http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=8
Moderator: moderatorteam
De reportage is meer gericht op het organiseren van illegale hondengevechten,en geen opvolging van gruwelbeelden van honden die elkaar afmaken.lonneke schreef:durf het filmpje niet te bekijken.... :N:
pas geleden toen ik de finale van de wintercompetitie moest lopen.
was ik al rond 4 uur wakker.
dus koffie gezet en de tv aan en ja hoor op een belgische zender zie ik meteen een hondengevecht in ierland volgens mij.
ik heb die beelden de hele dag in mijn hoofd gehad
en wat ik hoorde wat ze deden met de honden die verloren hadden.
dat is waar maar er komen genoeg gruwelheden in voor..wat je maag echt een paar keer de rondte in doet vliegen :N:gotcha schreef:Ja,dat is waar.brandy schreef:behalve bij de (ong) 02.20min..
dat arme witte hondje..die arme vrouw..
In wezen vind ik het niet een reportage die louter op gruwel is gebaseerd,zoals zovele.Gewoon om te choqueren.
Dat zal ik ook niet tegenspreken hoor,maar je beslist altijd zelf of je ernaar kijkt of niet.En als het teveel wordt stop je gewoon toch.brandy schreef:dat is waar maar er komen genoeg gruwelheden in voor..wat je maag echt een paar keer de rondte in doet vliegen :N:gotcha schreef:Ja,dat is waar.brandy schreef:behalve bij de (ong) 02.20min..
dat arme witte hondje..die arme vrouw..
In wezen vind ik het niet een reportage die louter op gruwel is gebaseerd,zoals zovele.Gewoon om te choqueren.
Kunnen het lieve honden worden,zou ik veranderen in " zijn het lieve honden"Mireillevdw schreef:Ja, de kids is natuurlijk het meest verschrikkelijke......
Als je zo'n hond bij een goede fokker haalt en hij een goede opvoeding krijgt, kunnen het lieve honden worden. Maar dit soort mensen verkloten dit ras......