Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondenspeelgoed

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

AnneMarie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Leeuwhondje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door AnneMarie »

:ok: Ja, eerst moet het label eraf, dan gaan we verder kijken hoe de knuffel 'werkt' :mrgreen:
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

Shibby schreef:Shib is gek op alles wat speelgoed is of wat er op lijkt. :mrgreen:
Tennisballen is hij dol op, maar het overgrote deel bijt hij zo kapot. Piepspeeltjes koop ik ook wel eens, maar het liefst zo goedkoop mogelijk. Het moet toch gelijk gesloopt worden. Knuffels van de kringloopwinkel doen het ook erg goed en kussens uiteraard ook. :mrgreen:
Ik heb op dit moment ook 2 Nina Ottoson-achtige spellen hier en daar vermaakt Shib zich ook goed mee. Het voordeel daarvan vind ik dat hij er ook echt over na moet denken en daardoor dus ook druk bezig is. :cheer:
ik ga ook regelmarig naar de kringloopwinkel en koop knuffels met fiberfill vulling en alleen met opgenaaide of getekende ogen,neus snorharen.dus geen glasogen enzo.

bij de kringloop weer een zak vol beesten opgehaald
voor E 2, kunnen ze weer lekker spelen :oke:
Afbeelding
Afbeelding

vooral de draak is favoriet :oke:
Afbeelding

meestal stop ik het hele spul even in een waszak en was het op een laag programma.

verder oude spijkerbroek pijpen en maak ik van repen fleece zelf vlechten ed, gaat ook lang mee :ok:
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
yarrah
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door yarrah »

Ze zeggen dat de Wubba Kong behoorlijk wat kan hebben............ Na een uurtje was hij stuk :19: . ... Cairns krijgen echt alles kapot. Ook ons tapijt... daar zitten al twee gaten in :boos: .

:mrgreen: Toch blijft ze leuk
Kaiou
Zeer actief
Mijn ras(sen): Barbet
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Kaiou »

Misschien een beetje een late reactie maar ik ben nog niet zo lang op het forum en lees net het onderwerp. Kaiou heeft niet echt favoriete speeltjes, maar wil graag met alles ´werken´. Een flosstouw, een apporteerblok, een tennisbal, een bal aan een koord, etc. Voor de broodnodige rust neemthij een plushen beestje om een poosje op te sabbelen.

Afbeelding

Voor het denkwerk hebben we inmiddels 6 spellen van Nina Ottosson (Spinny, Tornado, Fighter, Brick, Twister en Turbo). Ik hoef maar naar het kastje te lopen en hij is al helemaal enthousiast. De Spinny is super simpel :wink: , de Turbo is super moeilijk :denken:

Op de video kan je zien hoe leuk Kaiou de Dog Fighter vindt.

http://nl.youtube.com/watch?v=PYTAvKOyXqI
Afbeelding
Eef
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eef »

Die van ons krijgen allerlei speelgoed, knuffels, latex speeltjes, speelgoed van kong etc, en alles is binnen een paar minuten ook weer stuk, dat vinden ze het leukst :smile:

De uitzondering daarop is de zwarte kong en de kong wubba, die zijn allebei nog steeds heel en de kong wubba is een groot succes hier. Vooral wandor houdt van speelgoed met een piepje erin, dus die ligt er vaak mee te 'piepen'.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”