Moderator: moderatorteam
Belachelijk !eefje_ates schreef:Maar wat vinden jullie er van dat beide honden zijn afgemaakt?
Daar heb je idd gelijk in, ze zullen voor de rest van hun leven 'afgestraft' wordenminhie schreef:This gewoon onzettend achterlijk dat die ouders dat kind alleen heeft gelaten. Na miljoenen dezelfde fouten en waarschuwingen weet je toch wel beter, maar goed het blijft een trieste zaak.
En ook vind het beter dat die honden zijn afgemaakt, want idd wie wil er nou een hond die een kind heeft gebeten. Denk niet dat die twee honden een beter leven hierop zouden krijgen.
Juist, net als een paar jaar geleden met die hond die iets van 40 nietjes uit een tacker in z'n oren geniet kreeg en bij nr 41 van zich af begon te bijten...Innuendo schreef:Verschrikkelijk...
Maar ik vraag me wel af... misschien heeft het kind wel iets gedaan om het "uit te lokken"als je daarvan mag spreken.. Misschien de honden pijn gedaan? wat de honden niet pikte omdat het jochie lager in de rangorde stond?
Dat verhaal ken ik ook.. over een golden..Muis.. schreef:Juist, net als een paar jaar geleden met die hond die iets van 40 nietjes uit een tacker in z'n oren geniet kreeg en bij nr 41 van zich af begon te bijten...Innuendo schreef:Verschrikkelijk...
Maar ik vraag me wel af... misschien heeft het kind wel iets gedaan om het "uit te lokken"als je daarvan mag spreken.. Misschien de honden pijn gedaan? wat de honden niet pikte omdat het jochie lager in de rangorde stond?
Ja hoor hier in ieder geval wel, nu is mijn zoon "al" veertien maar hij is weleens met de honden alleen. Misschien scheelt het dat hij af en toe ook wel eens het eten geeftEline* schreef:Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat mensen met kinderen rond de 10 hun hond(en) nooit alleen laten met hun kind. Of is dat niet zo?
Dat is inderdaad een broodje aap verhaal wat ook nog eens over zo'n beetje elk ras verteld word.Innuendo schreef:Dat verhaal ken ik ook.. over een golden..Muis.. schreef:Juist, net als een paar jaar geleden met die hond die iets van 40 nietjes uit een tacker in z'n oren geniet kreeg en bij nr 41 van zich af begon te bijten...Innuendo schreef:Verschrikkelijk...
Is dat geen broodje aap verhaal?
Ik denk dat dat inderdaad weleens gebeurt, soms zelfs onbewust ,even plassen ,even wat pakken wat achter ligt enz enz.Eline* schreef:Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat mensen met kinderen rond de 10 hun hond(en) nooit alleen laten met hun kind. Of is dat niet zo?
Ik vind het overigens een vreselijk verhaal.
Of misschien lag het kind te snurken en waren de honden daar zat vanMuis.. schreef:Oke, dat nietjes verhaal is dus fake, maar de bedoeling erachter was, dat het kind de honden misschien wel heeft gepest.
Praat me er niet van... laatst wilde zoonlief míj voorlichten :N: (mam, zal ik je eens vertellen hoe een baby in de buik van de mama komt?SuzieC1970 schreef:@ Zoek Stok; Nee, een kind van 10 is idd niet piep meer !! En kind van 10 is tegenwoordig erg wijs......pffff, en ik kan er over meepraten !!