O heerlijk, zo'n enthousiast verslag. Je zult wel apetrots zijn op Guus (en ook op jezelf natuurlijk)miemot schreef:Heb intussen een gedetailleerd verslag gekregen van de eerste les. In plaats van 10 à 12 honden (zoals eerst gezegd) waren er dus maar liefst 18 honden :N: maaaar... blijkbaar zijn er VIJF instructeurs. Papa zei dat er constant bijgestuurd wordt en ook individueel veel aandacht besteed wordt.
Guus deed het prima, was in het begin wat hieperdepieper (woehoew, hondjes, spelen) maar hij had ook vlug door dat er gewerkt moest worden. Blijkbaar staat Guus ook al vrij ver, in vergelijking met de andere honden. Hij kreeg complimentjes
en mocht ook al even wat proberen wat eigenlijk nog niet aan de orde was zoals los volgen en blijven (met papa een stukje weg) terwijl er anderen passeerden. Dat ging ook allemaal goed
![]()
Op die commando's hebben we al een heel tijdje getraind en hij kent ze ook goed, maar ik had nooitoftenooit verwacht dat hij dat ook allemaal zo vlot ging doen met andere honden erbij.
Zelf krijg ik er nu ook veel zin in. Ik was wat zenuwachtig en bang, die puppycursus die zo fout gelopen is had me helemaal uit mijn lood geslagen maar nu blijkt dus dat het wel super gaat met GuusWe komen er wel. Er is zelfs al sprake van wedstrijden later, hij moet dan eerst ingeschreven worden in één of ander register (RISH geloof ik, kweetniezeker) omdat hij geen stamboom heeft en dat wel nodig is voor wedstrijden buiten clubverband. Voor die inschrijving moet hij eerst twee keer 'zeer goed' halen op een show... :N: er komt ineens veel op me af
Blijkbaar heeft Guusiewuusie ook een dubbelganger. Een broertje van hem (uit het eerste nest, zelfde combinatie) heeft gewoon identiek dezelfde tekening!! Van een afstand zouden ze bijna niet te herkennen zijn. Grappig![]()
Ik ben aan het ratelen hèSorry voor de lange historie, maar ik ben zo blij
![]()
(ook omdat mijn visum eindelijk in orde is geraakt en ik zaterdag dus zeker kan vertrekken om frankieboy te vervoegen in india
)
Wel jammer dat je vader nu alle eer en glorie kreeg
Heel veel plezier in India!
(En als je terug komt graag meer van dit soort verslagen