Laatst was iemand zelfs bezig de mollenklemmen te verwijderen want dat was gevaarlijk voor de hondepootjes

Moderator: moderatorteam
dat doe ik ook , ik stop steeds die kuilen weer dcht met dikke takken om te laten zien, dat anderen dit niet aprecieren.Nanna schreef:Als je nou die boomstam er ook daadwerkelijk even inlegt is het hele probleem weer verholpenPak-de-bal schreef:dat doen dus de honden hier in het park waarschijnlijk ook, dus het zijn steeds dezelfde honden ,Rami schreef:Ze keren nu steeds terug naar die ene kuil (een soort hol is het inmiddels) en laten de rest van de tuin met rust!
wat een aso eigenaar , want je kan er nu al een hele boomstam in leggen, zo diep al.
Dus omdat iemand haar verantwoording neemt en op een tijd gaat lopen met haar honden zodat niemand er last van heeft is ze en een domme doos en maakt het niet uit dat ze haar nek breektNanna schreef:Laatst stond hier in het wijkblad een stukje van de hand van één of andere doos met twee gruwelijk valse honden. Die moet ze 's nachts uitlaten omdat het overdag niet verantwoord is. Is ze in het donker met haar bakkes in zo'n hondengat geklaptDus pissig stukje in het blad.
Ik heb meteen een stukje teruggeschreven over paarden die met hun grove platpoten de wandelpaden omwoelen en die derhalve op ruiterpaden dienen te blijven (zij heeft een paard dat eerst de hele Dwarsstraat volschijt en daarna in het bos de wandelpaden molt).
Ja, als we zó gaan beginnen.
ik vind het ook een heel goed stukje van deze "doos" ,tineke schreef:Dus omdat iemand haar verantwoording neemt en op een tijd gaat lopen met haar honden zodat niemand er last van heeft is ze en een domme doos en naakt het niet uit dat ze haar nek breektNanna schreef:Laatst stond hier in het wijkblad een stukje van de hand van één of andere doos met twee gruwelijk valse honden. Die moet ze 's nachts uitlaten omdat het overdag niet verantwoord is. Is ze in het donker met haar bakkes in zo'n hondengat geklaptDus pissig stukje in het blad.
Ik heb meteen een stukje teruggeschreven over paarden die met hun grove platpoten de wandelpaden omwoelen en die derhalve op ruiterpaden dienen te blijven (zij heeft een paard dat eerst de hele Dwarsstraat volschijt en daarna in het bos de wandelpaden molt).
Ja, als we zó gaan beginnen..
Jij kan met jouw hond toch ook niet op alle tijden lopen die je zelf wilt omdat ze dan alle konijnen uitmoord en past daar toch ook je tijd op aan.
Ook tot de orde van de domme dozen toegetreden dus![]()
Oh en over paardenpoep breek je je nek niet hoor ,al is het wel smerig
je mot ook niet lullen maar lopenPak-de-bal schreef:Als je net met iemand loopt en in gesprek bent, let je ook niet altijd op. bv.
Ik hoef niks dicht te gooien want ze graven op plekken waar mensen niet lopen. Pip graaft helemaal aan de onderkant van de slootrand in de hoop een rat te pakken en Poppel tussen de struiken in het bosPak-de-bal schreef:maar je loopt dus zo weg, zonder de kuilen in de natuur weer dicht te maken?Addy schreef:Even denken![]()
Pip the Lip graaft van hier tot Tokio
Poppel heeft al bijna een tunnel tot in Engeland gegraven
En verder graaft hier niemand, van mij mogen ze in het bos, in mijn tuin is het moeilijk graven want dat is bestraat![]()
O ja en liever niet in konijnenholen graven, ben bang dat ze dan stikken![]()
als iedreen dat zou doen, blijft er niets meer over van die mooie natuur, toch?
Op het pad valt dat meestal wel mee toch met die stronken en wortels.malinois schreef:je mot ook niet lullen maar lopenPak-de-bal schreef:Als je net met iemand loopt en in gesprek bent, let je ook niet altijd op. bv.Vooral in een bos, ik snap niet dat mensen dan niet op de grond letten, als je dat niet doet lig je binnen de korste keren op je snuffert... boomwortels, gaten, stronken etc.
ik kom altijd die stronken en wortels tegentineke schreef:Op het pad valt dat meestal wel mee toch met die stronken en wortels.malinois schreef:je mot ook niet lullen maar lopenPak-de-bal schreef:Als je net met iemand loopt en in gesprek bent, let je ook niet altijd op. bv.Vooral in een bos, ik snap niet dat mensen dan niet op de grond letten, als je dat niet doet lig je binnen de korste keren op je snuffert... boomwortels, gaten, stronken etc.
Mensen die wat slechter ziend zijn willen misschien ook weleens in het bos wandelen zonder hun nek te breken.
Mijn honden mogen dus geen gaten graven op plekken waar dat kan gebeuren of op velden waar ook balsporten worden gespeeld.