Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

graven jullie honden en wat doe je met de kuil?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

Mickie schreef:
Pak-de-bal schreef:Het hàd ook òns allemaal kunnen overkomen !! :neenee:

Als je net met iemand loopt en in gesprek bent, let je ook niet altijd op. bv.
Even resumeren:
- je loopt te beppen en let niet op
- je meldt hier regelmatig dat Bauke korte of langere tijd uit zicht is en dat je al dan niet 10 minuten staat te fluiten voor hij weer bij je komt.

Hoe weet jij dan dat je hond ergens een kuil heeft staan graven die je dicht moet gooien?

Ik vraag me in gemoede af hoe jij in 's hemelsnaam de moraalridder uit durft te hangen in diverse topics terwijl je absoluut niet weet wat je hond uitspookt in de tijd dat je hem niet ziet.

Hoe durf jij tegen mensen te zeggen dat ze met hun hond moeten gaan trainen terwijl de jouwe absoluut niet luistert en je zelf nog nooit één cursus met hem hebt gevolgd)

Hoe durf jij tegen mensen te zeggen dat ze hun hond te allen tijde bij zich moeten houden terwijl jij loopt te kletsen of te bellen en je hond 10 minuten kwijt bent?

Hoe durf jij te zeggen dat mensen eens niet anderen de schuld moeten geven maar eens naar zichzelf moeten kijken, terwijl jij zelf altijd en eeuwig de schuld en de verantwoording bij anderen legt?

Hoe durf jij te zeggen dat mensen die fietsen hun hond mishandelen, terwijl jij je door je HD-hondje de trap of heuvels op laat trekken?

Je bent, met afstand, het meest hypocriete mens dat ik ken :roll:
nou, nogmaals, dan , mijn antwoord ( want hoeveel topics wil je zo doorgaan? micjkie)

: oh jij weer :roll: :pffff:

jij blijft een puber , hè? :pffff:

om steds maar weer de boel op te stoken tégen mij :neenee:

nou ja, mijn antwoord op jouw wijze :smile: :smile: woorden is, en dat weet je nu wel , tegen jou:
:lekkerpuh:

of ben je dronken en kan je er niets aan doen , aan deze onzin?
dàn heb ik medelijden met je
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

Pak-de-bal schreef:
Mickie schreef:
Pak-de-bal schreef:Het hàd ook òns allemaal kunnen overkomen !! :neenee:

Als je net met iemand loopt en in gesprek bent, let je ook niet altijd op. bv.
Even resumeren:
- je loopt te beppen en let niet op
- je meldt hier regelmatig dat Bauke korte of langere tijd uit zicht is en dat je al dan niet 10 minuten staat te fluiten voor hij weer bij je komt.

Hoe weet jij dan dat je hond ergens een kuil heeft staan graven die je dicht moet gooien?

Ik vraag me in gemoede af hoe jij in 's hemelsnaam de moraalridder uit durft te hangen in diverse topics terwijl je absoluut niet weet wat je hond uitspookt in de tijd dat je hem niet ziet.

Hoe durf jij tegen mensen te zeggen dat ze met hun hond moeten gaan trainen terwijl de jouwe absoluut niet luistert en je zelf nog nooit één cursus met hem hebt gevolgd)

Hoe durf jij tegen mensen te zeggen dat ze hun hond te allen tijde bij zich moeten houden terwijl jij loopt te kletsen of te bellen en je hond 10 minuten kwijt bent?

Hoe durf jij te zeggen dat mensen eens niet anderen de schuld moeten geven maar eens naar zichzelf moeten kijken, terwijl jij zelf altijd en eeuwig de schuld en de verantwoording bij anderen legt?

Hoe durf jij te zeggen dat mensen die fietsen hun hond mishandelen, terwijl jij je door je HD-hondje de trap of heuvels op laat trekken?

Je bent, met afstand, het meest hypocriete mens dat ik ken :roll:
nou, nogmaals, dan , mijn antwoord ( want hoeveel topics wil je zo doorgaan? micjkie)

: oh jij weer :roll: :pffff:

jij blijft een puber , hè? :pffff:

om steds maar weer de boel op te stoken tégen mij :neenee:

nou ja, mijn antwoord op jouw wijze :smile: :smile: woorden is, en dat weet je nu wel , tegen jou:
:lekkerpuh:

of ben je dronken en kan je er niets aan doen , aan deze onzin?
dàn heb ik medelijden met je
Wie is hier nu de puber?

Mickie stelt je terecht een aantal vragen en ze doet dit op een nette manier vind ik. Ik ben zelf eigenlijk ook heel erg benieuwd naar het antwoord op haar vragen, omdat ik me af en toe ook echt afvraag hoe je bij bepaalde meningen, standpunten en reacties komt.

En in plaats van zelf zo puberaal te reageren, kan je natuurlijk veel beter een serieus antwoord op Mickies vragen geven zodat zij, ik en wellicht anderen je misschien beter kunnen begrijpen hier op het forum. Bovendien laat je dan zien dat jij zelf in ieder geval ook volwassen kunt reageren. :ok:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door schelsey »

heel af en toe nog wel en dan maak ik de kuil terug dicht, even daarna gaat kenji het losse zand terug eruit halen, dus nutteloos, op het gras mag hij het niet doen, alleen daar waar struiken en derg. zijn.

sonja
Pak-de-bal

schelsey schreef:heel af en toe nog wel en dan maak ik de kuil terug dicht, even daarna gaat kenji het losse zand terug eruit halen, dus nutteloos, op het gras mag hij het niet doen, alleen daar waar struiken en derg. zijn.

sonja
in het begin deed Bauke dat ook, toen heb ik hem even aangelijnd , en aan een boom vastgemaakt.
Nu laat hij mij gewoon die kuil dichtmaken en loopt ook mee door.
maar ik weet wat je bedoelt, dat is frustrerend , hè? :wink:
Pak-de-bal

Shibby schreef:Mickie stelt je terecht een aantal vragen en ze doet dit op een nette manier vind ik.
ik zal het even uitleggen, want misschien weet jij de achtergrond niet:

Mickie zit mij al vanaf dat ik mij aangemeld had op het Stabij-forum dwars. :neenee:

Ze is daar zelfs een hetze tègen mij begonnen , omdat zij mij geen goede forumlid vond :roll:
let wel: zij had daar eigenlijk niets te vertellen , want ze is daar geen Mod.
dus dat werd steeds erger en erger , en werkelijk ALLES wat ik daar opschreef , ging zij in een andere context "vertalen"

En dàt wil ze nu hier ook gaan doen: die hetze tegen mij beginnen.
Het is gewoon een arrogant kreng !

Ik heb het gelzen , waar ze nù weer mee komt :roll:
maar dat is voor 99,9% onwaarheden en echt in een ander context weer gezet :19:

snap je het nu wie er de èchte puber in de klas is? :19:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Pak-de-bal schreef:

Ja jij, houd eens op met je ge emmer over het stabijforum :roll:
Ben je soms verliefd op Mickie of zo :idea:
je weet wel zoiets van waar het hart van vol is loopt de pen van over :wink:
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Dames zullen we vanaf nu weer on-topic gaan, Dank je !
Addy

Leane schreef:Dames zullen we vanaf nu weer on-topic gaan, Dank je !
Omdat jij het bent :mrgreen:
Hoe zit het met het kuilen graven van jouw honden :wink:
Pak-de-bal

Addy schreef:
Pak-de-bal schreef:

Ja jij, houd eens op met je ge emmer over het stabijforum :roll:
Ben je soms verliefd op Mickie of zo :idea:
je weet wel zoiets van waar het hart van vol is loopt de pen van over :wink:
nog even:

kijk jij eens in de spiegel , Addy, want als er eentje steeds op mìj reageert ben jij het wel. :pffff:
ik had toch geschreven of jij niet misschien verliefd op mìj was? :smile: :smile:

maar als jullie , kleuters, weer even stil, zijn, kunnen we verder met het topic
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gaia »

In plaats van dat je nu dus even normaal reageert probeer je, je er overduidelijk uit te draaien. Dat schiet dus niet op omdat je gewoon te diep en te overduidelijk de slachtoffer rol in duikt.

Misschien even rustig ademhalen en dan negeren of misschien een keer serieus antwoord geven? :wink:
Afbeelding
Addy

Pak-de-bal schreef:ik had toch geschreven of jij niet misschien verliefd op mìj was? :smile: :smile:
Ik ben al vijftien jaar heel gelukkig met dezelfde vrouw Pak en laat ik je dit zeggen, jij kan nog niet in haar schaduw staan al zou je het willen :wink:
Pak-de-bal

Addy schreef:
Pak-de-bal schreef:ik had toch geschreven of jij niet misschien verliefd op mìj was? :smile: :smile:
Ik ben al vijftien jaar heel gelukkig met dezelfde vrouw Pak en laat ik je dit zeggen, jij kan nog niet in haar schaduw staan al zou je het willen :wink:
oh ik wist niet dat je lesbisch was, sorry.

messtal zeg je dat tegen iemand als een soort cynisme., net als jij met Mickie deed.
Addy

Pak-de-bal schreef: oh ik wist niet dat je lesbisch was, sorry.
messtal zeg je dat tegen iemand als een soort cynisme., net als jij met Mickie deed.
Dat geeft niks hoor Pak, dat kennen we wel hebben :wink:
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Addy schreef:
Leane schreef:Dames zullen we vanaf nu weer on-topic gaan, Dank je !
Omdat jij het bent :mrgreen:
Hoe zit het met het kuilen graven van jouw honden :wink:
Leane schreef:Nee ik gooi ze niet dicht. Zelfs nog nooit in me opgekomen om te doen :N:
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

Hier is een prachtig grasveld... met idd allemaal gaten erin. Ik moet zeggen dat ik het erg zonde en ook gevaarlijk vind wat ik kijk wel uit maar Tyra niet als ze vrolijk rondrent. Een vriend van mij is zich ook al verstapt. Ergens in het bos snap ik het wel maar midden op een mooi grasveld? Nee dat vind ik niet kunnen.
Addy

Leane schreef:
Leane schreef:Nee ik gooi ze niet dicht. Zelfs nog nooit in me opgekomen om te doen :N:
foei foei en nog eens foei :pffff:
Pak-de-bal

Mickie schreef:En om on-topic te blijven:
Ik herinner me legio verhalen waarin je vertelt dat Bauke korte of langere tijd aan je aandacht ontsnapt is, vertel mij eens hoe jij weet dat er kuilen van Bauke moeten worden dichtgegooid als hij zo vaak uit zicht is.!
en ik blijf ook on-topic; :pffff: ( je wilt alleen maar het laatste woord hebben en je naam zuiveren) :roll:

de enige kuilen , die Bauke dan graaft zijn de konijnen holen uitgraven,
dat heb ik hem wel eens zien doen dan , ja , dat klopt inderdaad, je hebt volkomen gelijk
Verder niet nee, en ik hou hem altijd in de gaten , als hij heerlijk struint door de struiken , in een losloopgebied.
(en verder gaat hij aan de lange flex lijn)
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Pak-de-bal schreef:
Mickie schreef:En om on-topic te blijven:
Ik herinner me legio verhalen waarin je vertelt dat Bauke korte of langere tijd aan je aandacht ontsnapt is, vertel mij eens hoe jij weet dat er kuilen van Bauke moeten worden dichtgegooid als hij zo vaak uit zicht is.!
en ik blijf ook on-topic; :pffff: ( je wilt alleen maar het laatste woord hebben en je naam zuiveren) :roll:

de enige kuilen , die Bauke dan graaft zijn de konijnen holen uitgraven,
dat heb ik hem wel eens zien doen dan , ja , dat klopt inderdaad, je hebt volkomen gelijk
Verder niet nee, en ik hou hem altijd in de gaten , als hij heerlijk struint door de struiken , in een losloopgebied.
(en verder gaat hij aan de lange flex lijn)
hoe kan dat nou als je hem 10 minuten kwijt bent :19:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Addy

malinois schreef:hoe kan dat nou als je hem 10 minuten kwijt bent :19:
Mayo nou moet je Pak niet zo pesten hoor :neenee: , wat ken zo'n klein keurig opgevoed Baukje nou aan kuilen graven in die tien minuten tijd die Pak met anderen staat te verkletsen i.p.v. die tijd aan haar hond te besteden of om kuilen dicht te gooien :19:
tyson2006

Ongelezen bericht door tyson2006 »

hier helpen ze de gemeente bloem bollen tepoten :smile: :smile: :smile:
bij ons in de tuin graven ze niet
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”