nou, nogmaals, dan , mijn antwoord ( want hoeveel topics wil je zo doorgaan? micjkie)Mickie schreef:Even resumeren:Pak-de-bal schreef:Het hàd ook òns allemaal kunnen overkomen !!![]()
Als je net met iemand loopt en in gesprek bent, let je ook niet altijd op. bv.
- je loopt te beppen en let niet op
- je meldt hier regelmatig dat Bauke korte of langere tijd uit zicht is en dat je al dan niet 10 minuten staat te fluiten voor hij weer bij je komt.
Hoe weet jij dan dat je hond ergens een kuil heeft staan graven die je dicht moet gooien?
Ik vraag me in gemoede af hoe jij in 's hemelsnaam de moraalridder uit durft te hangen in diverse topics terwijl je absoluut niet weet wat je hond uitspookt in de tijd dat je hem niet ziet.
Hoe durf jij tegen mensen te zeggen dat ze met hun hond moeten gaan trainen terwijl de jouwe absoluut niet luistert en je zelf nog nooit één cursus met hem hebt gevolgd)
Hoe durf jij tegen mensen te zeggen dat ze hun hond te allen tijde bij zich moeten houden terwijl jij loopt te kletsen of te bellen en je hond 10 minuten kwijt bent?
Hoe durf jij te zeggen dat mensen eens niet anderen de schuld moeten geven maar eens naar zichzelf moeten kijken, terwijl jij zelf altijd en eeuwig de schuld en de verantwoording bij anderen legt?
Hoe durf jij te zeggen dat mensen die fietsen hun hond mishandelen, terwijl jij je door je HD-hondje de trap of heuvels op laat trekken?
Je bent, met afstand, het meest hypocriete mens dat ik ken
: oh jij weer

jij blijft een puber , hè?

om steds maar weer de boel op te stoken tégen mij

nou ja, mijn antwoord op jouw wijze

of ben je dronken en kan je er niets aan doen , aan deze onzin?
dàn heb ik medelijden met je