Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onze pup is geboren!
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
- Cissy
- Zeer actief
- Contacteer:
- annnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en een Vuilnisbakje
- Aantal honden: 2
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- Aantal honden: 2
Re: Onze pup is geboren!
Dat jaren wachten is voor mij heel herkenbaarKayka schreef:Na jaren wachten (oa door het afstuderen, baan zoeken, verhuizen, orienteren en voorbereiden) is vandaag eindelijk onze witte (Tatra)droom in vervulling gegaan; het nest waaruit wij een reutje gaan kiezen is geboren!

Gefeliciteerd met je pup

Voor mij was het bijna 2 uur rijden naar de fokker, maar eind vorig jaar ben ik er 8 keer geweest om de pups te bekijken (het waren maar twee pups). Het is erg leuk om ze te zien opgroeien.
- Kayka
- Zeer actief
Je bent in de war met iemand anders.wendy71 schreef:Wauw, mooie naam én betekenis.Kayka schreef:Yep; Lubiany Dunaj Biaca Perla. Roepnaam wordt Dunaj (doe-naj) en Biaca Perla is de kennelnaam. Lubiany betekent 'geliefd(e)'. De naam is een afkorting van een rivier (Dunajec) die door het Tatra-gebergte stroomt.wendy71 schreef:![]()
![]()
Van harte met je nieuwbakken reutje.
Heb je al een naam?
Daar is over nagedacht.![]()
Misschien kom ik je over een tijdje wel tegen in het dorp.
Jij woont toch ook in Gemert of ben ik nu in de war met helemaal iemand anders?:N:
Veel plezier met hem in ieder geval.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties, we zijn natuurlijk superblij maar gek genoeg krijg ik ook last van een soort faalangst-gevoel; na jaren voorbereiden en 'studeren' komt 'het examen' in zicht, binnen 7 weken moeten we gaan laten zien wat we waard zijn als baasjes. En omdat het onze eerste hond is is dat extra spannend. Ik heb veel vertrouwen in mijn voorbereiding en ik wéét dat ik het kan, maar toch die zenuwen ineens he.

Ik hoop dat de fokster wel weer even een updateje gaat geven met wat nieuwe foto's want volgens mij zijn ze al best wel veranderd in een week... Ik heb al een hint gegeven op t tatraforum dus nu maar wachten...

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!! Hoop dat jullie er net zoveel plezier aan beleven als dat nu al uit je berichtjes doorschemertKayka schreef: Bedankt allemaal voor de leuke reacties, we zijn natuurlijk superblij maar gek genoeg krijg ik ook last van een soort faalangst-gevoel; na jaren voorbereiden en 'studeren' komt 'het examen' in zicht, binnen 7 weken moeten we gaan laten zien wat we waard zijn als baasjes. En omdat het onze eerste hond is is dat extra spannend. Ik heb veel vertrouwen in mijn voorbereiding en ik wéét dat ik het kan, maar toch die zenuwen ineens he.![]()
Ik hoop dat de fokster wel weer even een updateje gaat geven met wat nieuwe foto's want volgens mij zijn ze al best wel veranderd in een week... Ik heb al een hint gegeven op t tatraforum dus nu maar wachten...

Dat faalangst gevoel kan ik me goed voorstellen. Omdat je er al zo lang naartoe leeft, is het een soort apotheose waarbij je angstig bent dat je het niet goed gaat doen. Maar met zoveel enthousiasme komt het zeker goed.
Overigens herken ik je gevoel zeker wel, zit in hetzelfde schuitje alleen ons pupje zal nog een jaar op zich laten wachten. Maar heb nu al zoiets van...."kan ik dit wel?"
- Kayka
- Zeer actief