Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ervaringen met KVV van Runner...

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ervaringen met KVV van Runner...

Ongelezen bericht door eefje_ates »

...Vorige week is er een nieuwe dierenwinkel bij gekomen,lekker dicht bij me in de buurt. Nu heb ik Ates altijd Rodi en smuldier gegeven waar hij het wel goed op doet. Nu is mijn vraag of iemand ervaringen heeft met Runner? Is dat beter dan Rodi en smuldier? Of maakt het eigenlijk geen verschil?
Afbeelding
Yèti
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yèti »

Ik vind niet echt het ene KVV beter dan het andere. Ik kijk vooral naar wat Yèti wil eten. Rodi vindt ze bijvoorbeeld niet zo lekker.
Runner is wel handig dat het in porties van 25g in de verpakking zit.
Groetjes, Linda en Yèti
Afbeelding
Rabecca
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua's en Vlinderhondjes
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Rabecca »

Op een show had ik een bon gehad voor één verpakking
Ik merkte geen verschil qua vacht, ontlasting enz.
Hier krijgen ze normaal ook smuldier
Jacintha vond het lekker (maar zij vind alles lekker), Douschka had er wat meer moeite mee, en logeetje Phoebe vond het geweldig
Vooral voor kleine honden wel ideaal trouwens, die kleine hoeveelheden
dana
Actief
Mijn ras(sen): Yorkshire terrier
[url=https://postimages.org/][img]https://i.postimg.cc/G3v5wT6r/0-DC461-C9-1418-4-AB4-9-A08-1832-CC7-D6462.jpg[/img][/url]
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door dana »

Bij mij krijgen ze s'morgens allebei 1 rondje als ontbijt.
Ik doe dit omdat Zoë niet lekker wordt als ze s'morgens niks eet en die 25 gr is genoeg om te voorkomen dat ze misselijk wordt.
De avondmaaltijd varieerd van kvv tot barf.
Afbeelding

Groetjes van Esther
high five van Dana en Zoë
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Ze eten het hier ook wel eens, het ontdooit wel makkelijk in die kleine portie's.
Verder eten ze het net als Rodi of Smuldier dat maakt ze verder niet uit. Ze vinden het lekker en ontlasting is goed.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Het is makkelijk omdat het kleine porties zijn. Makkelijk te doseren en het ontdooid sneller. Ze eten het hier net zo graag als de rest van de kvv. ( maar ja, ze eten hier alles goed...) Weet niet of de kwaliteit anders is dan bijv. smuldier of rodi... Het is wel wat duurder geloof ik..
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

Hier hebben ze Runner ook wel eens gehad. Ze eten het graag, maar ik merk verder geen verschil met Rodi, wat ik normaal geef. Ik vindt Runner alleen erg duur :wink:
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

Sjon vond het ook wel okee. Het is net Energique, ook van die kleine 25 grams bolletjes en dezelfde structuur.
Afbeelding
eefje_ates
Zeer actief

joline schreef:Hier hebben ze Runner ook wel eens gehad. Ze eten het graag, maar ik merk verder geen verschil met Rodi, wat ik normaal geef. Ik vindt Runner alleen erg duur :wink:
Ik vind runner ook erg duur, ik meen dat ik voor 600 gram 3.40 kwijt was :N: Maar zo te merken,is het niet veel beter voor dat geld :19: Dus koop het ook niet meer :mrgreen:
Afbeelding
joline
Zeer actief

eefje_ates schreef:
joline schreef:Hier hebben ze Runner ook wel eens gehad. Ze eten het graag, maar ik merk verder geen verschil met Rodi, wat ik normaal geef. Ik vindt Runner alleen erg duur :wink:
Ik vind runner ook erg duur, ik meen dat ik voor 600 gram 3.40 kwijt was :N: Maar zo te merken,is het niet veel beter voor dat geld :19: Dus koop het ook niet meer :mrgreen:
Hier betaal ik in de dierenwinkel 2 euro voor zo'n doosje Runner. Mijn honden kunnen daar net een dag van eten :N: :mrgreen:
eefje_ates
Zeer actief

joline schreef:
eefje_ates schreef:
Hier betaal ik in de dierenwinkel 2 euro voor zo'n doosje Runner. Mijn honden kunnen daar net een dag van eten :N: :mrgreen:
Ik vroeg om een verpakking om te proberen,ze heeft me lam en rijst aangesmeerd :19: Zojuist zag ik dat er idd ook verpakkingen van 2.20 (euro) te krijgen waren,maar dat is dan nog duur voor 600 gram :19: Maar daar zijn alleen complete versies van te krijgen? Dat vertelde ze me iig wel.
Afbeelding
joline
Zeer actief

Die verpakkingen van rond de 2 euro is pens compleet geloof ik. Verder hebben ze hier nog een pens verpakking, maar die is dan weer niet compleet. De lam en rijst hebben ze hier niet.
Maar het is inderdaad duur voor 600 gram. Ik betaal hier voor Rodi compleet rund 1,80 voor 800 gram :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”