Ze wordt in juni pas twee jaar
Misschien is het wel te behandelen, maar Joy is zo zwak. Nou ja we wachten wel weer af.
Bedank iedereen voor de lieve woordjes, het doet me goed.
Moderator: moderatorteam
Sluit ik me helemaal bij aan ,en ook van mij uiteraard heel veel sterkteInge O schreef:ik kan jouw mening helemaal volgen. hoe rottig ook om haar tijdens de narcose te laten inslapen, ik zou het (als het mijn hond was) nog erger vinden om haar weer wakker te laten worden alleen maar om haar lijdensweg verder te zetten.
sterkte, meid.
Ik ook denk ik ,maar ik zou wel heel erg zitten met die andere 10%.Moos schreef:Sluit ik me ook bij aan....Inge O schreef:ik kan jouw mening helemaal volgen. hoe rottig ook om haar tijdens de narcose te laten inslapen, ik zou het (als het mijn hond was) nog erger vinden om haar weer wakker te laten worden alleen maar om haar lijdensweg verder te zetten.
sterkte, meid.
Want als het geen schildklier kanker is en ook niet doe 90% van de leukemie maar iets wat over het hoofd is gezien?

Ik begrijp wat jij bedoelt, maar ik denk als de beenmergpunctie geen leukemie aangeeft. Joy het niet red. Joy zit aan de prednoral. Mocht het eruit komen dat Joy geen leukemie heeft wil dit niet zeggen dat Joy het ook niet heeft. Dit komt door de prednoral. Dit medicijn kan een verkeerd beeld geven. De enige manier om een goed beeld te krijgen van de beenmerg punctie is dat we bij Joy over 6 weken weer een beenmerg punctie moeten doen. Maar dan moet Joy van de prednoral af. Dit moet je heel langzaam afbouwen. Ik denk zelf mede doordat Joy wel aankomt in gewicht maar toch vermagerd. Dat Joy niet zonder prednoral kan.Suuz schreef:Want als het geen schildklier kanker is en ook niet doe 90% van de leukemie maar iets wat over het hoofd is gezien?
Als ik niet zeker zou weten dat ze leukemie heeft zou ik het niet doen.
Wat overigens niet wil zeggen dat ik geen respect en begrip voor jouw gedachtengang heb uiteraard![]()
Heel veel sterkte met deze situatie, het zal heel zwaar voor jullie zijn.
Ik maak de keuze ook niet voor mijzelf, maar voor Joy. Hoe moeilijk ik het ermee zou hebben, Joy is tenslotte nog maar 1 jaar en 9 maanden.donna schreef:Ik ook denk ik ,maar ik zou wel heel erg zitten met die andere 10%.Moos schreef:Sluit ik me ook bij aan....Inge O schreef:ik kan jouw mening helemaal volgen. hoe rottig ook om haar tijdens de narcose te laten inslapen, ik zou het (als het mijn hond was) nog erger vinden om haar weer wakker te laten worden alleen maar om haar lijdensweg verder te zetten.
sterkte, meid.
Want als het geen schildklier kanker is en ook niet doe 90% van de leukemie maar iets wat over het hoofd is gezien?
Ik denk echt dat je er goed aan doet om haar dan te laten gaan maar dit is iets waar
ik het zelf heel moeilijk mee zou hebben als het om mijn hond zou gaan.

Ik denk dat je het goed doet. Je gaat uit van Joy, of zij nog een fijn en goed hondenleven heeft of zal hebben. Een leven zonder pijn, zonder narigheid.Zenda schreef:Dit doet me goed, ik vind het ook een moeilijke keuze. Maar het moet wel dragelijk blijven voor Joy. Jullie mening betekend echt veel voor me. Vooral omdat ik niet echt goed ben op het medische vlak van honden, en er hier veel kennis van medische zaken op het forum zit. Tuurlijk ga ik nog overleggen met de d.a. Maar ik heb nu het gevoel dat het geen verkeerde keuze zou zijn mocht het zover komen.
Bedankten andere reacties zijn ook welkom hoor, schroom je niet. Ik wil namelijk echt geen verkeerde keuze maken mocht het zover komen. Elke tip of suggestie is welkom.
Hier sluit ik me bij aan.MoniqueDM schreef:Ik kan alleen maar respect hebben voor de keuze die je maakt Zenda.
Natuurlijk kun je altijd verder onderzoeken, maar als die onderzoeken een lijdensweg voor zo'n jonge hond gaan zijn, een hond van nog geen twee jaar die vol in het leven zou moeten staan......, dan denk ik dat ik misschien dezelfde keuze zou maken als jij.