Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik ben me kapot geschrokken..
Moderator: moderatorteam
- Innuendo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël - Locatie: Sweetlake city
Ik ben me kapot geschrokken..
Net liep ik met Sam en Maxi buiten..
Vanaf de andere kant zag ik 2 jack russels aankomen en een bordeaux dog..
Met een vrouw..
Zelfde als pak de pal had gehad, deze keer liepen ze met een vrouw en gezien ik ze al een half jaar niet had zien lopen verder niet nagedacht en Maxi los gemaakt (want die 3 liepen ook los)
Sam had ik nog vast..
Opeens springt een van die jack russels boven op Sam en begint te vechten..
Dus ik schreeuw dattie op moet rotten en trachtte hem (sorry) te schoppen om hem van Sam af te krijgen..
Op dat moment springt die bordeaux dog er ook boven op en ik draaide rondjes met Sam en zag dat hij zijn tuig om had dus ik Sam opgetilt aan zijn tuig en rondjes draaiend en om me heen die jack russel en de bordeaux dog..
Ik ben me echt kapot gecshrokken..
Pas toen ik de namen van de honden hoorde dacht ik, kut dat is die hond.. (bordeux dog was eerst pup en ze hadden eerst maar 1 jack russel en liep met een man, zodoende verdorrie niet herkend..
Die jack russel heeft de hond van mijn zus ook al 2 keer gepakt (waarbij hij verloor)
Ik sta echt te trillen op mijn benen en als ik aan dat zweef molen effect van Sam denk lach ik me dood, niet omdat het grappig was (waarschijnlijk wel als je het zag maar goed..
Echt grappig vond ik het niet... Die dog had Sam zo dood kunnen bijten..
pff..
Vanaf de andere kant zag ik 2 jack russels aankomen en een bordeaux dog..
Met een vrouw..
Zelfde als pak de pal had gehad, deze keer liepen ze met een vrouw en gezien ik ze al een half jaar niet had zien lopen verder niet nagedacht en Maxi los gemaakt (want die 3 liepen ook los)
Sam had ik nog vast..
Opeens springt een van die jack russels boven op Sam en begint te vechten..
Dus ik schreeuw dattie op moet rotten en trachtte hem (sorry) te schoppen om hem van Sam af te krijgen..
Op dat moment springt die bordeaux dog er ook boven op en ik draaide rondjes met Sam en zag dat hij zijn tuig om had dus ik Sam opgetilt aan zijn tuig en rondjes draaiend en om me heen die jack russel en de bordeaux dog..
Ik ben me echt kapot gecshrokken..
Pas toen ik de namen van de honden hoorde dacht ik, kut dat is die hond.. (bordeux dog was eerst pup en ze hadden eerst maar 1 jack russel en liep met een man, zodoende verdorrie niet herkend..
Die jack russel heeft de hond van mijn zus ook al 2 keer gepakt (waarbij hij verloor)
Ik sta echt te trillen op mijn benen en als ik aan dat zweef molen effect van Sam denk lach ik me dood, niet omdat het grappig was (waarschijnlijk wel als je het zag maar goed..
Echt grappig vond ik het niet... Die dog had Sam zo dood kunnen bijten..
pff..
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Als ze weten hoe die honden zijn, is het een kleine moeite om ze even aan de riem te doen/laten!
Ik hoop niet dat Sam wat heeft?

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
geschrokken
Gatsie, ik kan me goed voorstellen dat jij je rotgeschrokken bent
Hoe reageerde die mevrouw?
Sterkte en een knuffel voor Sam!
groetjes, Ingrid

groetjes, Ingrid
- iones
- Zeer actief
Aangifte doen?
Want honden die zomaar andere honden aanvallen, zonder dat de eigenaar er iets aan wil doen, dat kan niet. Blijkbaar luistert de eigenaar niet naar andere hondeneigenaren dus moet je dit op een andere manier aapakken. Meestal komt dan de politie langs en die verplicht dan om de hond of aangelijnd uit te laten of met een muilkorf om. Is niet leuk voor de hond, maar wel zo veilig.
Je hoeft niet sorry te zeggen dat je een hond hebt geschopt die jouw hond aanviel. Als ik zoiets mee zou maken zou ik dat ook doen. Andere honden horen niet zomaar een hond aante vallen en als de eigenaar dan onvoldoende ingrijpt, dan krijgt die andere hond hier ook een schop in zo'n situatie.
Want honden die zomaar andere honden aanvallen, zonder dat de eigenaar er iets aan wil doen, dat kan niet. Blijkbaar luistert de eigenaar niet naar andere hondeneigenaren dus moet je dit op een andere manier aapakken. Meestal komt dan de politie langs en die verplicht dan om de hond of aangelijnd uit te laten of met een muilkorf om. Is niet leuk voor de hond, maar wel zo veilig.
Je hoeft niet sorry te zeggen dat je een hond hebt geschopt die jouw hond aanviel. Als ik zoiets mee zou maken zou ik dat ook doen. Andere honden horen niet zomaar een hond aante vallen en als de eigenaar dan onvoldoende ingrijpt, dan krijgt die andere hond hier ook een schop in zo'n situatie.
- Innuendo
- Zeer actief
Ja ze weten hoe die jack russel is en ze weten dat die bordeaux dog kruising sinds kort ook uitvalt..nathalietjuh schreef:Als ze weten hoe die honden zijn, is het een kleine moeite om ze even aan de riem te doen/laten!
Die bordeaux dog had niet los mogen lopen (heeft operatie gehad) en die jack russel heeft meerdere honden gegrepen..
Dat ze de honden nog los laten is me een raadsel want nog geen half jaar terug is hun andere jack russel daar vlakbij over reden..
(Ze overen daar het blijven, aan een drukke weg

Ook nadat hij Sam had aangevallen lijnde ze hem niet aan..
Ben nog steeds pislink, gelukkig heeft Sam dankzij al zijn haar en omdat ik hem op kon tillen aan zijn tuig niks, maar als dat wel zo was geweest.. nouja dan weet ik niet wat ik had gedaan, maar het was niet fraai geweest..
Sam deed namelijk dit keer echt niks om het uit te lokken.. Alstie man erbij was geweest was het ook niet zo snel gebeurd die kan hem vaak nog terug roepen, maar zij dus niet schijnbaar..
Heb echt een half uur zitten shaken hahaha.. Ga daar ook niet meer wandelen

- Innuendo
- Zeer actief
Ja.. kijk tegen een valse jack russel kan ik wel op samen met Sam, maar dan die bordeaux dog erbij die er ook op springt.. Pff.. levensreddend zo'n tuig.. Pff..eefje_ates schreef::N: Bah,bah,ik snap best dat je geschrokken bent. Lijkt wel of de JR's de nieuwe pittbulls zijnMijn DH reu, is als pup zijnde ook gebeten door een JR, sindsdien was het vertrouwen in elke hond weg
Maar ik weet hoe vreselijk dat is,vooral omdat je weet wat er allemaal had kunnen gebeuren
- Innuendo
- Zeer actief
Re: geschrokken
ze schreeuwde tegen de honden en ze stopte Sam want ik draaide alsmaar rondjes met Sam door de lucht.. echt absurd..Ingrid48 schreef:Gatsie, ik kan me goed voorstellen dat jij je rotgeschrokken bent![]()
groetjes, Ingrid
Ik liep snel weg met Sam in mijn armen, Hond wou weer achter ons aan gaan, ze riep hem bij zich en hij kreeg op zijn flikker..

Volgens mij hoor, want ik was helemaal bezig met Sam.. weet wel dat ze, ze niet aanlijnde

- Innuendo
- Zeer actief
Wijk agent was niet aanwezig.. dit is nu al de zoveelste keer hoorde ik..Muk schreef:Aangifte doen?
En hij weigert wat te doen.. Normaal ben ik niet zo bellerig, maar ik schrok me echt kapot en hij of zij kan ze toch aanlijnen, das toch geen moeite?

Achteraf dacht ik, ik had die hond bij zijn achterpoten op moeten tillen enz enz enz..
Schoppen is nou ook weer niet nopdig beestje kan er niks aan doen, maar op dat moment was ik zo bang voor Sam.. Ik moest wat

- Innuendo
- Zeer actief
Innuendo schreef:Ja ze weten hoe die jack russel is en ze weten dat die bordeaux dog kruising sinds kort ook uitvalt..nathalietjuh schreef:Als ze weten hoe die honden zijn, is het een kleine moeite om ze even aan de riem te doen/laten!
Die bordeaux dog had niet los mogen lopen (heeft operatie gehad) en die jack russel heeft meerdere honden gegrepen..
Dat ze de honden nog los laten is me een raadsel want nog geen half jaar terug is hun andere jack russel daar vlakbij over reden..
(Ze oefenen daar het blijven, aan een drukke weg![]()
)
Ook nadat hij Sam had aangevallen lijnde ze hem niet aan..
Ben nog steeds pislink, gelukkig heeft Sam dankzij al zijn haar en omdat ik hem op kon tillen aan zijn tuig niks, maar als dat wel zo was geweest.. nouja dan weet ik niet wat ik had gedaan, maar het was niet fraai geweest..
Sam deed namelijk dit keer echt niks om het uit te lokken.. Alstie man erbij was geweest was het ook niet zo snel gebeurd die kan hem vaak nog terug roepen, maar zij dus niet schijnbaar..
Heb echt een half uur zitten shaken hahaha.. Ga daar ook niet meer wandelen
- eefje_ates
- Zeer actief
Dat bedoelde ik ookInnuendo schreef:Ja.. kijk tegen een valse jack russel kan ik wel op samen met Sam, maar dan die bordeaux dog erbij die er ook op springt.. Pff.. levensreddend zo'n tuig.. Pff..eefje_ates schreef::N: Bah,bah,ik snap best dat je geschrokken bent. Lijkt wel of de JR's de nieuwe pittbulls zijnMijn DH reu, is als pup zijnde ook gebeten door een JR, sindsdien was het vertrouwen in elke hond weg
Maar ik weet hoe vreselijk dat is,vooral omdat je weet wat er allemaal had kunnen gebeuren

- Zenda
- Zeer actief
- Carola Sabic
- Vaste gebruiker
Woonplaats Sweetlake city ??? Als dat een geintje is en je gewoon in NL woont...doorzetten met die aangifte...ze moeten je aangifte accepteren en er wat aan doen !Innuendo schreef:Wijk agent was niet aanwezig.. dit is nu al de zoveelste keer hoorde ik..Muk schreef:Aangifte doen?
En hij weigert wat te doen.. Normaal ben ik niet zo bellerig, maar ik schrok me echt kapot en hij of zij kan ze toch aanlijnen, das toch geen moeite?![]()
Achteraf dacht ik, ik had die hond bij zijn achterpoten op moeten tillen enz enz enz..
Schoppen is nou ook weer niet nopdig beestje kan er niks aan doen, maar op dat moment was ik zo bang voor Sam.. Ik moest wat
En anders een stapje hoger in de politie regionen...dan gewoon naar het hoofd van de afdeling toe !
Groetjes, Carola
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Carola Sabic
- Vaste gebruiker
- Innuendo
- Zeer actief
- Innuendo
- Zeer actief
Ik ga geen aangifte doen of iets, Sowieso was Sam nog heel natuurlijk, maar vraag wel of de wijk agent hun is kan aanspreken en vragen of ze een riem willen gaan gebruiken..sundancekid schreef:Sommige mensen zullen het nooit leren en staan er geen moment bij stil dat dit soort gebeurtenissen andermans honden wel eens zou kunnen verkloten. Voor al diegenen.. shame on you!!!!
Nu ging het goed, maar het gaat een keer mis, dat weet ik zeker..
- eefje_ates
- Zeer actief
Je kunt het best idd een wijkagent aanspreken, en hopen dat ze er gehoor aan gaan geven(de baasjes). Ik hoop dat het snel opgelost zal zijnInnuendo schreef:Ik ga geen aangifte doen of iets, Sowieso was Sam nog heel natuurlijk, maar vraag wel of de wijk agent hun is kan aanspreken en vragen of ze een riem willen gaan gebruiken..sundancekid schreef:Sommige mensen zullen het nooit leren en staan er geen moment bij stil dat dit soort gebeurtenissen andermans honden wel eens zou kunnen verkloten. Voor al diegenen.. shame on you!!!!
Nu ging het goed, maar het gaat een keer mis, dat weet ik zeker..

- Carola Sabic
- Vaste gebruiker