Bij reactie ook graag het type of model van het spel erbij zetten

Ik twijfel nog steeds of ik ze zal aanschaffen

Moderator: moderatorteam
Heeft Floep dat bij alle 3 de spellen die je hebt, dat hij er binnen een mum van tijd klaar mee is?clausipaus schreef:Ik heb er drie. De Dog Smart, de Dog Spinny en de Dog Brick.
Ze vinden het alletwee helemaal geweldig, als ik ze pak dan zijn ze er als de kippen bij.![]()
Maarrrr Floep heeft in een mum van tijd alle snoepjes eruit gehaald, die denkt er niet eens bij na. Dan heb ik het dus echt over een paar seconden tijdZe gaat dan wel helemaal uit haar dak hoor, en heeft een hoop lol.
![]()
Bij Keizer duurt het allemaal wat langer, die moet ik ook helpen bij sommige. De blokjes van de Dog Smart bijvoorbeeld, kan hij er niet zelf afkrijgen, dus dan zet ik ze scheef zodat hij ze er af kan duwen.
Keizer is dan ook echt bezig hoe hij de koekjes eruit moet krijgen, wat ook een beetje de bedoeling van die spellen is, dacht ik zo.
Maar goed, ik zit er over te denken om er nog eentje bij te kopen voor de afwisseling
JaTamara en Bowie schreef: Ik zat zelf te denken aan de Dog Smart en nog een twijfel tussen de Dog Brick en Dog Turbo. Om meteen 3 spellen te kopen is iets overdreven, toch? :N:
Nee hoor, dan heb je een voor jou, een voor pup en een voor BowieTamara en Bowie schreef:Heeft Floep dat bij alle 3 de spellen die je hebt, dat hij er binnen een mum van tijd klaar mee is?clausipaus schreef:Ik heb er drie. De Dog Smart, de Dog Spinny en de Dog Brick.
Ze vinden het alletwee helemaal geweldig, als ik ze pak dan zijn ze er als de kippen bij.![]()
Maarrrr Floep heeft in een mum van tijd alle snoepjes eruit gehaald, die denkt er niet eens bij na. Dan heb ik het dus echt over een paar seconden tijdZe gaat dan wel helemaal uit haar dak hoor, en heeft een hoop lol.
![]()
Bij Keizer duurt het allemaal wat langer, die moet ik ook helpen bij sommige. De blokjes van de Dog Smart bijvoorbeeld, kan hij er niet zelf afkrijgen, dus dan zet ik ze scheef zodat hij ze er af kan duwen.
Keizer is dan ook echt bezig hoe hij de koekjes eruit moet krijgen, wat ook een beetje de bedoeling van die spellen is, dacht ik zo.
Maar goed, ik zit er over te denken om er nog eentje bij te kopen voor de afwisseling
Ik zat zelf te denken aan de Dog Smart en nog een twijfel tussen de Dog Brick en Dog Turbo. Om meteen 3 spellen te kopen is iets overdreven, toch? :N:
He, laat mij nog even lekker in die waanZoek stok! schreef:JaTamara en Bowie schreef: Ik zat zelf te denken aan de Dog Smart en nog een twijfel tussen de Dog Brick en Dog Turbo. Om meteen 3 spellen te kopen is iets overdreven, toch? :N:![]()
Ik zie Bowie dit nog niet echt doen eigenlijk, maar dat kan aan mij liggen. Voor Bram ga ik het absoluut niet kopen. Die heeft een concentratieboog van een paar seconden en dan is hij weer klaar met een spelletje als ik er niet iets leuks van maak
Mwaaah, moet kunnen tochTamara en Bowie schreef:
Heeft Floep dat bij alle 3 de spellen die je hebt, dat hij er binnen een mum van tijd klaar mee is?
Ik zat zelf te denken aan de Dog Smart en nog een twijfel tussen de Dog Brick en Dog Turbo. Om meteen 3 spellen te kopen is iets overdreven, toch? :N:
Okay okay, ik zie de spellen vanzelf verschijnen op marktplaatsTamara en Bowie schreef:He, laat mij nog even lekker in die waan![]()
Ik heb er zelf ook nog niet echt beeld bij hoor, hoe ze dit gaat vindenAlhoewel, ik heb wel een beeld voor ogen van rondslingerende blokjes en een gefrustreerde hond die het hele apparaat in d'r bek neemt en al marcherende over het andere spel gaat :N:
Maar ja, hoop doet leven he![]()
En anders zet ik alles in op de uberpup die hier komt
(sorry, was een inkoppertje
)
Je mag die van Caja best een keer met Bram proberen hoorZoek stok! schreef:Okay okay, ik zie de spellen vanzelf verschijnen op marktplaatsTamara en Bowie schreef:He, laat mij nog even lekker in die waan![]()
Ik heb er zelf ook nog niet echt beeld bij hoor, hoe ze dit gaat vindenAlhoewel, ik heb wel een beeld voor ogen van rondslingerende blokjes en een gefrustreerde hond die het hele apparaat in d'r bek neemt en al marcherende over het andere spel gaat :N:
Maar ja, hoop doet leven he![]()
En anders zet ik alles in op de uberpup die hier komt
(sorry, was een inkoppertje
)
Ik heb er ook al vaak mee in m'n handen gestaan, maar elke keer won de ratio boven het 'hebben hebben hebben' gevoel
![]()
(die laatste zin kon ik niet lezen hoor, veel te klein lettertype)
Vraag het maar aan Brigitte die heeft er ervaring meeTamara en Bowie schreef:Hoe snel is jouw hond uitgekeken op de spellen van Nina Ottosson? Of zijn het zulke leuke spellen voor de hond dat ze het leuk blijven vinden?
Bij reactie ook graag het type of model van het spel erbij zetten![]()
Ja lach maarMirri schreef:Vraag het maar aan Brigitte die heeft er ervaring meeTamara en Bowie schreef:Hoe snel is jouw hond uitgekeken op de spellen van Nina Ottosson? Of zijn het zulke leuke spellen voor de hond dat ze het leuk blijven vinden?
Ik twijfel nog steeds of ik ze zal aanschaffen![]()
Leuk filmpje Leane
ik heb de dogsmart, voor chocolate is bij deze variant de lol er snel af, het enige dat niet lukt om hem te leren is om de blokjes ook weer terug te plaatsen nadat hij de beloning er onder uit heeft gevistTamara en Bowie schreef:Hoe snel is jouw hond uitgekeken op de spellen van Nina Ottosson? Of zijn het zulke leuke spellen voor de hond dat ze het leuk blijven vinden?