moeite mee heb is vakanties. Eens in het jaar gaan we op familiebezoek in Israel en we kunnen uiteraard de honden niet meenemen. En hoewel er goed voor ze wordt gezorgd, vind ik het vreselijk. Ik mis ze en ben ook zo verwaand dat niemand zo goed voor ze kan zorgen als ikzelf![]()
.
Dit jaar dus een andere oplossing gezocht en gevonden: ik stuur man en kind naar Israel en blijf zelf lekker thuis.
![]()
Ik ga absoluut niet op vakantie en dit jaar gaat mijn vriend dus ook voor het eerst in 8 jaar alleen op vakantie, nou ja, met mijn vader.
Als ik mee zou gaan word de vakantie een groot drama, ik kan het gewoon niet,buiten het feit dat niemand zo voor ze kan zorgen (lees: verwend) maar ik kan ze zelf gewoon niet missen
![]()
lieke schreef:Suuz schreef:Haha je bent al net zo erg als ik duslieke schreef:Gewoon overdag van huis zijn, vind ik niet erg. Ik moet tenslotte ook werken voor hun voer. En als ik 's avonds weg moet, is er ook altijd iemand bij.
.
![]()
Ik ga absoluut niet op vakantie en dit jaar gaat mijn vriend dus ook voor het eerst in 8 jaar alleen op vakantie, nou ja, met mijn vader.
Als ik mee zou gaan word de vakantie een groot drama, ik kan het gewoon niet,buiten het feit dat niemand zo voor ze kan zorgen (lees: verwend) maar ik kan ze zelf gewoon niet missen
![]()
volgens mij ben ik erger: ik realiseer me dat ik net heb geschreven dat ik mijn honden niet kan missen en dus thuis blijf, maar wel lekker mijn eigen vlees en bloed zonder probleem wegstuur :N: .
Nou gaat iemand vast de kinderbescherming bellen.
Ik denk dat dat het ook is ja, Sóley kan echt niet zonder mijiones schreef:Jouw hond is wel emotioneel afhankelijk van jou. POlleke was dat ook bij mij. En bij mij werkt het zo, dat je zelf zo'n hond ook moeilijker loslaat. Ik herken je gevoel daarom. En dat krijg je aan andere mensen niet uitgelegd.