Wij hebben sinds een maand Luna in huis, ons pupje

Ben gek op dr, maar weet ook dat de band nog wel hechter gaat worden.
Waren jullie snel aan je hond gehecht, of had je ook even de tijd nodig echt een band met hem/haar op te bouwen?
Moderator: moderatorteam
Da begrijp ik dus ook echt ni, een volwassen hond die weet wat wel en niet mag is toch veel leuker dan een pup, ook al kunnen ze zo schattig zijn.Carmen schreef:Ik moet altijd wennen aan een nieuwe hond. Ik snap mensen ook niet dat ze een pup halen na een jaar na het asiel brengen en weer overnieuw beginnen. Ik vind de band steeds meer diepgaand naarmate ze langer bij ons zijn.
Ik heb in die tijd een djt van me herplaatst omdat het echt elke dag rellen was met de reu van men vriend.Jaap* schreef:Waarom in vredesnaam?loony schreef:Het heeft 2 maand geduurd eer ik een band met dapper had, daarvoor heb ik hem gewoon zoveel mogelijk genegeerd
Ben het helemaal met Jaap* eens. Bij Laika, de hond van m'n man, had ik in het begin helemaal geen klik, dat kwam pas na een aantal maanden. Ze is in die tijd ook veel veranderd zien we achteraf, ze stond eigenlijk stijf van de stress toen we haar kregen. Het werderzijdse vertrouwen is langzaam gegroeid en nu zijn we dol op elkaarJaap* schreef:Een echte band duurt best lang vind ik, net als bij mensen.
Je vind elkaar wel leuk, maar voordat je elkaar echt kent ben je wel even verder