vanochtend met de bal gespeeld etc. niks aan de hand...
vanmiddag kom ik uit mijn werk, sam uitlaten eten geven en naar boven lola halen.. toen vond ik het al raar want ze blafte niet en was niet aan het jumpen..
lola naar beneden, riem om en naar buiten. ze liep heel zielig met me mee...
weer thuis heeft ze wel gegeten na wat aansporing en voelde ik dat haar buik niet dik maar enorm hard was. ze sprong ook niet tegen je op of op de bank...
straks nog een keer wezen lopen toen heeft ze gepoept. gewoon goed maar haar buik blijft hard.
20 minuten geleden ook nog met pas wezen lopen. toen liep ze al wel een beetje door. alleen geplast.
net even de dierenarts gebeld en die dacht aan rug/spierpijn aangezien ze wel eet en poept en plast en die harde buik schijnt ook een rug/spierpijn teken te zijn. even afwachten en anders morgen even komen was het advies.
toen ik opgehangen had stond ze op en aaide ik haar over haar rug en ze gilde echt heel hard
lola en ik zijn naar de gang gegaan en ik heb bert (DA) teruggebeld dat het inderdaad de rug/spieren zijn waarschijnlijk. hij zei ook dat ik dat niet heb kunnen merken vanochtend omdat ze waarschijnlijk pas last heeft gekregen toen ze, toen ik ben gaan werken, in haar mand is gaan liggen en alles natuurlijk stijf geworden is. net als bij ons als we flink gesport hebben.
we moeten even kijken hoe het morgen is (goddank ben ik vrij) en anders even pijnstillers komen halen want waarschijnlijk is het dan zo over.
nu geloof ik dat allemaal want lichamelijk is ze verder kerngezond (vorig jaar ook alles gerontgend etc) maar ik vraag me af of jullie een homeopatisch middel weten voor haar tegen de pijn of zeggen jullie dat die dierenarts spullen ook gewoon ok zijn? natuurlijk zal dat ok zijn maar als het homeopatisch kan....
pascal heeft haar net voorzichtig opgetild en naar boven gebracht waar ze nu naast mij ligt op een opgefrot dekbedovertrek dat ik nog moest strijken en hier dus al lag...
sorry voor mijn lange en waarschijnlijk warrige verhaal maar ik ben zo geschrokken. lola heeft nooit wat en ze is echt een hoopje ellende nu...