(Voor wie mijn vorige topics hierover nog kan herinneren)
o.a.
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... highlight=
Inmiddels zijn we weer een stapje verder.
Ik heb contact gehad met Dr. Crama orthopeed uit Rotterdam, hij heeft aangegeven niets te kunnen doen op dit moment. Op de rontgenfoto's is niets afwijkends te zien. Hij kan ons alleen doorverwijzen naar Utrecht voor een MRI maar hij raad dat ook weer af omdat er waarschijnlijk ook niets uitkomt of iets slechts of slechts zegmaar in ieder geval iets waar niets aan te doen is. Hij zou een kuur met cortico's kunnen geven om te kijken hoe Billy hierop zou reageren maar vindt Billy hier nog veel te goed voor. Zelf zie ik hier ook de noodzaak nog niet van in, gezien hij echt geen pijn lijkt te hebben.
Toen ben ik op zoek gegaan naar een dieren fysio in de hoop dat zij nog iets voor Billy konden betekenen.
Inmiddels zijn we 2 keer geweest in Capelle a/s Ijssel. Het probleem zit onder in zijn rug. Hij heeft een reflex onderzoek gehad. Er is een beknelde zenuwlijn wat dus de lichte uitval en lichte verlamming veroorzaakt aan de achterhand.
Hij heeft nu 2 keer massage gehad en we moeten veel oefeningen doen zodat hij zo stabiel mogelijk blijft met zijn achterhand.
Het gaat best goed, hij sleept minder met zijn pootjes.
Ik hoop dat we zo nog een fijne tijd tegemoet kunnen gaan!