Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Politie IJsselland - Deventer - zoekt hondenbaas
Moderator: moderatorteam
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Politie IJsselland - Deventer - zoekt hondenbaas
Eigenaar honden gezocht
Deventer - De politie wil graag in contact komen met de eigenaar van drie grote honden, mogelijk Staffordshire-Bullterriërs. Het gaat om twee bruine en een zwarte hond. Die beten zaterdagmorgen 15 maart jl. aan de Pekelharingsweg en de Rembrandtkade een aangelijnd hondje zodanig, dat het dier aan zijn verwondingen overleed. Bij de loslopende honden was een vrouw van tussen de 25- en 30 jaar oud, ongeveer 1.75-1.80 meter met een slank postuur. Zij had donker sluik haar tot op de schouders en was donker gekleed. Degene die op de combinatie van de vrouw en de honden aanslaat wordt gevraagd contact op te nemen via 0900-8844.
(08-030722)
Deventer - De politie wil graag in contact komen met de eigenaar van drie grote honden, mogelijk Staffordshire-Bullterriërs. Het gaat om twee bruine en een zwarte hond. Die beten zaterdagmorgen 15 maart jl. aan de Pekelharingsweg en de Rembrandtkade een aangelijnd hondje zodanig, dat het dier aan zijn verwondingen overleed. Bij de loslopende honden was een vrouw van tussen de 25- en 30 jaar oud, ongeveer 1.75-1.80 meter met een slank postuur. Zij had donker sluik haar tot op de schouders en was donker gekleed. Degene die op de combinatie van de vrouw en de honden aanslaat wordt gevraagd contact op te nemen via 0900-8844.
(08-030722)
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
-
- Zeer actief
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Nâh, t was een beetje uit z'n verband.
Ze hadden t over "grotere" honden en aangezien het doodgebeten hondje een norwich terrier was
, dan is zelfs een staffordshire bullterrier groot...
Maar zeer waarschijnlijk , weet 't nog niet helemaal zeker, ging het niet om engelse staffordshire bullterriers.
Ze hadden t over "grotere" honden en aangezien het doodgebeten hondje een norwich terrier was

Maar zeer waarschijnlijk , weet 't nog niet helemaal zeker, ging het niet om engelse staffordshire bullterriers.
Gr. Aniek

- Budkes
- Zeer actief
Ietsjes beter lezen PdB:Pak-de-bal schreef:wéér een hond doodgebeten door staffords![]()
![]()
![]()
Houdt het nou nooit op?????
Ze hadden t over "grotere" honden en aangezien het doodgebeten hondje een norwich terrier was , dan is zelfs een staffordshire bullterrier groot...
Gr. Aniek

- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
maar dan wel de Amerikaanse?Budkes schreef:Ietsjes beter lezen PdB:Pak-de-bal schreef:wéér een hond doodgebeten door staffords![]()
![]()
![]()
Ze hadden t over "grotere" honden en aangezien het doodgebeten hondje een norwich terrier was , dan is zelfs een staffordshire bullterrier groot...
maar dat maakt niet veel uit, het is allemaal hetzelfde , misschien waren het pittbulls
het gaat er om : het is de zoveelste en het moet nu eens stoppen !!!

- Budkes
- Zeer actief
Nee ook niet de amerikaanse en zelfs niet een Pittbull.Pak-de-bal schreef:maar dan wel de Amerikaanse?Budkes schreef:Ietsjes beter lezen PdB:Pak-de-bal schreef:wéér een hond doodgebeten door staffords![]()
![]()
![]()
maar dat maakt niet veel uit, het is allemaal hetzelfde , misschien waren het pittbulls
Gr. Aniek

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- pammetje
- Zeer actief
ik vind jouw zeer beledigend over andere hondenPak-de-bal schreef:maar dan wel de Amerikaanse?Budkes schreef:Ietsjes beter lezen PdB:Pak-de-bal schreef:wéér een hond doodgebeten door staffords![]()
![]()
![]()
en die andere honden die jij beledigd zijn toevallig wel mijn kindjes
en als je aan mn kindjes komt kom je aan mij
dus zou je zo vriendelijk willen zijn dit soort uitspraken voortaan voor je te houden

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
pammetje schreef:ik vind jouw zeer beledigend over andere hondenPak-de-bal schreef:maar dan wel de Amerikaanse?Budkes schreef:Ietsjes beter lezen PdB:Pak-de-bal schreef:wéér een hond doodgebeten door staffords![]()
![]()
![]()
en die andere honden die jij beledigd zijn toevallig wel mijn kindjes
en als je aan mn kindjes komt kom je aan mij
dus zou je zo vriendelijk willen zijn dit soort uitspraken voortaan voor je te houden

Groetjes Els
- pammetje
- Zeer actief
trouwens je moet de regels nog maar eens goed lezenPak-de-bal schreef:maar dan wel de Amerikaanse?Budkes schreef:Ietsjes beter lezen PdB:Pak-de-bal schreef:wéér een hond doodgebeten door staffords![]()
![]()
![]()
dit is discriminerend wat jij zegt
Gedraag je volgens de normale fatsoensregels die ook in het dagelijkse leven gelden. Dit houdt o.a. in: niet schelden, vloeken, beledigen, pesten, discriminerende of seksistische opmerkingen plaatsen *

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
- rilana
- Actief
- Contacteer:
Pak-de-bal schreef:wéér een hond doodgebeten door staffords![]()
![]()
![]()
weer zon stom schaap wat aan het blaten is HOUD HET DAN NOOIT OP

IK VIND JOU
echt ziekelijk wist je dat, en dat niet alleen heb je nu werkelijk zon leeg leven ??? dat je echt gewoon met niets beters kan komen
bah word je niet heel erg ziek van je zelf ook????

- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
- Aantal honden: 2
- eefje_ates
- Zeer actief
Kom op mensen, als er een Chi doodgebeten zou worden door een JR, zou je daar beslist niet over horen/zou het niet in de krant komen te staan. En als er niets meer over rassen gezegd mag worden,zoals Pdb doet, tja,dan houden we niet meer veel over van dit forum
Pdb valt jouw honden toch niet aan?(pammetje).
Hoe vaak heb ik hier al gelezen dat mensen herders enge,lelijke,dominante (en ga zo maar door) honden vinden
Als je je daar al op aangevallen voelt
Iederreen mag van 'mijn ras' denken wat ze willen,slaap er geen nacht slechter door 

Hoe vaak heb ik hier al gelezen dat mensen herders enge,lelijke,dominante (en ga zo maar door) honden vinden

- Miss_Liz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Bulldogs
- Aantal honden: 2
het is ook maar een voorbeeld en nee natuurlijk komt zoiets niet in de krant..
Maar dan nog vind ik niet dat je alle honden over 1 kam moet scheren met de uitspraak
Maar dan nog vind ik niet dat je alle honden over 1 kam moet scheren met de uitspraak
Friendship isn't about who you have known the longest... It's about who came and never left your side.
- eefje_ates
- Zeer actief
- rilana
- Actief
- Contacteer:
en je kunt je er ook mateloos irritant over uitlaten keer op keer op keer op keer zoals die pak het balletje.....eefje_ates schreef:Als er gezegd word dat er WEER een hond is doodgebeten door een Am staff, hoezo worden alle honden dan over een kam geschoren? Je kunt je ook té veel aantrekken van alles

dat roept reakties op zich uit namelijk.....

Laatst gewijzigd door rilana op 19 mar 2008 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- pammetje
- Zeer actief
nee niet mijn honden persoonlijkeefje_ates schreef:Kom op mensen, als er een Chi doodgebeten zou worden door een JR, zou je daar beslist niet over horen/zou het niet in de krant komen te staan. En als er niets meer over rassen gezegd mag worden,zoals Pdb doet, tja,dan houden we niet meer veel over van dit forumPdb valt jouw honden toch niet aan?(pammetje).
Hoe vaak heb ik hier al gelezen dat mensen herders enge,lelijke,dominante (en ga zo maar door) honden vindenAls je je daar al op aangevallen voelt
Iederreen mag van 'mijn ras' denken wat ze willen,slaap er geen nacht slechter door
maar je bokst dag in en dag uit tegen vooroordelen op
en soms valt dat verkeerd
zeker als het altijd de zelfde zijn die door blijven zagen

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
- pammetje
- Zeer actief
wie zou dit publicerenNanna schreef:Ik denk het wel. Waarom niet? Het ligt er maar aan of de eigenaar met dat akkefietje de publiciteit zoekt.eefje_ates schreef:Kom op mensen, als er een Chi doodgebeten zou worden door een JR, zou je daar beslist niet over horen/zou het niet in de krant komen te staan.
dit is geen nieuws
geen sensatie

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
- rilana
- Actief
- Contacteer:
en zo is het en niet anders...pammetje schreef:wie zou dit publicerenNanna schreef:Ik denk het wel. Waarom niet? Het ligt er maar aan of de eigenaar met dat akkefietje de publiciteit zoekt.eefje_ates schreef:Kom op mensen, als er een Chi doodgebeten zou worden door een JR, zou je daar beslist niet over horen/zou het niet in de krant komen te staan.
dit is geen nieuws
geen sensatie

- rilana
- Actief
- Contacteer:
Nanna schreef:Tja, óf het gebeurt gewoon niet, dat kan natuurlijk ookrilana schreef:en zo is het en niet anders...pammetje schreef:wie zou dit publicerenNanna schreef: Ik denk het wel. Waarom niet? Het ligt er maar aan of de eigenaar met dat akkefietje de publiciteit zoekt.
dit is geen nieuws
geen sensatie
dat kan indd ook net zo als met al die pitbulls die onschuldig zijn