Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Update Kaya
Moderator: moderatorteam
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
-
Gipsy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatamixs, een "weet ik veel :)" maar met hoog knuffelgehalte :) ...
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ja, het verklaart veel, al was ik er dus eerst best sceptisch over of zoiets zo'n gedragsverandering kon verklaren. Maar ze moet dus echt knallende koppijn hebben gehad, zo erg dat dit zelfs black-outs gaf en volgens deze dierenarts is dat absoluut mogelijk.Wil de hond schreef:Wat een bijzonder verhaal Caro,
Blijkbaar is nu in elk geval een goede diagnose gesteld en slaat de behandeling geweldig goed aan, gefeliciteerd!
Dit verklaart voor jullie veel dingen die de laatste tijd zijn voorgevallen neem ik aan.
Liet Kaya zich zomaar kraken, was je daar bij aanwezig?
Ze is zo veranderd na het kraken, dat dit het geweest móet zijn. Al vind ik het zelf nog steeds onvoorstelbaar.
Ze heeft 2 keer ruim 1 uur op de tafel gestaan, want ze kreeg ook acupunctuur en werd dus helemaal 'doorgemeten'.
Dat liet ze goed over zich heenkomen, al is ze altijd wat angstig gespannen bij een dierenarts. Maar ze deed het heel netjes.
Bij het kraken heeft Erik Laarakker haar voor de zekerheid een snuitje omgedaan omdat het dus in haar nek zat en hij zich volledig over haar kop heen moest buigen. Dat vonden we allemaal iets te link
Maar nadat ze gekraakt werd, wat volgens mij behoorlijk pijn deed, gaf ze hem door het snuitje heen een lik..... dat was wel heel lief
En ja, ik was er uiteraard bij.
Dus al met al was ik best trots op haar
-------
Bedankt trouwens allemaal voor de lieve berichten!
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Innuendo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël - Locatie: Sweetlake city
-
Anna*
Slappe achterhand. Heb al acupunctuur en fysio/hydro gedaan maar dat hielp niets. Nu ga ik deze week voor de derde keer naar een osteopaat, tot nu toe ook zonder resultaat. Helpt het dit keer ook niet, dan stop ik toch maar helemaal denk ik. Maar ik vind het wel helemaal geweldig dat Kaya zo'n baat heeft bij de behandeling. En mocht het ooit nog eens van toepassing zijn, dan zal ik aan Erik Laarakker denken.Caro. schreef:Wat mankeert Bambi? Of staat dat al ergens op het forum en heb ik het gemist?Anna*Poncho schreef:Geweldig nieuws zeg! Ik ben juist wel van het alternatieve, helaas heeft de behandeling die ik Bambi momenteel laat ondergaan nog geen enkel resultaat. Ik houd Erik Laarakker zeker in gedachten!
- moon-C
- Zeer actief
- Maureen en de meiden
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 2