Donderdag bij de dierenarts kreeg hij een injectie tegen de misselijkheid maar daar bleek hij verkeerd op te reageren; desorientatie en verwardheid. Dus mochten wij de pillen tegen misselijkheid niet meer geven.
Vrijdag terug: bloedbeeld bekeken, was goed. Bij de röntgen was te zien dat zijn darmen veel lucht hadden. Hij had geen diarree maar wel wat dunne ontlasting.
Vrijdagavond liep hij als op eieren en met kromme rug (buikpijn?)
Hij smakt veel en lijkt voortdurend misselijk. Verder doet hij niets anders dan slapen. Gister leek het wat beter te gaan, bij de boswandeling was hij vrolijk, maar snel weer moe, wat logisch is.
Maar daarna spuuugde hij thuis steentjes uit en hoedjes van eikels! Heb de dierenarts gebeld, dit doet hij waarschijnljik ivm zijn misselijkheid. Hij eet namelijk nooit dingen op die niet eetbaar zijn!
We zitten nu op zondag en vannacht was hij weer misseljik! Heb hem een halve eierkoek gegeven en een soepstengel toen werd het minder en ging hij niet braken.
Hij heeft een huidprobleem (al jaren) en dat speelt nu op. Hij likt voortdurend de poten enz. De antibiotica die hij hier voor krijgt (zoals hij die vaak kreeg) lijkt dit keer niet aan te slaan!
Heeft iemand ervaring met dagenlang misselijkheid en spugen? Ontlasting heb ik sinds vrijdag niet meer gezien, maar gezien hij bijna alles uitspuugde lijkt dat logisch?
Kan een hond ook zo reageren op antibiotica als hij die al vele malen tevoren kreeg ZONDER klachten??? Hij blijft ook zo lusteloos.
Wat moet ik nog meer laten testen dan ik al gedaan heb?
Ik ben erg ongerust