Dus snelle wandelingen, rondje door de park en hup naar binnen lekker luieren

Moderator: moderatorteam
Laat je ze dan alleen over straat gaan 10 minten lang ???Brigitte schreef:Die laten zichzelf uit met dit weer, als ze weer naar binnen willen krabben ze aan de deur, meestal lopen ze een blokje met zijn vieren, minuutje of 10 en dan staan ze vaak weer voor de deurPak-de-bal schreef:en je honden dan?Brigitte schreef:Ik ben een mooi weer loper, met dit weer ga ik echt niet naar buiten
Brigitte schreef:Die laten zichzelf uit met dit weer, als ze weer naar binnen willen krabben ze aan de deur, meestal lopen ze een blokje met zijn vieren, minuutje of 10 en dan staan ze vaak weer voor de deurPak-de-bal schreef:en je honden dan?Brigitte schreef:Ik ben een mooi weer loper, met dit weer ga ik echt niet naar buiten
tuurlijk. doe ik ook. er zijn namelijk geen kinderen en katten op straat als het baggerweer is, dus dat kunnen ze best wel alleen.omafia schreef:Laat je ze dan alleen over straat gaan 10 minten lang ???Brigitte schreef:Die laten zichzelf uit met dit weer, als ze weer naar binnen willen krabben ze aan de deur, meestal lopen ze een blokje met zijn vieren, minuutje of 10 en dan staan ze vaak weer voor de deurPak-de-bal schreef:en je honden dan?Brigitte schreef:Ik ben een mooi weer loper, met dit weer ga ik echt niet naar buiten
Ik denk dus dat dat per hond verschilt, als het wat zacht regent vinden ze het alle 3 nog leuk, regent het 'normaal' kan dreigt Scence af te haken. En regent het echt met bakken dan haakt ook Xena af.Pak-de-bal schreef:ik lees
"de hond zal ik er geen plezeir mee doen" of
"hij/zij wil weer snel naar binnen"
maar het gekke is, ik zie niets aan Bauke , of liever gezegd , ik loop gewoon door,
hij móet toch even de pootjes strekken?![]()
En hij doet er lang over , eer hij gaat zitten poepen, dus sowieso moet ik er echt voor gaan.
Maar ik lees ook ,
"we gaan er gewoon voor "
We zouden een eigen loopbos moeten hebben, dan zien we toch nog weer mensen met honden
nou precies,zeker met dit weer heeft 1 van die van mij ook nog eens bananen in dr oren,dus dan kom ik het liefst helemaal niemand tegen,gisteren ook,kom een stabij tegen,probeer demi te roepen maar die blijft ergens verstijfd staan en de stabij komt een koekje halen.........nou vraag ik je....en dan daarna lekker achter de stabij aan blijven rennen en ik daar weer achteraanAddy schreef:Ik hoef geen eigen loopbos met mensen, ben net blij dat ik niemand tegenkomtPak-de-bal schreef: We zouden een eigen loopbos moeten hebben, dan zien we toch nog weer mensen met honden
Ik ook, helemaal geweldig, ga zo nog een rondje apart met twee van de honden, een extraatje. De rest is allemaal al geweest en heeft heerlijk door de plassen en de modder gebanjerdroy schreef:Heerlijk dit weer, ik ben echt een regenloper, kaplaarzen aan en lekker door de plassen stampen, geen hond te bekennen buiten, verstand op nul, heerlijk.
yvonne
Als Bente loops is ben ik altijd maar wát blij met regen,want dan hoef ik buiten niet zo op los lopende honden te letten omdat die er dan inderdaad een stuk minder zijn.Pak-de-bal schreef: dan zien we toch nog weer mensen met honden
komisch, in het begin ging Bauke ook gewoon ònder mijn parapluie staanmaitestar schreef:Tja, het lijkt mij ook ideaal om in de regen te lopen. Juist omdat je dan weinig mensen tegen komt... Alleen laten de honden mij alleen lopen... ze zetten geen poot buiten de deur als het regent want stel je voor dat je nat wordt :N: Als ons buiten een regenbui overvalt dan gillen ze het uitAlsof we ze mishandelen op dat moment.
Tja dat probeer ik al 5 jaar.... Maar ze weten precies wanneer er een regenbui gaat komen. Voor die tijd willen ze er altijd gauw nog even uit en dan snel weer terug naar huis.. En ze houden het gerust uren op, hebben ze geen problemen mee.Pak-de-bal schreef:komisch, in het begin ging Bauke ook gewoon ònder mijn parapluie staanmaitestar schreef:Tja, het lijkt mij ook ideaal om in de regen te lopen. Juist omdat je dan weinig mensen tegen komt... Alleen laten de honden mij alleen lopen... ze zetten geen poot buiten de deur als het regent want stel je voor dat je nat wordt :N: Als ons buiten een regenbui overvalt dan gillen ze het uitAlsof we ze mishandelen op dat moment.
![]()
maar nu heb ik een capuchon en móet hij wel gewoon meelopen.
ik moet zeggen :
hij went er aan. , misschien moet je gewoon doorzetten?