Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Jean Peau oogverzorger

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Hennie
Vaste gebruiker

Jean Peau oogverzorger

Ongelezen bericht door Hennie »

Ik heb een Shih Tzu en ze bij haar oogjes heeft ze van die bruine strepen. Ik heb hier bij de dierenwinkel transsmeerremover gekocht van het merk Beaphar. Nou dat werkt dus echt niet.

Zijn er mensen die ervaring hebben met Jean Peau oogverzorger? Helpt dat wel. Tis nogal prijzig, dus ik hoor graag wat ervaringen voor ik weer iets aanschaf wat niet werkt.
Hennie, met Balou (een Shih Tzu) als maatje
The Countess
Actief

Ongelezen bericht door The Countess »

Heb je al vaseline geprobeerd?
Daar haal je ook een hoop vuil mee weg...
Afbeelding

groetjes van Yvonne
Hanneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded Collie
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hanneke »

Ja, het werkt. Het moet wel ín en om het oog gebruikt worden: 1 keer per dag 1 druppel in ieder oog. Het ontstopt de traanbuizen waardoor bruine strepen voorkomen worden. Na drie tot vier dagen moet je het verschil kunnen merken.
Het is het meest verkochte JP-product in Nederland en dat is natuurlijk niet voor niets.
Groetjes,
Hanneke.

When you are over the hill, you pick up speed.
Suuz
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suuz »

Precies wat Hanneke zegt, ik gebruik het ook voor mijn hondjes.
Maar... je moet niet denken dat de bruine strepen echt binnen een paar dagen weg zijn.
Je zult wel gauw verschil merken maar echt helemaal weg gaan kan wel even duren, als het al lukt, afhankelijk van hoe bruin het is.
Maar je zult het altijd regelmatig moeten doen, zeker bij een Shih Tzu om het gebied in en rond de ogen schoon te krijgen en te houden.
omafia

Ongelezen bericht door omafia »

Je kan het bruine haar weg knippen en smorgens een beetje vasaline onder de ogen smeren dan trek het bruine vocht niet in de vacht
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Ik gebruik zowel voor de hondjes in mijn trimsalon als voor Jip èn voor mezelf (heb gevoelige ogen) Hydrocol 3 van Requal (www.requal.nl)
omafia

Oh daar ga ik eens naar kijken
hercujess

omafia schreef:Oh daar ga ik eens naar kijken
http://www.doggystylehardenberg.nl/Oogs ... rod-68.htm
omafia

Ik heb hier wat van die spullen staan, op mijn werk hadden ze dat staan en ik heb er hydrocol 3 eye cleansing treatment ik heb ook oor reiniger en shampooh van. is die cleaner hetzelfde wat jij bedoeld of is dat weer anders. ik heb het gewoon in de kast staan toen ik die fles zag ben ik even in de kast gaan kijken.

Ik krijg vaak van dat soort dingen op me werk
hercujess

omafia schreef:Ik heb hier wat van die spullen staan, op mijn werk hadden ze dat staan en ik heb er hydrocol 3 eye cleansing treatment ik heb ook oor reiniger en shampooh van. is die cleaner hetzelfde wat jij bedoeld of is dat weer anders. ik heb het gewoon in de kast staan toen ik die fles zag ben ik even in de kast gaan kijken.

Ik krijg vaak van dat soort dingen op me werk
Geel flesje?! Dan is het degene die ik bedoel. Gewoon elke dag 1-2 keer per dag in het oogje spuiten. Meer hoef je niet tedoen.
omafia

Oke bedankt dan doe ik dat staat hier toch, bedankt voor je tip anders was het weer blijven staan
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”