Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat zouden jullie doen, onbetrouwbare buurhond

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

tineke

Ongelezen bericht door tineke »

billy schreef:
chrico schreef: :smile: :smile:
gemeen maar toch moet ik er om lachen wat je schrijft, juist omdat ik net zo denk reageer ik met een glimlach op de berichten. Ik zie het al helemaal voor me dat ik aan het wandelen ben en Bauke tegenkom dei niet opzij gaat en de confrontatie opzoekt met mijn honden. Na 10 minuten een gillende Marjolijn in beeld komt die hysterisch gaat krijsen en mij probeerd van de hoogste duintop af te duwen ondertussen schreeuwend hoe asociaal ik wel niet ben en mijn honden ook die zomaar tegen Bauke durven te grommen. Terwijl Marjolijn druk bezig si mij weg te werken word Bauke weggejaagd door mijn honden en uit frustratie grijpt hij de teckel van de buurvrouw die ook aan het wandelen is en stuurt mij daarvan de rekening want het is mijn schuld dat de teckel van de buurvrouw gebeten is :smile: :smile:
:smile: :smile: En op het eind valt PdB in een vergeten dicht te gooien kuil van Bauke. :mrgreen: :mrgreen: En dat is de schuld van al die agresieve honden.

Groetjes Els
:smile: :smile: :smile: :smile:
En omdat ik wel begaan ben met mijn medewandelaars :pffff: gooi ik die direct dicht uit angst dat iemand zijn nek breekt :mrgreen:
Laatst gewijzigd door tineke op 20 mar 2008 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Haha dank je Tineke dat je zo aardig bent :smile: :smile:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

Mickie schreef:Ik denk: ik zet hem hier ook even neer. Om PdB's opmerkingen even in pespectief te plaatsen (ben ze inmiddels zó ontzettend beu!)

Uit http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... sc&start=0:
Mickie schreef:
Pak-de-bal schreef:Als je net met iemand loopt en in gesprek bent, let je ook niet altijd op. bv.
Even resumeren:
- je loopt te beppen en let niet op
- je meldt hier regelmatig dat Bauke korte of langere tijd uit zicht is en dat je al dan niet 10 minuten staat te fluiten voor hij weer bij je komt.

Hoe weet jij dan dat je hond ergens een kuil heeft staan graven die je dicht moet gooien?

Ik vraag me in gemoede af hoe jij in 's hemelsnaam de moraalridder uit durft te hangen in diverse topics terwijl je absoluut niet weet wat je hond uitspookt in de tijd dat je hem niet ziet.

Hoe durf jij tegen mensen te zeggen dat ze met hun hond moeten gaan trainen terwijl de jouwe absoluut niet luistert en je zelf nog nooit één cursus met hem hebt gevolgd)

Hoe durf jij tegen mensen te zeggen dat ze hun hond te allen tijde bij zich moeten houden terwijl jij loopt te kletsen of te bellen en je hond 10 minuten kwijt bent?

Hoe durf jij te zeggen dat mensen eens niet anderen de schuld moeten geven maar eens naar zichzelf moeten kijken, terwijl jij zelf altijd en eeuwig de schuld en de verantwoording bij anderen legt?

Hoe durf jij te zeggen dat mensen die fietsen hun hond mishandelen, terwijl jij je door je HD-hondje de trap of heuvels op laat trekken?

Je bent, met afstand, het meest hypocriete mens dat ik ken :roll:
oh jij weer :roll: :pffff:

wil je de boel hier weer tegen mij gaan opstoken?

Jij blijft net een kind , hè?
nee, meer een puber :neenee:

mijn antwoord , op jouw wijze :smile: :smile: :smile: woorden is, en dat weet je toch wel?
:lekkerpuh:

of was je dronken, toen je dit opschreef :pffff:
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door billy »

tineke schreef:
billy schreef:
chrico schreef:
Mickie schreef:Ik denk: ik zet hem hier ook even neer. Om PdB's opmerkingen even in pespectief te plaatsen (ben ze inmiddels zó ontzettend beu!)

Uit http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... sc&start=0:
:smile: :smile:
gemeen maar toch moet ik er om lachen wat je schrijft, juist omdat ik net zo denk reageer ik met een glimlach op de berichten. Ik zie het al helemaal voor me dat ik aan het wandelen ben en Bauke tegenkom dei niet opzij gaat en de confrontatie opzoekt met mijn honden. Na 10 minuten een gillende Marjolijn in beeld komt die hysterisch gaat krijsen en mij probeerd van de hoogste duintop af te duwen ondertussen schreeuwend hoe asociaal ik wel niet ben en mijn honden ook die zomaar tegen Bauke durven te grommen. Terwijl Marjolijn druk bezig si mij weg te werken word Bauke weggejaagd door mijn honden en uit frustratie grijpt hij de teckel van de buurvrouw die ook aan het wandelen is en stuurt mij daarvan de rekening want het is mijn schuld dat de teckel van de buurvrouw gebeten is :smile: :smile:
:smile: :smile: En op het eind valt PdB in een vergeten dicht te gooien kuil van Bauke. :mrgreen: :mrgreen: En dat is de schuld van al die agresieve honden.

Groetjes Els
:smile: :smile: :smile: :smile:
En omdat ik wel begaan ben met mijn medewandelaars :pffff: gooi ik die direct dicht uit angst dat iemand zijn nek breekt :mrgreen:
Niet vergeten eerst PdB eruit te helpen he :smile: :smile:

Groetjes Els
Afbeelding
tineke

billy schreef:

Groetjes Els
Dat wordt gedaan door een sympathieke andere wandelaar, en wel door een breed gespierde kaalkoppige rijkelijk met tattoos bewerkte jongeman, waarschijnlijk afkomstig uit een noord afrikaans land die toevallig passeert met zijn pitbull hoort gelukkig haar gesmoorde gegil en onderneemt actie :ok:
chrico
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:

mijn antwoord , op jouw wijze :smile: :smile: :smile: woorden is, en dat weet je toch wel?

Komop, je bent zelf degene die zich voor schut zet nu door je manier van reageren alleen al in dit topic. Kijk nu eens je reactie naar mij toe, je wil gewoon zien wat jij wil zien en vanuit jouw standpunt doet niemand het goed alleen jij. Je bent geen Remi die alleen op de wereld is en de wereld bestaat niet alleen uit jou.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
billy
Erelid

tineke schreef:
billy schreef:

Groetjes Els
Dat wordt gedaan door een sympathieke andere wandelaar, en wel door een breed gespierde kaalkoppige rijkelijk met tattoos bewerkte jongeman, waarschijnlijk afkomstig uit een noord afrikaans land die toevallig passeert met zijn pitbull hoort gelukkig haar gesmoorde gegil en onderneemt actie :ok:
Maar dat pikt ze niet, daar wil je niet door worden geholpen,dus blijft ze in haar kuil :smile: :smile:
Wachtend op een lieve wandelaar, liefst met een vriendelijke goed getrainde altijd luisterende hond :smile: :smile:

Groetjes Els
Afbeelding
Pak-de-bal

chrico schreef:
Pak-de-bal schreef:

Komop, je bent zelf degene die zich voor schut zet nu door je manier van reageren alleen al in dit topic. Kijk nu eens je reactie naar mij toe, je wil gewoon zien wat jij wil zien en vanuit jouw standpunt doet niemand het goed alleen jij. Je bent geen Remi die alleen op de wereld is en de wereld bestaat niet alleen uit jou.
wie zegt dat ik mijzelf voor schut zet? :denken:

oh alleen mickie zeker, maar die moet je links laten liggen
ik ga gewoon een leuke discussie met jullie door
en als je daar niet tegen kan, dan stop je toch ermee? :19:
tineke

billy schreef:
tineke schreef:
billy schreef:

Groetjes Els
Maar dat pikt ze niet, daar wil je niet door worden geholpen,dus blijft ze in haar kuil :smile: :smile:
Wachtend op een lieve wandelaar, liefst met een vriendelijke goed getrainde altijd luisterende hond :smile: :smile:

Groetjes Els
Jan wandelt nooit met Orson en Rio in die omgeving dus dat wordt lang wachten :mrgreen: :wink:
billy
Erelid

tineke schreef:
billy schreef:
tineke schreef:
billy schreef:

Groetjes Els

Groetjes Els
Jan wandelt nooit met Orson en Rio in die omgeving dus dat wordt lang wachten :mrgreen: :wink:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes Els
Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Pak-de-bal schreef:
chrico schreef:
Pak-de-bal schreef:

wie zegt dat ik mijzelf voor schut zet? :denken:

oh alleen mickie zeker, maar die moet je links laten liggen
ik ga gewoon een leuke discussie met jullie door
en als je daar niet tegen kan, dan stop je toch ermee? :19:
:idea: Chico zegt het....... en 95 % van de forumbezoekers denkt 't .
Gr. Aniek

Afbeelding
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Ik snap ieder geval wel waarom PdB een zwart/witte hond heeft. Zoiets als grijs bestaat niet. :roll:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Pak-de-bal schreef:
malinois schreef:
Pak-de-bal schreef: ik ga niet met jou lopen, waarom zou ik in hemelsnaam? :denken:
om die wanstaltige vooroordelen voor eens en altijd eens uit de wereld te helpen
nou, oké , dan is 1 staff aardig, maar dan kom ik weer terug in Den Haag
en wat dan? :denken:

dat slaat toch nergens op? :19:
Dan ga je in Den Haag lekker gezellig met mij op stap :mann:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Pak-de-bal schreef: mens, Addy, waar bemoei jij je weer mee? :roll:
Ik probeer wat tegengas te geven vanwege al die onzin die jij her en der weer loopt te verkondigen dwaas :roll:
chrico
Zeer actief

Mickie schreef:
Pak-de-bal schreef:wie zegt dat ik mijzelf voor schut zet? :denken:
Wie wil op die vraag antwoorden? Ze vraagt het tenslotte serieus.
Okee ik ga het proberen.

Ik zeg dat. En waarom?? Omdat ik vind dat als iemand niet verder kijkt dan zijn neus lang is en ook vooral het hondengedrag niet begrijpt dat die persoon ook geen poging moet doen om het te proberen op de manier waarop het nu gedaan word. Dan zet je jezelf voor schut.
Tegen mijn zoontje zeg ik regelmatig, hee geen geluid maken om het geluid. Tegen jou wil ik zeggen, hee geen forum volschrijven om de letters
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Addy

Brigitte schreef: Dan ga je in Den Haag lekker gezellig met mij op stap :mann:
Ze zou eerst nog naar Volendam komen, lekker met mij op stap :mann:
Brigitte
Zeer actief

Addy schreef:
Brigitte schreef: Dan ga je in Den Haag lekker gezellig met mij op stap :mann:
Ze zou eerst nog naar Volendam komen, lekker met mij op stap :mann:
Naar jou, wat is dat nou weer, dat gebeurt niet hoor :neenee: ik eerst :pffff:
Addy

Brigitte schreef:Naar jou, wat is dat nou weer, dat gebeurt niet hoor :neenee: ik eerst :pffff:
Zeg nou moet jij niet denken dat je voorrang hebt omdat je patserhonden hebt, ben er lekker toch niet bang voor :smile: :smile: :smile:
chrico
Zeer actief

Jullie kunnen knokken wat je wil maar manlief gaat haar al zoeken daar waar zij loopt samen met de honden :smile: die wil haar wel eens ontmoeten nadat ik voorlas wat er geschreven werd :smile:
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Addy

chrico schreef:Jullie kunnen knokken wat je wil maar manlief gaat haar al zoeken daar waar zij loopt samen met de honden :smile: die wil haar wel eens ontmoeten nadat ik voorlas wat er geschreven werd :smile:
We kennen natuurlijk ook met zijn allen gaan zoeken :mrgreen:
Brigitte
Zeer actief

Addy schreef:
Brigitte schreef:Naar jou, wat is dat nou weer, dat gebeurt niet hoor :neenee: ik eerst :pffff:
Zeg nou moet jij niet denken dat je voorrang hebt omdat je patserhonden hebt, ben er lekker toch niet bang voor :smile: :smile: :smile:
Nee echt niet :jank: dat moet wel ik heb ze wel gekocht om te mee imponeren, kreeg zelfs imponeergarantie erop :19:
Brigitte
Zeer actief

Addy schreef:
chrico schreef:Jullie kunnen knokken wat je wil maar manlief gaat haar al zoeken daar waar zij loopt samen met de honden :smile: die wil haar wel eens ontmoeten nadat ik voorlas wat er geschreven werd :smile:
We kennen natuurlijk ook met zijn allen gaan zoeken :mrgreen:
Hahah eer dat jullie hier zijn heb ik haar al gevonden :pffff:
Addy

Brigitte schreef:
Addy schreef:
Nee echt niet :jank: dat moet wel ik heb ze wel gekocht om te mee imponeren, kreeg zelfs imponeergarantie erop :19:
Hahahah ik vreet die elektra van je op :I:
chrico
Zeer actief

Addy schreef:
Brigitte schreef:
Addy schreef:
Hahahah ik vreet die elektra van je op :I:
Tsss we nemen Electra gewoon mee, dat volk mist hun hond toch niet. Of ze nu gestolen worden of doodgebeten :pffff: lekker belangrijk. Daarbij ze heeft garantie dus als ze het niet meer doen kan ze ze gewoon inruilen voor een nieuwe
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Addy

chrico schreef:Tsss we nemen Electra gewoon mee, dat volk mist hun hond toch niet. Of ze nu gestolen worden of doodgebeten :pffff: lekker belangrijk. Daarbij ze heeft garantie dus als ze het niet meer doen kan ze ze gewoon inruilen voor een nieuwe
Wow, dat is nog eens een goed idee, we doen net of we voor Pak gaan maar we komen voor elektra :cheer: :cheer: :cheer:
Pak-de-bal

dit getuigt maar weer eens hèt lage niveau . niet waar? :pffff:
dom , hoor :roll:
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 20 mar 2008 21:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Pak-de-bal

Budkes schreef: Chico zegt het....... en 95 % van de forumbezoekers denkt 't .
de zwijgende meerderheid telt dus weer eens niet, madam??

dit wordt weer een zéer laag niveau en ik doe , net als de meerderheid van dit forum
hier niet meer aan mee :pffff: :neenee:

roeren jullie maar lekker met Mickie mee in jullie eigen pot :pffff:
hier is nets meer mee te beginnen met dit niveau
zeer laag èn zeer kinderachtig !! :neenee: :roll:
Addy

Pak-de-bal schreef:
:U: :moon:
chrico
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
Maar hoe laag is het dan als iemand nieuwschierig word naar de persoon achter de letters.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico
Zeer actief

Pak-de-bal schreef:
Budkes schreef: Chico zegt het....... en 95 % van de forumbezoekers denkt 't .
de zwijgende meerderheid telt dus weer eens niet, madam??

dit wordt weer een zéer laag niveau en ik doe , net als de meerderheid van dit forum
hier niet meer aan mee :pffff: :neenee:

roeren jullie maar lekker met Mickie mee in jullie eigen pot :pffff:
hier is nets meer mee te beginnen met dit niveau
zeer laag èn zeer kinderachtig !! :neenee: :roll:
Heb je wel eens bedacht dat er meer mensen op het forum zijn dan Mickie, dat elk persoon die hier schrijft een apart individu is.
Ik reageer op jou nav jouw reactie op mij, een reactie die eigenlijk maar weinig mensen zullen kunnen bedenken al doen ze nog zo hun best.
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”